30801397
Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela Pezinok
Malacká cesta 63, Pezinok, 90218, SVK
44341679
ATRO SK s.r.o.
Môťovská cesta 276, Zvolen, 96001, SVK
Strážna služba v psychiatrickej nemocnici - 4 stanoviská - osoby
Strážna služba, ochrana objektu a majetku, ochrana osôb
Služba
1. Strážna služba v psychiatrickej nemocnici - 4 stanoviská - osoby
|
|
---|---|
Funkcia |
Nepretržité každodenné 24-hodinové stráženie a komplexné zabezpečenie ochrany majetku Objednávateľa, zamestnancov Objednávateľa a tretích osôb, oprávnene sa zdržujúcich v priestoroch Objednávateľa. Do priestorov Objednávateľa patrí vstupná budova, všetky budovy vo vnútri areálu, garáže a parkovisko. |
Riešenie krízových situácií, ohlasovacia povinnosť v prípade narušenia objektu alebo havarijnej situácie (vytápanie, únik plynu, požiar, živelná pohroma, priemyselná havária a pod.). |
Vykonávanie vnútornej a vonkajšej pochôdzkovej činnosti stráženého objektu. Obchôdzky areálu nemocnice v nepravidelných intervaloch v súlade s trasou obchôdzky. |
Stanovisko č. 1 "Vrátnica" - informačná služba, telefónna ústredňa, kontrola áut a osôb prichádzajúcich do a odchádzajúcich z nemocnice (zamestnanci, pacienti, tretie osoby), ohlasovňa požiarov a EPS, evidencia a úschova náhradných kľúčov, odomykanie a zamykanie priestorov, kontrola osvetlenia. |
Stanovisko č. 2 "Prijímacia ambulancia a Klinika drogových závislostí"- ochrana a asistencia v prijímacej ambulancii nemocnice, zaistenie bezpečnosti zamestnancov pri prijímaní nekľudných pacientov (podľa potreby aj na iných oddeleniach, nielen v ambulancii), pochôdzková činnosť a ostraha areálu, odomykanie a zamykanie ambulantných priestorov. |
Stanovisko č. 3 "Mužské oddelenie" - ochrana zamestnancov uzatvoreného oddelenia so zvláštnym režimom (prevaha pacientov s ťažkými diagnózami, umiestnenie pacientov so súdom nariadenou ochrannou liečbou, vysoká miera rizika ohrozovania seba a svojho okolia). |
Stanovisko č. 4 "Ženské oddelenie" - ochrana zamestnancov a pacientov oddelenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet stanovísk na výkon strážnej služby | objekt | 4 | ||
Počet osôb súčasne vykonávajúcich výkon služby za 24 hodín | osoba | 4 | ||
Obdobie výkonu služby - nepretržité | hodina | 24 | ||
Počet dní výkonu služby | deň | 366 | ||
Počet hodín výkonu služby (1 stanovisko - osoba/24 hod. x 12 mesiacov) | hodina | 8784 | ||
Počet hodín výkonu služby (4 stanoviská - osoby/24 hod. x 12 mesiacov) | hodina | 35136 | ||
Začiatok výkonu služby | dátum | 1.4.2019 00:00 | ||
Ukončenie výkonu služby | dátum | 31.3.2020 24:00 |
Názov |
Dodávateľ čestne prehlasuje, že ako prevádzkovateľ strážnej služby podľa zákona č. 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti), (ďalej aj „zákon o súkromnej bezpečnosti alebo zákon č. 473/2005Z.z.“), že bude zabezpečovať v súlade so zákonom rozsah strážnej služby v zmysle ust. § 3 zákona č. 473/2005 Z.z, podľa požiadaviek Objednávateľa spôsobom a za podmienok upravených v tejto zmluve. |
2. Dodávateľ je povinný do 2 dní od uzavretia zmluvy predložiť Objednávateľovi e-mailom JEDNOTKOVÚ CENU za výkon strážnej služby uvedenú za výkon služby pri jej zabezpečovaní 24 hod./deň a to v rozsahu ceny za 1 hodinu stráženia / 1 osoba v EUR bez DPH a s DPH. V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby, ako aj medziročné zvyšovanie minimálnej mzdy. Zároveň žiadame zaslať vyplnenú tabuľku - PRÍLOHA č.1 - KALKULÁCIA JEDNOTKOVEJ CENY za výkon strážnej služby - mesačná fakturácia. |
3. Dodávateľ predloží Objednávateľovi do 7 dní po uzavretí zmluvy na schválenie SMERNICU O VÝKONE STRÁŽNEJ SLUŽBY v zmysle platných predpisov. Po schválení Objednávateľom bude táto tiež tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
4. Dodávateľ predloží Objednávateľovi ZOZNAM KONTAKTNÝCH OSOB, ktoré budú súčinné pri riešení krízových situácií a problémov vzniknutých pri výkone služby, a to najneskôr 7 dní pred začatím výkonu služby osobami poverenými Dodávateľom. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr 7 dní pred začatím výkonu strážnej služby vykonať obhliadku objektov a jeho pracovníci musia absolvovať školenia o BOZP. |
6. Dodávateľ predloží do 7 dní pred začiatkom lehoty na zahájenie plnenia zmluvy v listinnej forme Objednávateľovi ZOZNAM ODBORNE SPOSOBILÝCH OSOB, ktoré budú zabezpečovať výkon strážnej služby. Zoznam musí obsahovať min. meno, priezvisko, číslo preukazu odbornej spôsobilosti a kontakt (mobil). Nedodanie zoznamu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
7. Dodávateľ zabezpečí, aby pracovníci strážnej služby ešte pred nástupom absolvovali školenia o špecifikáciách na psychiatrii a o špecifikáciách na jednotlivých klinikách - oddeleniach. Školenie zabezpečí Objednávateľ. |
8. Dodávateľ je povinný zúčastniť sa PREBERANIA JEDNOTLIVYCH STANOVíSK 1 deň pred dňom začatia výkonu strážnej služby (začiatok lehoty na zahájenie plnenia zmluvy). |
9. Dodávateľ je povinný najneskôr 3 dní vopred informovať Objednávateľa o zmene osoby, ktorá bude vykonávať strážnu službu a ktorá nebola uvedená v predloženom zozname odborne spôsobilých osôb podľa BODU 6. Neposkytnutie informácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať výkon strážnej služby osobami spoľahlivými, FYZICKY A PSYCHICKY ZDATNÝMI , odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle Zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov a s ktorými je v pracovno-právnom, prípadne zmluvnom vzťahu. |
11. Objednávateľ má právo odmietnuť osoby, u ktorých bude mať pochybnosť o výkone strážnej služby. Odmietnutie musí mať písomnú formu. |
12. Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca - osobu vykonávajúcu strážnu službu, ak voči nej bude mať Objednávateľ výhrady v zmysle "neprimerané správanie sa v službe". Nenahradenie takejto osoby inou osobou sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
13. Stráženie a ochrana sa vykonáva nepretržitou službou - 24 hodín denne 7 dní v týždni 4 zamestnancami Dodávateľa (vrátane dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok). |
14. Dodávateľ zabezpečí, aby osoby zabezpečujúce výkon strážnej služby boli oblečené v rovnošate opatrenej jasne označeným názvom Dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej časti odevu. Uprednostňujeme čiernu (tmavú) farbu oblečenia. |
15. Dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce strážnu službu vlastným výstrojom, vecnými bezpečnostnými prostriedkami a technickými pomôckami potrebnými pri výkone strážnej služby (ručné svietidlo, mobilný telefón alebo prenosná rádiostanica a ostatné prostriedky k výkonu služby ostrahy). |
16. Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej služby a zodpovedá Objednávateľovi za škody spôsobené vadným plnením záväzku zo strany Dodávateľa a to v rozsahu skutočne preukázanej škody Objednávateľom, na základe vyčíslených nákladov potrebných na jej odstránenie. |
17. Dodávateľ je povinný pri výkone strážnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, pokyny Objednávateľa a vnútorné predpisy Objednávateľa - Prevádzkový poriadok SBS. Prevádzkový poriadok SBS vypracovaný Objednávateľom je neoddeliteľnou súčasťou uzatvorenej Kúpnej zmluvy. |
18. Dodávateľ je povinný bez obmedzenia umožniť Objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu strážnej služby. V prípade zistených nedostatkov ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku (ak nebolo dohodnuté inak). |
19. Neodstránenie zistených nedostatkov sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
20. Dodávateľ sa zaväzuje zaznamenávať evidenciu požadovanú Objednávateľom: kniha služieb, kniha návštev a evidencia motorových vozdiel, kniha mimoriadnych udalostí a zásahov, kniha evidencie prevzatia a odovzdania kľúčov. Kontrolu vedenia evidencie vykonajú poverení pracovníci Objednávateľa. |
21. Dodávateľ sa zaväzuje písomne predkladať Objednávateľovi všetky poznatky z výkonu strážnej služby, všetky zistenia, škodové udalosti a narušenia objektu. |
22. Objednávateľ sa zaväzuje písomne oznamovať Dodávateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobe výkonu strážnej služby, ktorá má vplyv na samotný výkon služby. |
23. Počas trvania zmluvy zabezpečí Objednávateľ Dodávateľovi bezplatné užívanie priestoru stanoviska SBS. |
24. Objednávateľ požaduje vykonávať strážnu službu statickou formou na určených stanoviskách v kombinácii s pravidelnými pochôdzkami po určených trasách stanovených Objednávateľom. |
25. Dodávateľ zabezpečuje vyvesenie štátnej vlajky v dňoch štátneho sviatku, ak tieto pripadnú na deň pracovného pokoja. Pracovníci SBS zabezpečia zimnú údržbu chodníkov pred vrátnicou a prijímacou ambulanciou (odpratanie snehu). |
26. Dodávateľ a osoby spôsobilé na výkon strážnej služby sú povinní zachovávať mlčanlivosť a ochranu osobných údajov podľa platných zákonov o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby a o jej výkone aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
27. V prípade, že kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH odvedie (zaplatí) Objednávateľ do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
28. Dodávateľ vystaví Objednávateľovi faktúru za poskytnuté služby na základe písomného Dochádzkového listu pracovníkov Dodávateľa vykonávajúcich strážnu službu v danom kalendárnom mesiaci, potvrdeného Objednávateľom, za ukončený kalendárny mesiac vždy najneskôr k 10. dňu nasledujúceho mesiaca a bude povinnou prílohou faktúry. V zmysle VZP ET Čl. XI, bod 11.5 je faktúra splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia a potvrdenia prijatia Objednávateľom. |
29. Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ neposkytuje zálohové platby za výkon a poskytovanie služieb. |
30. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške € 200,- za každú (aj začatú) hodinu v dobe, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon strážnej služby. |
31. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške € 1.500,- za každý nezabezpečený zásah v čase vzniku situácie a rozsahu primeranom vzniknutej situácii. |
32. V prípade nevyhnutnosti okamžitého ukončenia zmluvného vzťahu na základe podstatného porušenia zmluvných podmienok je Objednávateľ oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške € 20.000,-. |
33. Zmluvná pokuta je splatná do 14 dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty Dodávateľovi a to na bankový účet Objednávateľa. |
34. Vypovedať zmluvu pred uplynutím doby trvania možno len po vzájomnej dohode oboch zmluvných strán, alebo odstúpením v prípade podstatného porušenia zmluvných povinností. Ukončenie zmluvného vzťahu musí mať písomnú formu. |
35. Výpovedná lehota sú 2 mesiace a plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
36. Dodávateľ sa zaväzuje plniť si svoje záväzky voči strážnikom v plnom rozsahu, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi týkajúcimi sa zamestnávania zamestnancov najmä Zákonníkom práce, Zákonom o sociálnom poistení, zdravotnom poistení a inými predpismi upravujúcimi pracovno-právne vzťahy. |
37. Objednávateľ je oprávnený požiadať o preukázanie plnenia si záväzkov vyplývajúcich z pracovno-právnych vzťahov podľa BODU 36 a Dodávateľ je povinný mu takúto kontrolu umožniť. |
38. Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Postúpenie práv a povinností bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany je neplatné. |
Malacká cesta č. 63, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
01.04.2019 00:00 — 31.03.2020 23:59
35 136,00 hodina
248 762,88
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.03.2019 11:02
12.03.2019 13:15
12.03.2019 13:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.03.2019 12:43 - Vstupná ponuka | 246 000,00 | € | Cena s DPH |
08.03.2019 09:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 236 113,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: