• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2019 16:00
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2019 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2019 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2019 12:50

Detail zákazky Z20197397

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2019 16:00
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2019 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2019 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2019 12:50

Základné údaje

Z20197397

OF-187663

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3927671

Objednávateľ

30798868

Úrad pre Slovákov žijúcich v zahraničí

Palisády 29, Bratislava, 81780, SVK

Dodávateľ

22679057

Viliam Turan TURANCAR

Bratislavská 29/466 , Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Autobusová doprava

autobusová doprava, preprava, preprava osôb, autobus

  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 60100000-9 - Služby cestnej dopravy
  • 60130000-8 - Služby osobnej cestnej dopravy na osobitné účely
  • 60140000-1 - Nepravidelná osobná doprava
  • 60170000-0 - Požičiavanie vozidiel na osobnú dopravu s vodičom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Autobusová doprava
Funkcia
Autobusová preprava žiakov a učiteľov - účastníkov podujatia
Autobus s minimálnym počtom miest na sedenie podľa počtu prepravovaných osôb
Dopravca vykonáva dopravu po dohodnutej trase v rámci Slovenskej republiky
Čas a miesto pristavenia: 23.05.2019 13:45 Hotel Korzo, F. Rákócziho 12 , 940 56 Nové Zámky
Čas a miesto skončenia prepravy: 26.05.2019  15:00 - Aquario - shopping center, Nitrianska cesta 111/A. Nové Zámky
Trasa: Nové Zámky - Halič - Rimavská Sobota - Drienčany - Rimavská Sobota - Domica - RS - Šomoška - RS - Nové Zámky
1. deň: 14:00 odchod na Haličský zámok, 17:30 odchod do Rimavskej Soboty, hotel Carrera,
2. deň: 09:00 knižnica Mateja Hrebendu, RS, 12:30 obed v hoteli Carrera, RS, 13:30 Drienčany, pamätník Pavla Dobšinského, 18:00 RS hotel Carrera
3. deň: 08:00 odchod do jaskyne Dominca, 12:00 obed v hoteli Carrera, RS, 13:00 odchod na hrad Šomoška, 18:00 večera v hoteli Carrera, RS
4. deň:  09:00 odchod do Nových Zámkov, 15:00 ukončenie prepravy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prepravovaných osôb osoba 27 32
Autobusová preprava v rozsahu km 650 750
Počet dní prepravy deň 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ si vyhradzuje právo zrušiť podujatie v dôsledku neobvyklých a nepredvídateľných okolností, ako sú prírodné katastrofy, prípadne politické nepokoje verejný obstarávateľ požaduje bezplatné storno služby.
Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení prepravy, objednávateľ preddavky neposkytuje. Neoddeliteľnou súčasťou fakturácie bude kompletne vypísaný Záznam o prevádzke vozidla na daný deň.
Úhrada za prepravu bude vykonaná bankovým prevodom na účet dodávateľa.
Cena služby zahŕňa: dopravu, pohonné hmoty, mzdové náklady vodičov, náklady za mýto (prípadne diaľničnej nálepky) na spoplatnené úseky ciest, parkovné, stojné, ostatné náklady potrebné pre riadne poskytnutie služby
V cene služby musí byť zahrnuté vyzdvihnutie osôb na mieste nástupu.
V prípade poruchy vozidla zabezpečí náhradné vozidlo rovnakých parametrov.
Poskytovateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie motorového vozidla
Poskytovateľ musí mať platné havarijné poistenie vrátane poistenia osôb a batožiny
Požadujeme predložiť overenú kópiu o vlastníctve, leasingu alebo zmluvu o prenájme autobusu do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ nezabezpečuje ubytovanie pre vodiča a neuhrádza náklady na ubytovanie
Objednávateľ nezabezpečuje stravu pre vodiča
Zmena programu vyhradená (počet km zostáva nezmenený)
Opisný formulár spĺňa podmienky anonymity podľa § 109 ods. 8 ZVO nakoľko uvádzané miesta pristavenia nie sú sídlom Objednávateľa a slúžia na správne spracovanie cenovej ponuky
Poskytovateľ musí mať platné osvedčenie o technickej kontrole a emisnej kontrole.
Požaduje sa výborný technický stav vozidla, čisté a upratané motorové vozidlo s funkčným vykurovaním a klimatizáciou.
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

23.05.2019 15:44 — 26.05.2019 15:44

1,00 Doprava

2 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.03.2019 16:00

08.03.2019 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.03.2019 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 433
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.03.2019 17:00 - Vstupná ponuka 1 980,00 € Cena s DPH
04.03.2019 17:00 - Najvýhodnejšia ponuka 1 980,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS