30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
31397549
DANUBIASERVICE, a.s.
Rožňavská 30, Bratislava, 82104, SVK
Nákup osobných motorových vozidiel
osobné motorové vozidlá, osobné automobily
Tovar, Služba
1. SEDAN
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky/zmluvy je dodanie 6 ks osobných motorových vozidiel vo verzii SEDAN vrátane záruky a bezplatného záručného servisu v rozsahu garančných prehliadok a povinných záručných prehliadok predpísaných výrobcom a bezplatný olejový servis počas záručnej doby. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet vozidiel | ks | 6 | ||
zdvihový objem | cm3 | 1400 | ||
výkon | kW/min-1/k | 100/140 | ||
objem batožinového priestoru | liter | 530 | ||
celková dĺžka vozidla (vonkajší rozmer) | mm | 4600 | ||
rázvor | mm | 2600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
motor | štvorvalec, uložený vpredu, náhon predných kolies |
prevodovka | minimálne 6 – stupňová, manuálna |
riadenie | posilňovač s premenlivým účinkom |
karoséria | minimálne päťmiestna |
emisná trieda | minimálne EURO 6 |
palivo | benzín/nafta/hybrid (nie LPG a 100% elektrický pohon bez využitia spaľovacieho motora) |
automatická klimatizácia | minimálne dvojzónová |
pneumatiky na diskoch z ľahkých zliatín + bezpečnostné skrutky | 4 ks - minimálne 17" |
súprava zimných pneumatík na oceľových diskoch + pukličky | 4 ks - minimálne 16" |
farba vozidla | nemetalizovaná; objednávateľ upresní farbu vozidiel do 7 dni od účinnosti zmluvy |
airbagy | vodič + spolujazdec, bočné airbagy vpredu, hlavové airbagy vpredu a vzadu, bočné airbagy na zadných sedadlách |
centrálne zamykanie | |
tempomat | |
predné hmlové svetlomety | samostatné s odbočovacou funkciou |
parkovacie senzory | zadné |
imobilizér | |
multifunkčný volant | |
výškovo a pozdĺžne nastaviteľný volant | |
alarm s diaľkovým ovládaním s vnútornými senzormi | |
palubný počítač | |
výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča | |
stredová opierka s odkladacím priestorom vredu | |
poťahy sedadiel | látkové |
elektricky ovládané okná vpredu a vzadu | |
elektricky ovládané a vyhrievané spätné zrkadlá | |
zadné delené sedadlo | |
autorádio | |
telefonovanie Bluetooth | |
výbava | oceľové rezervné koleso, lekárnička, lano, trojuholník, zdvihák, reflexná vesta a hasiaci prístroj |
podlahové tkané koberčeky | 2 predné + 2 zadné |
svetlomety s LED denným svietením | |
dokumentácia k motorovému vozidlu | servisná knižka, doklad o conformite - COC doklad, veľký technický preukaz a návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, faktúra, preberací protokol |
vybavenie vozidiel pri prevzatí | prevozná značka, minimálne 5 litrov PHM v nádrži |
záruka a záručné servisné prehliadky (bezplatný záručný servis) – v rozsahu garančných prehliadok predpísaných výrobcom, ktoré musia zahŕňať všetky úkony súvisiace s kontrolou technického stavu vozidla, so zabezpečením prípadnej opravy vozidla v záručnej dobe vrátane práce servisného mechanika | po dobu 60 mesiacov odo dňa podpísania odovzdávacieho/preberacieho protokolu alebo do doby najazdenia 150 000 km |
záručné servisné prehliadky (bezplatný záručný servis ) | v autorizovanom servisnom stredisku |
bezplatný olejový servis (práca mechanika, všetky oleje a filtre vo vozidle, sviečky, chladiaca zmes, kontrola a doplnenie klimatizácie, výmena brzdovej kvapaliny) | po dobu 60 mesiacov odo dňa podpísania odovzdávacieho/preberacieho protokolu alebo do doby najazdenia 150 000 km |
zabezpečenie bezplatného olejového servisu | maximálne do 50 km od okresného mesta v ktorom má sídlo organizačná jednotka objednávateľa (SR), ktorá bude konečným príjemcom a do 50 km od adresy sídla objednávateľa (Bratislava - Staré mesto); |
- | Sídla organizačných jednotiek konečných príjemcov objednávateľ oznámi dodávateľovi pri prevzatí vozidiel. Objednávateľ má organizačné jednotky spadajúce do nasledovných okresných miest v SR: |
- | Banská Bystrica, Bardejov, Čadca, Dolný Kubín, Dunajská Streda, Galanta, Humenné, Komárno, Košice, Levice, Liptovský Mikuláš, Lučenec, Martin, Michalovce, Nitra, Nové Zámky, Poprad, |
- | Považská Bystrica, Prešov, Prievidza, Rimavská Sobota, Rožňava, Senica, Spišská Nová Ves, Stará Ľubovňa, Svidník, Topoľčany, Trebišov, Trenčín, Trnava, Veľký Krtíš, Vranov nad Topľou, Zvolen, |
- | Žiar nad Hronom a Žilina |
miesto prevzatia vozidiel | adresa sídla objednávateľa (Bratislava) resp. adresa sídla dodávateľa; objednávateľ miesto prevzatia oznámi dodávateľovi do 7 dní od účinnosti zmluvy |
poistenie vozidiel | bude riešené v rámci centrálnej poistnej zmluvy objednávateľa |
prihlásenie vozidiel | bude zabezpečené na dopravnom inšpektoráte objednávateľom |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 7 dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Súčasťou cenovej kalkulácie bude vlastný návrh plnenia (ktorý musí byť v súlade so špecifikáciou predmetu zákazky/zmluvy); objednávateľ požaduje uvedenie značky vozidiel, modelov vozidiel, modelové roky a údaje o parametroch ponúkaných vozidiel podľa jednotlivých položiek uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. |
3. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (dodávka, doprava, záruka, záručné servisné prehliadky (bezplatný záručný servis) a bezplatný olejový servis počas 60 mesiacov odo dňa podpísania odovzdávacieho/preberacieho protokolu vozidla alebo do doby najazdenia 150 000 km , ...) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné |
poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
4. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
5. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
6. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 7 dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa. |
2. Miestom odovzdania/prevzatia tovaru oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 dní od uzavretia zmluvy (adresa sídla objednávateľa uvedená v článku I. zmluvy alebo adresa sídla dodávateľa). |
3. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi mená, telefónne čísla a e-mailové adresy kontaktných osôb v mieste plnenia a kontaktný e-mail na zaslanie požadovaných údajov a dokladov uvedených v tejto zmluve, a to obratom, najneskôr však do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
4. Dodávateľ dodá predmet zmluvy v čiastkových dodávkach do 5 mesiacov od uzavretia zmluvy. |
5. Plnenie bude uskutočňované v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 h / pružný pracovný čas 6:00 - 18:00). |
6. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania/odovzdania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne 3 pracovné dní pred dodaním/odovzdaním predmetu plnenia a tento termín musí písomne potvrdiť kontaktná osoba objednávateľa podľa článku III. bodu 3. zmluvy časti Osobitné požiadavky na plnenie. |
7. Pred prevzatím motorových vozidiel (podpísaním odovzdávacieho/preberacieho protokolu/dodacieho listu) dodávateľ umožní objednávateľovi vykonanie vizuálnej kontroly ponúkaných motorových vozidiel, vykonanie funkčnej skúšky všetkých ovládacích prvkov a funkcií motorových vozidiel. |
8. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie motorových vozidiel, ak objednávateľ zistí pri obhliadke motorových vozidiel akúkoľvek vadu. |
9. V prípade, ak bude zistené, že tovar nezodpovedá uvedenej funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje, že počas záručnej doby (60 mesiacov odo dňa podpísania odovzdávacieho/preberacieho protokolu alebo do doby najazdenia 150.000 kilometrov) vykoná v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky/zmluvy bezplatný záručný servis v rozsahu garančných prehliadok a povinných záručných prehliadok predpísaných výrobcom v autorizovanom stredisku a bezplatný olejový servis, a to v deň pristavenia motorového vozidla v autorizovanom/servisnom stredisku. Dodávateľ zabezpečí bezplatný olejový servis v servisnom stredisku vzdialenom maximálne do 50 km od |
okresného mesta, v ktorom má sídlo organizačná jednotka objednávateľa (SR), ktorá bude konečným príjemcom a do 50 km od adresy sídla objednávateľa (Bratislava - Staré mesto). |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovených a doručených faktúr, ktoré budú vyhotovené pre každé vozidlo samostatne. |
2. Prílohou faktúr budú kópie odovzdávacích/preberacích protokolov potvrdené kontaktnou osobou objednávateľa podľa článku III. bodu 3. zmluvy časti Osobitné požiadavky na plnenie. |
3. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovené faktúry listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po ich vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúr poslaných poštou sa bude zhodovať s faktúrami poslanými v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúr v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
6. Dodávateľom vystavené faktúry ako daňový doklad musia byť vyhotovené v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúry vystavené dodávateľom nebudú obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo budú obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takéto faktúry vrátiť dodávateľovi na ich doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť nové, opravené, resp. doplnené faktúry s novými lehotami splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravené alebo nové faktúry znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z.z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č.52/2018 Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť v tomto registri. |
V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", |
Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100000 eur, je podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy zápis konečných užívateľov výhod dodávateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov"). Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň |
zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. w) VZP OPET/. |
4. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších/lepších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
5. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
6. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
7. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
18.03.2019 08:00 — 11.08.2019 14:00
1,00 cena celkom
131 774,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.03.2019 13:35
12.03.2019 10:00
12.03.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.03.2019 08:46 - Vstupná ponuka | 131 773,99 | € | Cena s DPH |
12.03.2019 09:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 131 770,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: