30844185
Úrad jadrového dozoru Slovenskej republiky
Bajkalská 27, Bratislava-Ružinov, 82007, SVK
35849428
eDevelopment s.r.o.
Dlhá 2, Stupava, 90031, SVK
Maintenance podpora a upgrade modulov Administratívneho a analyticko-podporného komunikačného systému hodnotenia bezpečnosti jadrových zariadení.
hot-line, servisné zásahy, aktualizácie softvérových licencií, servis, podpora systému, údržba systému, poskytovanie podpory, rozvoj systému
Služba
1. Maintenance podpora a upgrade modulov Administratívneho a analyticko-podporného komunikačného systému hodnotenia bezpečnosti jadrových zariadení.
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom informačného systému v rozsahu "hot-line", držanie pohotovosti a projektová podpora, servisný zásah a manažment incidentov, profylaktika aplikačnej vrstvy, rozvoj automatizovaného systému na obdobie 12 mesiacov. Informačný systém pozostáva z riadiacich, ekonomických, administratívnych, dozorných a kvalifikačných modulov. |
Aplikačné moduly bežia v rámci integrovaného enterprise collaboration systému na báze technológií IBM Domino/Notes, IBM Sametime, IBM Connections a ACSIS Framework s účelovým Java plugins. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Maintenance (údržba) existujúcich systémov: | 1.1 Aplikačné muduly ACSIS: Inšpekčná činnosť, Individuálny plán odbornej prípravy zamestnancov, Evidencia kompetenčného vzdelávania, Riadiace akty, Záznamy z porady predsedu, Uznesenia, Adresár, |
- | Hlásenia jadrových zariadení, Knowledge manažment portál, Havarijný štáb, HŠ nominácie, Evidencia kvalifikácie, Služobné cesty, Centrálna databáza dokumentov, Zmluvy, Objednávky a Faktúry, |
- | Databáza rozhodnutí, Pripomienkové konanie, Hodnotiace posudky, Autodoprava, Novinári, Rezervácie, DB eGovernment, Úlohy eGovernment, Mail Retriever, WEB Retriever, ACL Analyzer, ACL Retriever, |
- | ACL Retriever, Security Monitor. |
- | 1.2 Integračný modul ACSIS-MPIIÚ ku RPO (Register právnických osôb) |
- | 1.3 Integračný modul ACSIS ku Portálu MS SR |
- | 1.4 Web content management systém |
2. Upgrade vybraných modulov | 2.1 IPOP (Individuálny plán odbornej prípravy zamestnancov) |
- | 2.2 Knowledge management – jadro systému |
- | 2.3 Knowledge management - podmoduly pre Samohodnotenie, Riadenie cieľov/úloh a Monitorovanie KIV SRV |
- | 2.4 Uznesenia |
- | 2.5 Inšpekčná činnosť |
- | 2.6 Autodoprava |
3. Upgrade Domino na verziu 10 | 3.1 Upgrade Domino na verziu 10 |
Názov |
1. Maintenance existujúcich modulov IS |
1.1. Dodávateľ v rámci Hotline: |
• držanie pohotovosti a projektová podpora, servisný zásah a manažment incidentov, profylaktika aplikačnej vrstvy |
• zabezpečí tím prvo-úrovňovej podpory Hotline a projektovú podporu pre koncových používateľov počas pracovných dní okrem štátnych sviatkov v časoch od 08:00 do 16:00 hod. |
• príjem všetkých dotazov, požiadaviek a chýb objednávateľa resp. jeho oprávnených osôb, |
• evidenciu prijatých dotazov, požiadaviek a chýb, |
• identifikáciu a riešenie prijatých dotazov, požiadaviek a chýb |
1.2. Hotline, držanie pohotovosti a projektová podpora: |
• riadenie a poskytovanie servisných služieb a činností Help Desku, |
• vedenie evidencie nahlásených incidentov, |
• reportovanie zamerané na spracovávanie požadovaných reportov a operatívnych informácii o ich riešení, |
• prevádzka hotline strediska, |
• zber a evidencia incidentov, |
• identifikácia problému, ktorý vznikol nekorektným zásahom objednávateľa, jeho analýza a samotné riešenie, |
• poskytovanie konzultácií o incidentoch, |
•poskytovanie mailového hotlinu vybraným zamestnancom, |
• riadenie servisných činností, |
• poskytovanie reportovania a štatistických hlásení, |
• realizácia servisných zásahov, |
• riešenie všetkých typov incidentov a servisných zásahov objednávateľom, |
• bezodkladné reportovanie o výsledku zásahu. |
1.3. Profylaktika aplikačnej a systémovej vrstvy ACSIS: |
• pravidelná kontrola funkčnosti celej aplikačnej a systémovej vrstvy ACSIS |
• pravidelná kontrola nastavenia systému podľa naposledy odsúhlaseného stavu IS, kontrola cluster služieb, |
• pravidelná kontrola parametrov systému definovaných v akceptačných a výkonnostných testoch, |
•logovanie činností za účelom optimálnej prevádzky a vyhodnocovania incidentov, |
• kontrola a vyhodnocovanie záznamov zo systémových logov, aplikačných logov, |
• realizácia prevádzkových zásahov (správa systému), |
• monitorovanie aplikačnej a systémovej vrstvy ACSIS. |
1.4. Profylaktika a údržba integračného modulu ku ACSIS-MPIIÚ k RPO: |
• pravidelná profylaktická kontrola funkčnosti modulu |
• údržba dátového rozhrania podľa úprav zdrojových štruktúr na strane poskytovateľa |
• údržba grafického rozhrania podľa úprav zdrojových štruktúr na strane poskytovateľa |
• dokumentovanie úprav |
• kooperácia pri prepojení integračného modulu na iné systémy obstarávateľa |
1.5. Profylaktika a údržba integračného modulu ku Portálu MS SR: |
• pravidelná profylaktická kontrola funkčnosti modulu |
• údržba dátového rozhrania podľa úprav zdrojových štruktúr na strane dodávateľa |
• údržba grafického rozhrania podľa úprav zdrojových štruktúr na strane dodávateľa |
• údržba vyhľadávacích a notifikačných funkcií modulu |
• dokumentovanie úprav |
• kooperácia pri prepojení integračného modulu na iné systémy obstarávateľa |
1.6. Profylaktika a údržba Web content management systému: |
• priebežná podpora pri správe obsahu a prepojení na podporné agendové systémy |
• príprava dátového rozhrania pre prístup z externých systémov |
• pravidelná profylaktická kontrola funkčnosti modulu |
• spolupráca pri redakčnom publikovaní obsahu |
• úprava aplikačnej logiky v rámci existujúceho dátového, procesného a prezentačného modelu |
• kooperácia pri prepojení integračného modulu na iné systémy obstarávateľa |
• príprava dátových rozhraní v DXL štruktúre pre konzumovanie externými systémami a podpora pri prenose údajov |
2. Upgrade vybraných modulov IS |
2.1. IPOP (Individuálny plán odbornej prípravy zamestnancov) |
IPOP spravuje informácie o kompletných znalostných požiadavkách na obsadenú zamestnaneckú pozíciu s podrobnými údajmi o absolvovanom vzdelávaní. Modul umožňuje hodnotiť kompetencie zamestnanca vzhľadom k definovaným požiadavkám a hodnotenia verifikovať v riadenom workflow procese. Rozšírenie modulu bude spočívať: |
• V doplnení formulárov a súvisiacich číselníkov pre evidenciu adaptačného vzdelávania |
• V doplnení výstupných zostáv a štatistík pre oblasť adaptačného vzdelávania |
• V úprave riadenie prístupového modelu pre potreby adaptačného vzdelávania |
• V integrácii MS Word formulárov pre adaptačné vzdelávanie |
• V prepojení funkcií adaptačného vzdelávania s modulom Evidencia kompetenčného vzdelávania |
• V transformácií dátového modelu a súvisiacich funkcií IPOP v súlade so systematizáciou na štátnozamestnanecké/pracovné miesto |
• V doplnení plánu a vyhodnotenia odborného vzdelávania na štátnozamestnaneckom mieste v odbore štátnej služby 2.05 |
• V rozšírení funkcií pre hromadné vyhodnocovanie individuálnych plánov kompetenčného vzdelávania |
2.2. Knowledge management – jadro systému |
Knowledge management Portál je integrujúce miesto pre „riadenie znalostí“ špecialistov i podporného personálu. Taxonómia vychádza z medzinárodného SARCoN modelu (Systematic Assesment of Installations Regulatory Competence Needs) – IAEA. Rozšírenie modulu bude spočívať: |
• V doplnení nástrojov pre zber, analýzu a konsolidáciu pripomienok používateľov k jednotlivým podmodulom Knowledge management systému |
• V implementovaní úprav funkcií a vlastností podľa vyhodnotenia koordinačného tímu projektu |
• V doplnení „sandbox“ časti pre bezpečnú realizáciu školení používateľov, ktorá chráni produkčné dáta |
• Aktualizáciu riadiacej dokumentácie procesu M08 Riadenie vedomostí na základe pripomienok koncových používateľov k funkciám Knowledge management systému |
• V integrácii Knowledge management systému s ACSIS modulmi |
• V rozšírení funkcií pre analýzu a hodnotenie rizík straty vedomostí o: |
•• Prepojenie na Organizačnú štruktúru pre výber relevantných zamestnancov |
•• Prepojenie na definované vedomosti SMV pre výber relevantných vedomostí zamestnanca |
•• Možnosť definície dôležitostí vedomosti v rozsahu 1-5 a mieru ohrozenia straty vedomostí v rozsahu 1-5 |
•• Automatické priradenie príznaku „nositeľ kritických vedomostí“ |
•• Automatickú identifikáciu úroveň rizika straty vedomostí organizačného útvaru |
•• Generovanie maticu úrovne rizika straty vedomostí organizačného útvaru |
•• Automatické e-mail upozornenie riaditeľa organizačného útvaru na potrebu definovania Opatrenia pre zachovanie vedomosti |
•• Nástroj na tvorbu definície Opatrenia pre zachovanie vedomosti s definovaním zodpovednosti a termínov |
•• Výstupné zostavy a štatistiky s prehľadom vypracovaných Opatrení pre zachovanie vedomostí |
•• Prehľad plnenia Opatrení pre zachovanie vedomostí s notifikačným podmodulom pri nedodržaní termínov |
2.3. Knowledge management – podmoduly pre Samohodnotenie SMV, Riadenie cieľov/úloh SMV a Monitorovanie KIV SMV |
Súčasťou Knowledge management systému sú špecializované podmoduly pre Samohodnotenie systému manažérstva vedomostí (SMV), Riadenia cieľov a úloh SMV a Monitorovania kľúčových indikátorov výkonnosti SMV. Rozšírenie modulu bude spočívať: |
• V rozšírení podmodulu Samohodnotenie SMV o: |
•• Možnosť automatizácie tvorby dotazníkov samohodnotenia pre samostatné oblasti SMV |
•• Identifikáciu cieľových adresárov dotazníkov |
•• Distribúciu aktuálnych verzií dotazníkov respondentom |
•• Autorizované vyplnenie dotazníkov |
•• Notifikáciu v prípade finalizácie dotazníkov |
•• Monitorovanie plnenia dotazníkov |
•• Priebežné i finalizované štatistiky a grafické výstupy |
• V rozšírení podmodulu Riadenia cieľov a úloh SMV o: |
•• Možnosť riadeným spôsobom definovať ciele a úlohy SMV |
•• Nástroj pre zmenu (individuálnu i hromadnú) zodpovednosti, termíny a súvisiace procesu SMV |
•• Monitorovanie plnenia a možnosť hodnotenia v krokoch 0%, 25%. 50%, 75% a 100% so slovným komentárom |
•• Možnosť modifikovať spôsob plnenia cieľov a úloh |
•• Notifikačný podmodul pre monitorovanie dodržiavania termínov plnenia |
• V rozšírení podmodulu Monitorovania KIV SMV o: |
•• Možnosť riadeným spôsobom definovať jednotlivé kľúčové indikátory |
•• Nástroj pre správu jednotiek merania KIV a definovania ich cieľových hodnôt |
•• Modifikáciu frekvencie hodnotenia KIV v nakonfigurovaných časových intervaloch |
•• Monitorovanie postupu plnenia KIV a možnosť hodnotenia v krokoch 0%, 25%. 50%, 75% a 100% so slovným komentárom |
•• Možnosť modifikovať spôsob plnenia KIV |
•• Notifikačný podmodul pre monitorovanie dodržiavania termínov plnenia |
• V rozšírení o funkcie pre podporu správy systému riadenia vedomostí |
• V doplnení funkcií pre riadené zjednotenie kľúčových slov a odborných |
• V zapracovaní údajov spracovaných procesoch, podprocesoch a oblastí vedomostí |
• V doplnení podrobného logovania prístupov k procesom, oblastiam vedomostí a definícií kľúčových slov |
2.4. Uznesenia |
Modul Uznesenia poskytuje funkcie pre manažment uznesení z Úradu vlády SR s funkciami pre ich aktualizáciu , vyhodnocovanie, riadenie prístupov, notifikácií a odosielanie v definovaných výstupných formátoch. Úprava modulu bude spočívať: |
• V rozšírení výstupných reportov o väzbu na vyhodnotenia z predchádzajúcich období |
• V úprave dátového modelu Uznesenia pre zabezpečenie funkcie prepojenia aktuálnych a predchádzajúcich hodnotení |
• V rozšírení stavového a prístupového modelu o nový stav uznesenia |
• V rozšírení výstupných reportov pre aktuálne obdobie o štatistiky Zrušených uznesení |
• V rozšírení výstupných reportov pre predchádzajúce obdobie o štatistiky Zrušených uznesení |
2.5. Inšpekčná činnosť |
Inšpekčná činnosť je centrálny modul pre zabezpečenie procesov, ktorými sa kontroluje dodržiavanie požiadaviek a plnenie povinností ustanovených v atómovom zákone a jeho vykonávacích právnych predpisoch, v stavebnom zákone a jeho vykonávacích právnych predpisoch, plnenie povinností vyplývajúcich z rozhodnutí obstarávateľa, ako aj plnenie opatrení na odstránenie nedostatkov z protokolov. Rozšírenie modulu bude spočívať: |
• V konsolidácii vstupov z externých dátových zdrojov (Excel formát) pri evidencii zistení nižšej závažnosti |
• V úprave dátového modelu pre evidenciu čerpania limitov a podmienok a pre účel výpočtu indikátorov prevádzky blokov |
• V úprave štatistických prehľadov a reportov, súvisiacich s evidenciou zistení nižšej závažnosti |
• V rozšírení tlačových a MS Word výstupov z časti evidencie čerpania limitov a podmienok a pre účel výpočtu indikátorov prevádzky blokov |
• V doplnení konfiguračných nastavení pre odosielanie e-mail upozornení |
2.6. Autodoprava |
Aplikačný modul je integrujúce miesto pre správu rezervácií automobilov ku služobným cestám a následný zber ich vyhodnotenia. Rozšírenie modulu bude spočívať: |
• V rozšírení výstupných zostáv, štatistík a reportov pre správcu vozidla za účelom vyhodnotenia efektivity |
• V doplnení číselníkov pre účely a miesta rokovania |
• V doplnení prepojenia na kalendárový systém používateľov |
• V prepojení na výstupné formuláre cestovných príkazov |
• V doplnení automatického upozorňovania na nepotvrdené rezervácie "spolucestujúcich" |
• V automatizácii upozorňovania na chýbajúce vyhodnotenia |
• V úprave dátového modelu pre umožnenie definície viacdňových ciest |
• V doplnení šablón pre tlač evidovaných záznamov |
3. Upgrade Domino na verziu 10 |
Domino server má objednávateľ vo verzií 9.0.1. v celkovom počte 5. Objednávateľ požaduje zvýšenie verzie Lotus Notes Domino na verziu 10 (alebo vyššiu) a to na všetkých aplikačných serveroch. Práce budú uskutočnené mimo pracovných hodín po dohode s objednávateľom, najneskôr však do 3.8.2019. |
Osobitné požiadavky na plnenie: |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi certifikát „IBM Software Practice Accreditation pre Domino/Notes“ |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontakt na špecialistu s certifikáciou „IBM Advanced Certified Application Developer - Notes and Domino 9.0“ |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontakt na špecialistu s certifikáciou „IBM Advanced Certified System Administrator - Notes and Domino 9.0“ |
Porušenie povinnosti predložiť vyššie uvedené certifikáty sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa, ktorého následkom je odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ je do 3 dní od uzavretia zmluvy povinný zaslať Objednávateľovi rozpis ceny do položiek (1.1.-1.4. a 2.1. - 2.6.). Rozpis musí obsahovať sadzby DPH a ceny s DPH. |
Objednávateľ nie je držiteľom zdrojových kódov k modulom ACSIS. |
Dodávateľ zabezpečí dostupnosť aplikačných modulov pre objednávateľa v maximálnej možnej miere, minimálne však v 99%. Do času výpadku sa nezapočítava problém vzniknutý na strane objednávateľa. |
Výpadok systému alebo aplikačných modulov musí byť odstránený do dvoch pracovných dní. Do času potrebného na odstránenie sa nezapočítava čas, v ktorom vznikol problém na strane objednávateľa. |
Objednávateľ je povinný najneskôr do 2 týždňov podpísať odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy s dodávateľom dohodu o úrovni poskytovania služieb (SLA). Dohoda SLA musí byť v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi a s bezpečnostnou stratégiou a politikou informačnej a kybernetickej ochrany objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať objednávateľovi zoznam pracovných rolí tretej strany, ktoré majú mať prístup k informáciám a údajom objednávateľa; dodávateľ je povinný oznámiť bezodkladne objednávateľovi každú zmenu v personálnom obsadení. Každá osoba zúčastnená na predmete plnenia podpisuje dohodu o zachovaní mlčanlivosti. Tieto dohody predloží dodávateľ objednávateľovi bezodkladne a vždy pri zmene v personálnom obsadení. |
Objednávateľ môže vykonať u dodávateľa audit bezpečnosti informačných systémov a kontrolu dodržiavania bezpečnostných požiadaviek. Dodávateľ je povinný strpieť audit a bezodkladne odstrániť nedostatky zistené auditom. V prípade neodstránenie týchto nedostatkov je objednávateľ povinný odstúpiť od tejto zmluvy. |
Maintenance existujúcich modulov IS bude dodávaný a realizovaný priebežne počas celého zmluvného obdobia bez zaslania samostatnej objednávky. Cenu za poskytnutie mesačných paušálnych služieb je objednávateľ povinný uhrádzať ako štvrťročný paušálny poplatok na základe faktúry vystavenej poskytovateľom. Súčasťou faktúry bude preberací protokol podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
Upgrade vybraných modulov IS uvedených v bodoch 2.1. - 2.6. bude objednávateľ zadávať formou samostatných objednávok v priebehu zmluvného obdobia v závislosti od pridelených finančných prostriedkov. Upgrade Domino servera uvedený v bode 3 bude objednávateľ zadávať formou samostatnej objednávky najneskôr však do 1.7.2019 v závislosti od pridelených finančných prostriedkov Objednávka bude obsahovať najmä predmet plnenia, čas poskytnutia služby/plnenia, meno, podpis zástupcu objednávateľa, dátum vystavenia objednávky. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť za tieto služby dohodnutú cenu. |
Súčasťou faktúry bude odovzdávací a preberací protokol podpísaný oboma zmluvnými stranami.Objednávateľ zabezpečí odborný personál pre definovanie úpravy alebo rozvoj modulov IS. Objednávateľ umožní dodávateľovi monitoring IS a jeho testovacej a prevádzkovej infraštruktúry v prevádzkovom prostredí koncového zákazníka. |
Faktúry budú splatné do 30 dní odo dňa doručenia objednávateľom. |
Objednávateľ zabezpečí odborný personál pre definovanie úpravy alebo rozvoj modulov IS. Objednávateľ umožní poskytovateľovi monitoring IS a jeho testovacej a prevádzkovej infraštruktúry v prevádzkovom prostredí koncového zákazníka. |
Objednávateľ zabezpečí zálohovanie a obnovu produkčnej infraštruktúry IS. |
Dodávateľ bude riadne, včas a v dohodnutej kvalite poskytovať služby. |
Dodávateľ zabezpečí, že služby budú poskytnuté bez akýchkoľvek právnych vád vyplývajúcich z autorských práva v zmysle autorského zákona. Objednávateľ je oprávnený vytvoriť kópie aplikácií na archívne účely v súlade s ustanoveniami zákona o ochrane autorských práv. |
Dodávateľ je povinný do 10 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy zrealizovať bezpečnostný monitoring modulov ACSIS, poštových a systémových databáz v module „Security Monitor“. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť riadne a včasné utajenie dôverných informácií a zachovávanie povinnosti mlčanlivosti o dôverných informáciách |
Štatutár dodávateľa je povinný podpísať dohodu o mlčanlivosti. |
Dodávateľ je povinný na základe žiadosti objednávateľa zabezpečiť prítomnosť kvalifikovaných špecialistov, ktorá je nevyhnutná pre poskytovanie služieb v dohodnutom mieste plnenia. Objednávateľ je povinný zabezpečiť vstup zamestnancov dodávateľa do všetkých potrebných priestorov objednávateľa v rámci obvyklej pracovnej doby v prítomnosti zodpovedného zamestnanca objednávateľa. |
Všetky pripomienky, sťažnosti, výhrady, doplnky a pod. týkajúce sa poskytovaných služieb odovzdávať dodávateľovi písomnou formou. |
V prípade, že dodávateľ nedodrží termíny plnenia zmluvy, zaväzuje sa uhradiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50 € bez DPH/deň za každý jednotlivý prípad. |
V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúr sa objednávateľa zaväzuje uhradiť dodávateľovi úrok z omeškania vo výške podľa príslušných právnych predpisov z nezaplatených čiastok za každý začatý deň omeškania. Zmluvná pokuta alebo úrok z omeškania sú splatné do 30 dní od vyčíslenia a doručenia druhej strane na základe faktúry vystavenej dotknutou zmluvnou stranou, ak sa nedohodnú zmluvné strany písomne inak. Žiadna zmluvná strana nebude v omeškaní a úrok z omeškania jej neprináleží, ak je omeškanie spôsobené okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať bezpečnostnú stratégiu a politiku informačnej a kybernetickej bezpečnosti objednávateľa a predpisy s nimi súvisiace a bezpečnostné opatrenia objednávateľa týkajúce sa technických zraniteľností systémov a zariadení, riadenia bezpečnosti sietí a informačných systémov, riadenia prístupov, riešenia kybernetických bezpečnostných incidentov a monitorovania, testovania bezpečnosti a bezpečnostných auditov. |
Dodávateľ je povinný chrániť všetky informácie poskytnuté objednávateľom dodávateľovi. |
Dodávateľ je povinný zaznamenávať prístup do systému objednávateľa a tento zoznam poskytnúť objednávateľovi štvrťročne a k dátumu ukončenia zmluvy. |
Dodávateľ nemôže zapojiť na plnenie predmetu zmluvy ďalšieho dodávateľa. |
Dodávateľ bude informovať objednávateľa o bezpečnostnom incidente a o všetkých informáciách majúcich vplyv na zmluvu bezodkladne. |
Dodávateľ je povinný po ukončení zmluvného vzťahu vrátiť objednávateľovi, previesť na objednávateľa alebo zničiť s vedomím objednávateľa všetky informácie, ku ktorým má dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu prístup. |
Pri porušení povinností týkajúcich sa informačnej a kybernetickej bezpečnosti zapríčinené dodávateľom je objednávateľ povinný okamžite po zistení tohto porušenia odstúpiť od zmluvy. Dodávateľ je povinný nahradiť všetky vzniknuté škody a náklady na odstránenie týchto škôd. |
Dodávateľ je povinný po ukončení zmluvného vzťahu udeliť, poskytnúť, previesť alebo postúpiť všetky licencie, práva alebo súhlasy získané počas zmluvného vzťahu v súvislosti s predmetom plnenia nevyhnutné na zabezpečenie kontinuity plnenia objednávanej služby na objednávateľa; tento záväzok ostáva v platnosti aj po ukončení zmluvného vzťahu po dobu päť rokov po ukončení zmluvného vzťahu. |
Objednávateľ aj dodávateľ sú oprávnení odstúpiť od zmluvy ak druhá zmluvná strana nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy ani v primeranej lehote na to určenej druhou zmluvnou stranou. Odstúpením od zmluvy nebudú dotknuté práva a povinnosti strán ohľadom plnení, ktoré boli do tejto doby riadne dojednané, dodané a prevzaté vrátane práv vyplývajúcich z licencií. Odstúpenie je účinné 2 mesiace po jeho doručení druhej zmluvnej strane, kedy zmluva zaniká. Zánik tejto zmluvy nemá vplyv na práva a povinnosti strán, ktoré vznikli počas existencie zmluvy. Nedodržanie uvedených osobitných |
požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Bajkalská 27, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12.03.2019 07:00 — 11.03.2020 14:00
1,00 cena za kompletnú dodávku
83 998,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.03.2019 10:30
08.03.2019 14:00
08.03.2019 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.03.2019 11:26 - Vstupná ponuka | 81 984,00 | € | Cena s DPH |
08.03.2019 08:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 79 776,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: