00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
46475184
LENCOS IN, s.r.o.
72, Bátovce, 93503, SVK
Obnova interiérového vybavenia v ŠD 1
posteľ, matrac, chladnička
Tovar, Služba
1. Obnova interiérového vybavenia v ŠD
|
|
---|---|
Funkcia |
Obnova interiérového vybavenia v ŠD - 1 objekt |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. výklopná postľ MATERIÁL: LDTD hr. 18 mm - ABS hrany, farba /dekor - dub/ výber v čase realizácie, 2x pružina, spodok - sololit | 40 ks |
pokračovanie. vonkajšie rozmery VxŠxD | 450x928x2030 mm |
2.matrac pružinový 900/hr.min.150 mm | 40 ks |
3.Voľne stojaca monoklimatická chladnička v energetickej triede A+, s automatickým odmrazovním, 6 sklenených políc, s toho 5 nastaviiteľných, 6 poličiek na dverách, zásuvka na zeleninu a ovocie | 5 ks |
pokračovanie: Parametre: Spotreba energie | 0,372 kWh/24 h |
čistý objem | 286 l |
hlučnosť | 42 dB |
klimatická trieda | SN, T |
rozmery: VxŠxH | min. 150x60x60 cm |
Ako ekvivalent sa bude považovať | chladnička s rovnakými parametrami ako chladnička BEKO RSSA 290 M21W |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia zmontovaného tovaru na mieste dodania a jeho umiestnenie do jednotlivých miestností podľa pokynov objednávateľa. Obaly zlikviduje dodávateľ na svoje náklady. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný nábytok prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady a doviesť opravený do sídla objednávateľa na vlastné náklady. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zmluvy a v prípade dodávky iného nábytku tento neprevziať. |
Nedodržanie predmetu zmluvy a lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. |
Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
V prípade, že vymedzenie predmetu zákazky, jeho opis alebo technické špecifikácie odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ umožňuje ekvivalentné špecifikácie s technickými parametrami rovnakými alebo vyššími/lepšími ako je uvedené v popise technických vlastností tohto opisného formulára. |
Starohájska 4, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
02.05.2019 08:11 — 31.07.2019 14:11
1,00 kpl
7 512,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.02.2019 13:14
06.03.2019 10:10
06.03.2019 10:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.02.2019 14:57 - Vstupná ponuka | 7 500,00 | € | Cena s DPH |
06.03.2019 07:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 498,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: