17070775
Prešovská univerzita v Prešove
Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK
50246445
LK Consult, s. r. o.
Tolstého 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81106, SVK
Nábytok - kreslo záťažové
Nábytok, kreslo
Tovar, Služba
1. Záťažové kreslo
|
|
---|---|
Funkcia |
záťažové kreslo, 24 hodinová prevádzka - celoročná, nosnosť min. 180kg |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
min. nosnosť: | kg | 180 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Min. nosnosť 180 kg: | Objednávateľ požaduje certifikát nosnosti |
Technické požiadavky na kvalitu/technickú úroveň/výkon sú minimálne: | |
vhodné pre 24 hodinovú celoročnú prevádzku | |
druh mechaniky: | multiblock |
podrúčky: | polyuretánové, oblé |
poťah: | látka vysoko odolná, oteruvzdornosť min. 500 000 cyklov |
farba: | tmavá sivá, čierna, alebo kombinácia tmavo sivej a čiernej |
kovový leštený kríž, priemer min. 720 mm, kolieska dvojité záťažové, priemer min. 60mm |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vynesenia na príslušné oddelenie. |
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu. |
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH. |
Dodávateľ predloží vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (fotografie aj s rozmermi) - funkčnú a technickú špecifikáciu preukazujúce splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) naceneného výrobku do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy uvedenej kontaktnej osobe objednávateľa. |
Objednávateľ – kontaktná osoba do 2 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne (pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky). |
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru. |
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný, vystavovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku. |
Na tovar sa požaduje záruka min. 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom tejto zmluvy), ak nie je uvedené inak výrobcom. |
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). Dodávateľ si sám prevezme tovar v mieste pôvodného dodania tovaru. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov. |
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe. |
Ak sa v opisnom formulári (špecifikácii) uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
ul. 17 novembra č. 11, PU v Prešove-ŠDaJ, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
28.03.2019 09:00
8,00 ks
3 688,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.03.2019 10:56
11.03.2019 11:00
11.03.2019 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.03.2019 10:21 - Vstupná ponuka | 3 687,60 | € | Cena s DPH |
11.03.2019 10:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 687,55 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: