30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
36785512
SOFTIP, a. s.
Krasovského 14, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85101, SVK
Nákup dochádzkových terminálov
dochádzkové terminály, inštalácia, konfigurácia
Tovar, Služba
1. Nákup dochádzkových terminálov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie dodania, inštalácia, demontáž-montáž, konfigurácia nových dochádzkových terminálov na všetkých pracoviskách objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dochádzkový terminál DT2000-TCP | ks | 15 | ||
Zálohovací napájací zdroj, zálohovacia batéria 12V/7,0 Ah pre POW12-1,7 | ks | 15 | ||
Kabeláž v lište 20m/terminál minimálne (CAT5E) | ks | 7 | ||
Lišty pre kabeláž 20m/terminál | ks | 7 | ||
Spotrebný a montážny materiál | ks | 15 | ||
Rozšírenie počtu licencii o + 100 pre centrálnu riadiacu aplikáciu RON Software Dochádzka 4 | ks | 2 | ||
Služby: Demontáž existujúcich terminálov | ks | 8 | ||
Montáž nových zálohovaných napájacích zdrojov vrátane akumulátora | ks | 15 | ||
Montáž kabeláže a líšt, vŕtanie, upevňovanie | ks | 7 | ||
Montáž nových terminálov | ks | 15 | ||
Osadenia kábla pre napájanie terminálu a dátové pripojenie, pripojenie na rozvodný Patch panel | ks | 7 | ||
Nastavenie HW | ks | 15 | ||
Inicializácia terminálu a jeho parametrizácia | ks | 15 | ||
Pripojenie k centrálnej infraštruktúre - konfigurácia | ks | 15 | ||
Nastavenie parametrov pre komunikáciu | ks | 15 | ||
Testovanie funkčnosti terminálu na lokalite | ks | 15 | ||
Testovanie funkčnosti celého systému | ks | 1 | ||
Nastavenie SW, upgrade licencii, (upgrade centrálneho systému ak je potrebný) | ks | 1 | ||
Zaškolenie správcu, minimálne 2 zamestnancov úradu | ks | 1 | ||
Dopravné náklady | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery (v x š x h) | 140 x 190 x 50 mm |
LCD | podsvietený displej, 2x16 znakov veľkosti 12mm |
Klávesnica | membránová klávesnice, 16 univerzálnych tlačidiel |
Operácie | 32 evidovaných udalostí |
Interní snímač ID médií | Áno, 1x (minimálne) |
Počet evidovaných kariet | 2 730 (minimálne) |
Evidovaných udalostí v režimu „off-line“ | 11 915 (minimálne) |
Napájanie | 10-14V, 280 mA |
sieťové komunikačné rozhranie | RJ 45 - ethernet 10/100 |
Montáž | Na stenu |
Záruka | 36 mesiacov |
Názov |
Presná adresa miesta plnenia, kde má byť predmet zákazky dodaný: |
1.Bratislava |
2.Trnava |
3.Trenčín |
4.Nitra |
5.Banská Bystrica |
6.Martin |
7.Košice |
8.Prešov |
13.Žilina |
14.Poprad |
Obchodné podmienky: |
1.Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať zariadenia na miesta plnenia – pracoviská objednávateľa (ďalej len „miesta plnenia“) a záväzok objednávateľa prevziať zariadenia a zaplatiť kúpnu cenu podľa tejto zmluvy. Presné adresy miesta plnenia budú uvedené v objednávke objednávateľa. |
2.Dodávateľ sa zaväzuje dodať zariadenia na miesta plnenia s kompletnou inštaláciou, inicializáciou, pripojením na existujúcu centrálnu aplikáciu RON Software Dochádzka 4 a testovaním funkčnosti celého systému, vrátane zaškolenia zodpovedných osôb objednávateľa, poradenstva počas používania, odvozu a likvidácie obalového materiálu dodaných zariadení. |
3.Dodávané zariadenia musia byť kompatibilné s centrálnou riadiacou aplikáciou dochádzkových systémov RON Software Dochádzka 4. |
4.Predmetom zmluvy je taktiež záväzok dodávateľa zabezpečiť bezplatný autorizovaný záručný servis po dobu minimálne 3 rokov odo dňa prevzatia zariadení (ďalej len „záručný servis“) v na miestach plnenia. |
5.Objednávateľ požaduje vykonávanie záručného servisu v zmysle technickej špecifikácie a s nasledovnými podmienkami: poskytnutie záručného servisu s použitím originálnych a nepoužívaných náhradných dielov, vykonávanie záručného servisu odborne certifikovanými osobami (ďalej len „špecialista“), pričom dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vád počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, spotrebný materiál atď.), doba odstránenia poruchy v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od nahlásenia poruchy objednávateľom. |
6.Dodávateľ je povinný dodať zariadenie podľa tejto zmluvy nové, nevystavované, nerepasované, v bezchybnom stave a v kvalite I. triedy. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenie musí byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení. Dodávateľ pri dodaní zariadenia na miesta plnenia zabezpečí jeho montáž a otestovanie, za prítomnosti zodpovedných osôb objednávateľa. |
7.Súčasťou dodania zariadení je aj odovzdanie všetkých dokladov a dokumentov týkajúcich sa predmetu tejto zmluvy, preukazujúcich pôvod zariadení a jeho riadnu prevádzkyschopnosť. Zároveň dodávateľ odovzdá objednávateľovi aj všetky príručky a návody potrebné pre riadnu obsluhu zariadení v slovenskom, prípadne českom jazyku. |
8.Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti zariadenia, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre v technickej špecifikácii zmluvy. |
9.V prípade, ak dodávateľ ponúkne ekvivalentné zariadenie a objednávateľ bude mať pochybnosti o tom, či toto ekvivalentné zariadenie spĺňa zadefinované požiadavky objednávateľa, je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa predložiť originál potvrdenia výrobcu, že ním ponúkané zariadenie je ekvivalentné v objednávateľom požadovaných parametroch a výbave. O akceptácii takto predloženého ekvivalentu objednávateľ bezodkladne informuje dodávateľa. |
10.Dodávateľ dodá zariadenie, ktoré je certifikované a schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
11.Objednávateľ požaduje predložiť certifikáty CE (vyhlásenie o zhode) potvrdené výrobcom, platné ISO certifikáty vystavené certifikačnou autoritou na úrovni 9001, 14001, 27001. |
12.Všetky certifikáty musia byť vydané a potvrdené výrobcami dodávaného zariadenia, resp. uznanými certifikačnými autoritami |
13.Zmluvné strany sa zaväzujú do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť kontaktné údaje zodpovedných osôb za riadne plnenie predmetu zmluvy a záručného servisu v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
14.Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi elektronicky emailom na emailovú adresu zodpovednej osoby objednávateľa kópie všetkých certifikátov, vrátane certifikátov špecialistov, ktoré sú v zmluve vyžadované a pri dodaní predloží originály, resp. úradne osvedčené kópie. |
15.Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť potvrdenie výrobcu zariadenia, že je autorizovaný/certifikovaný na dodávku a inštaláciu dodávaného zariadenia. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy certifikát minimálne jednej osoby s platnou autorizáciou pre inštalačné a konfiguračné práce pre ponúkané riešenie. Objednávateľ požaduje predloženie vyššie uvedených dokladov z dôvodu, aby dodávateľ preukázal odbornú spôsobilosť a schopnosti na realizáciu predmetu zmluvy. |
16.Do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ elektronicky emailom na emailovú adresu zodpovednej osoby objednávateľa prospekt/prospekty zariadenia, ktoré musia obsahovať minimálne označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii zmluvy (ďalej „prospekt“). Hodnoty uvedené v prospekte musia byť potvrdené výrobcom, alebo jeho obchodným zastúpením v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného zariadenia. |
17.Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu zariadenia do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé zariadenia uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. |
18.Objednávateľ si týmto vyhradzuje právo na posúdenie, či ponúkané zariadenie je plne kompatibilné s existujúcou infraštruktúrou objednávateľa a to v lehote 3 pracovných dní od doručenia prospektu a všetkých požadovaných certifikátov. V prípade, ak zariadenie nebude spĺňať všetky požiadavky podľa technickej špecifikácie a nebude kompatibilné s existujúcou infraštruktúrou objednávateľa, je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
19.Zariadenia budú dodané na základe objednávky vystavenej objednávateľom, ktorú je objednávateľ povinný zaslať dodávateľovi poštou, pre urýchlenie dodania zariadení je možné dodávateľa upovedomiť e-mailom Objednávka musí obsahovať názov a typové označenie a výrobné číslo zariadení, množstvo (počet kusov), presnú adresu miesta plnenia, zodpovednú osobu dodávateľa zodpovednú za danú dodávku s uvedením čísla telefónu, fakturačné údaje a zodpovedné osoby objednávateľa. |
20.Dodanie a inštalácia zariadenia sa uskutoční v miestach plnenia v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 16:00 hod.). |
21.Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania a inštalácie zariadenia, resp. jeho časti e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním zariadenia a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedná osoba objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky zariadenia, objednávateľ nie je povinný prevziať zariadenie v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky zariadenia znáša dodávateľ. |
22.Dodávateľ je povinný dodať, nainštalovať a otestovať zariadenia na všetky miesta plnenia v dodacej lehote najneskôr do 30 pracovných dní od prijatia písomnej objednávky objednávateľa, ktorá obsahuje všetky údaje v zmysle tejto zmluvy. |
23.Objednávateľ pripúšťa, po vzájomnej dohode objednávateľa a dodávateľa, možnosť inštalácie zariadení na viacerých miestach plnenia v ten istý deň. |
24.Objednávateľ v deň dodania a prevzatia zariadenia preverí, či je dodané zariadenie v súlade s podmienkami uvedenými v tejto zmluve. V prípade, že zistí nesúlad dodaného zariadenia s touto zmluvou, resp. zistí jeho poškodenie alebo nefunkčnosť (zjavné vady), má právo odmietnuť prevziať dodané zariadenie, pričom v tomto prípade sa dodávateľ dostáva do omeškania so splnením svojho zmluvného záväzku a je povinný dodať nové zariadenie spĺňajúce kritéria podľa tejto zmluvy a príslušných noriem v dodatočnej lehote určenej objednávateľom. |
25.Zariadenia sa považujú za dodané (resp. záväzok dodávateľa dodať zariadenia podľa tejto zmluvy za splnený) dňom prevzatia všetkých dodávaných zariadení zodpovednou osobou objednávateľa určenou v objednávke bez výhrad, po inštalácii dodaných zariadení, sfunkčnenia, otestovania a zaškolenia zodpovedných osôb objednávateľa. |
26.Kúpna cena za predmet zmluvy (ďalej len „kúpna cena“) je konečná a nemenná, pričom obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy, najmä dopravu na miesto plnenia, vykládku do určených priestorov v mieste plnenia, inštaláciu, konfiguráciu, otestovanie funkčnosti a zaškolenie zodpovedných osôb objednávateľa, likvidáciu obalového odpadu, ako aj odpadu vzniknutého pri montážnych prácach a iné náklady spojené s plnením predmetu zmluvy. |
27.Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do kúpnej ceny. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na navýšenie kúpnej ceny. |
28.Objednávateľ nepripúšťa čiastkové plnenie. |
29.Objednávateľ neposkytuje preddavky, ani zálohové platby na predmet zmluvy. |
30.Úhrada kúpnej ceny bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Kúpna cena bude uhradená jednorazovo po dodaní zariadení na všetky miesta plnenia na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
31.Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdené zodpovednými osobami objednávateľa, ktoré budú obsahovať označenie dodaného zariadenia (vrátane jeho výrobného čísla), zoznam odovzdanej dokumentácie, mená a podpisy zodpovedných osôb objednávateľa a dodávateľa, pečiatku a dátum prevzatia zariadenia. |
32.Dodávateľ sa zaväzuje doručiť vyhotovenú faktúru listinne a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
33.Objednávateľ požaduje, aby v momente uzatvorenia zmluvy ako aj počas jej platnosti a účinnosti boli dodávateľ ako aj všetci jeho prípadní subdodávatelia zapísaní v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
34.V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodané zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku uvedenú v technickej špecifikácii predmetu zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a následne vyhotoviť negatívnu referenciu dodávateľovi. |
35.V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať zariadenia riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny to za každý deň porušenia povinnosti. |
35.a)V prípade ak bolo dohodnuté dodanie zariadenia v ucelených častiach a dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať túto ucelenú časť plnenia riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka a to za každý deň nedodania ucelenej časti plnenia. |
36.Ak dodávateľ nepredloží, alebo predloží objednávateľovi prospekt, ktorý nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii zmluvy a/alebo certifikát, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného zariadenia, alebo sa takýto prospekt/certifikát pokúsi dodať/predložiť, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z kúpnej ceny, minimálne však 300 EUR za každé také porušenie, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
37.Zmluvu možno ukončiť písomnou výpoveďou, odstúpením od zmluvy ktoroukoľvek zo zmluvných strán v zmysle ustanovení tohto článku zmluvy alebo písomnou dohodou. |
38.Každá zo zmluvných strán je oprávnená odstúpiť od zmluvy pri podstatnom porušení zmluvnej povinnosti druhou stranou, alebo keď sa pre druhú zmluvnú stranu stalo plnenie podstatných zmluvných povinností úplne nemožným alebo v ďalších prípadoch uvedených v tejto zmluve. Odstúpenie od zmluvy odstupujúca strana oznámi druhej strane bez zbytočného odkladu po tom, ako sa o podstatnom porušení zmluvy dozvedela. |
39.Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvy sa bude považovať také porušenie povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, ktoré spĺňa podmienky § 345 ods. 2 Obchodného zákonníka a/alebo ktoré je ako podstatné porušenie povinnosti uvedené v tejto zmluve. |
40.Odstúpením od zmluvy sa táto zmluva neruší od samého začiatku, ale táto zmluva zaniká ku dňu doručenia oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy ktoroukoľvek zmluvnou stranou, budú plnenia zmluvy začaté v čase zrušenia zmluvy riadne ukončené a náklady s tým spojené budú v plnej výške uhradené. |
41.Zmluvu možno vypovedať písomným prejavom ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota je 15 kalendárnych dní a začína plynúť od prvého dňa nasledujúceho po dni, v ktorom bola výpoveď druhej zmluvnej strane. |
Žellova 2 , Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
18.03.2019 08:00 — 17.04.2019 23:59
15,00 počet zariadení
16 580,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.03.2019 14:28
12.03.2019 13:00
12.03.2019 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.03.2019 08:30 - Vstupná ponuka | 16 580,40 | € | Cena s DPH |
11.03.2019 08:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 580,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: