36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
50210050
GEPI s.r.o.
Námestie SNP 1, Bardejov, 08501, SVK
Vybavenie autodielní
stĺpový zdvihák, vyzúvačka pneumatík, vyvažovačka pneumatík, brzdová stolica
Tovar, Služba
1. 4- stĺpový zdvihák
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet zákazky je súčasťou hlavnej aktivity projektu v rámci IROP 2014-2020, zameraného na podporu a skvalitnenie odborného vzdelávania. |
4- stĺpový zdvihák bude súčasťou vybavenia autodielní v Strednej odbornej škole. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
4- stĺpový zdvihák | ks | 1 | ||
nosnosť | t | 4 | ||
výška zdvihu | mm | 1775 | ||
výška | mm | 116 | ||
dĺžka plošiny | mm | 4870 | ||
šírka plošiny | mm | 525 | ||
nastaviteľná šírka plošiny | mm | 820 | 960 | |
čistá šírka plošiny | mm | 3120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
elektronické bezpečnostné zabezpečenie | áno |
Príslušenstvo: | |
prízdvih | 2t pneumaticko hydraulický |
posuvné taniere MA 2 | jeden pár výška 35 mm |
zadné posuvné platne | jeden pár |
2. Vyzúvačka pneumatík
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet zákazky je súčasťou hlavnej aktivity projektu v rámci IROP 2014-2020, zameraného na podporu a skvalitnenie odborného vzdelávania. |
Vyzúvačka pneumatík bude súčasťou vybavenia autodielní v Strednej odbornej škole. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vyzúvačka pneumatík | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Sťahovák pneumatík | automat s pneumatickým odklopným ramenom, odlepovacim ramenom so spätným pneumatickým chodom |
vnútorné upnutie | 14-24" |
vonkajšie upnutie | 12-22" |
maximálny priemer kolesa | 1000 mm |
maximálna šírka kolesa | 385 mm |
montážna páka | áno |
dofukovač s tlakomerom | áno |
sada PVC ochranných krytov na ALU disky | áno |
odlučovač | áno |
regulátor tlaku | áno |
primazávač | áno |
prívodná hadica | min. 1,5 m |
prívodný kábel | 1,5 m |
príkon | 400 V / 0,55 kW |
3. Vyvažovačka pneumatík
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet zákazky je súčasťou hlavnej aktivity projektu v rámci IROP 2014-2020, zameraného na podporu a skvalitnenie odborného vzdelávania. |
Vyvažovačka pneumatík bude súčasťou vybavenia autodielní v Strednej odbornej škole. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vyvažovačka pneumatík | ks | 1 | ||
šírka kolesa | mm | 500 | ||
priemer kolesa | mm | 8900 | ||
hmotnosť kolesa | kg | 70 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
LED Display | áno |
šírka ráfika | 3-20" |
priemer ráfika | 12-30" |
rýchloupínacia matica | áno |
4. Brzdová stolica komplet (mechanika, softvér a IKT)
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet zákazky je súčasťou hlavnej aktivity projektu v rámci IROP 2014-2020, zameraného na podporu a skvalitnenie odborného vzdelávania. |
Brzdová stolica komplet (mechanika, softvér a IKT) bude súčasťou vybavenia autodielní v Strednej odbornej škole. |
Diagnostický prístroj pre výučbu v odbore autoopravár-mechanik a autoopravár-elektrikár. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Brzdová stolica komplet (mechanika, softvér a IKT) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
BRZDOVÁ STOLICA ZLOŽENÁ Z : | |
1. Brzdovej stolice s nasledovnými minimálnymi požiadavkami na technické parametre : | |
Diagnostika cez PC | áno |
kompletný softvérový balík | prepäťová ochrana, riadiaci panel, brzdný a tlmičový modul, diaľkové ovládanie, modul na 4x4 |
softvér | menu obsluhy prístroja požadujeme dodať v SK/CZ jazyku |
kompletná pc konfigurácia | Počítač s operačným systémom, klávesnicou, myšou, 19"TFT monitorom a tlačiarňou. |
2. Brzdovej stolice (mechaniky) s minimálnymi požiadavkami na technické parametre | |
nosnosť | max. 3t |
rýchlosť merania | 5km/h |
elektromotor | 2x2,5xkW (3x25 Amper/380 V) |
meraná sila | 0-6 kN |
merateľná šírka náprav | 900-2100 mm |
automatický štart/stop valcov | áno |
Názov |
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu, inštaláciu, uvedenie do prevádzky na mieste plnenia a zaučenie k obsluhe. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. |
Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy |
Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet s rozpisom jednotkových cien, s rozpisom sadzby DPH a ceny bez DPH a aj s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru (napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod.), ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti. |
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. |
Objednávateľ požaduje návody na obsluhu v SK/CZ jazyku. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Dodávané tovary musia byť nové, nepoužívané, originál, v originálnom balení, kompletné, v požadovanom množstve, funkčné, v opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. Pokiaľ v primeranej lehote určenej objednávateľom nedôjde k odstráneniu nedostatkov, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia. |
Dodávateľ je povinný dodať celý premet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou. |
Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia dodávaného predmetu zákazky. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby súčasťou podrobného položkového rozpočtu, faktúry dodávateľa a preberacieho protokolu/dodacieho listu bolo číslo zmluvy, číslo súvisiaceho projektu a presný názov projektu v rámci ITMS2014+, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzatvorení zmluvy. Ako preberací protokol môže slúžiť aj dodací list. Uvedené doklady objednávateľ požaduje dodať v 3 originálnych vyhotoveniach. |
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Zmluva bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od zmluvy odstúpiť. Predmet zmluvy je dodávateľ oprávnený dodať až po ukončení tejto kontroly. |
Zmluva sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok „Osobitné ustanovenia o Zákazkach financovaných z fondov EÚ“ OPET v platnom znení. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutie NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
V prípade ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
Dodávateľ akceptuje spôsob financovania predmetu zmluvy prostredníctvom európskych štrukturálnych fondov - predfinancovanie. Omeškanie úhrady faktúr spôsobené výkonom kontroly nároku na platby zo strany poskytovateľa financovania nie je nedodržaním dátumu splatnosti faktúry a dodávateľ neuplatní sankcie voči objednávateľovi. |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol vypracuje dodávateľ. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Košovská 6, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
03.06.2019 09:00 — 30.09.2019 14:00
4,00 ks
31 775,58
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.02.2019 10:01
19.03.2019 10:00
19.03.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.02.2019 08:36 - Vstupná ponuka | 31 775,58 | € | Cena s DPH |
17.03.2019 19:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 31 674,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: