30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
35810734
DATALAN, a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Technická podpora pre Oracle Java SE
Technická podpora, Java, podpora
Služba
1. Technická podpora pre Oracle Java SE
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky/zmluvy je zabezpečenie technickej podpory pre Oracle Java Standard Edition (ďalej len "Java SE") a prístupu ku komerčným črtám Java SE počas 12 mesiacov (1.4.2019 – 31.3.2020). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1 Technická podpora pre Java SE počas 12 mesiacov (1.4.2019 – 31.3.2020) | počet zamestnancov | 5700 | ||
1.2 Technická podpora pre Java SE (server – platforma Intel Xenon E5-2667) počas 12 mesiacov (1.4.2019 – 31.3.2020) | počet jadier | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technická podpora pre Java SE a prístup ku komerčným črtám Java SE musí zahŕňať: | |
- licenciu Oracle Java SE pre servery a pracovné stanice (desktopy) zamestnancov objednávateľa | |
- prístup k bezpečnostným opravám, výkonnostným úpravám a úpravám zvyšujúcim stabilitu produktu | |
- prístup k opravám kritických chýb musí byť poskytnutý pred tým, než sú tieto uvoľnené vo verejne dostupných vydaniach Java SE | |
- prístup ku komerčným črtám Java SE pre správu a monitorovanie Java SE inštalácií, ako napr. Java Advanced Management Console (AMC) | |
Technická podpora musí byť poskytovaná 24x7 formou telefonického kontaktu, formou e-mailovej komunikácie alebo prístupom na web portál technickej podpory | - dodávateľ v súlade s čl. III bodom 1 časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy telefonický kontakt, e-mailovú adresu na hlásenie |
- | incidentov a servisných požiadaviek objednávateľom |
- | -dodávateľ v súlade s čl. III. bodom 8 časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie nastúpi na odstránenie incidentu alebo na plnenie servisnej požiadavky (odstránenie poruchy) do 4 hodín od ich |
- | nahlásenia; |
- | - dodávateľ v súlade s čl. III. bodom 5 časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie odstráni poruchy do 24 hodín od nahlásenia incidentu/servisnej požiadavky; |
Technická podpora musí pokrývať 5700 zamestnancov objednávateľa využívajúcich platformu Java SE 8 a server(y) prevádzkované objednávateľom využívajúce Java SE 8 v celkovom rozsahu 24 jadier na platforme Intel Xenon E5-2667. |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre podpoložky 1.1. a 1.2 uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, ceny spolu bez DPH, ceny spolu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenou v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené splnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu (technická podpora s časovým pokrytím pre nahlasovanie požiadaviek 24 hodín, 7 dní v týždni a odstraňovanie porúch do 24 hodín od nahlásenia incidentu/servisnej požiadavky objednávateľom) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena, ceny spolu a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie incidentov a servisných požiadaviek objednávateľom. |
2. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa v Bratislave. |
3. Dodávateľ bude poskytovať servisnú podporu 12 mesiacov, a to od 1.4.2019 do 31.3.2020. |
4. Plnenie bude uskutočňované 24 hodín denne, 7 dní v týždni. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchy do 24 hodín od nahlásenia incidentu/servisnej požiadavky objednávateľom e-mailom, resp. telefonicky. |
6. Nahlasovanie incidentov a servisných požiadaviek dodávateľovi bude denne od 6,00 h do 16,00 h elektronicky (e-mail) na e-mailovú adresu alebo telefonicky na telefónne číslo dodávateľa v súlade s článkom III., bodom 1 časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie. |
7. Súčasťou hlásení o incidentoch a servisných požiadavkách bude minimálne: miesto požadovaného plnenia a meno zodpovedného zamestnanca objednávateľa, ktorý bude dodávateľovi k dispozícii v mieste plnenia predmetu zmluvy, predbežný rozsah poruchy, typ zariadenia, dátum a čas nahlásenia incidentu/servisnej požiadavky. |
8. Dodávateľ nastúpi na odstránenie incidentu alebo na plnenie servisnej požiadavky (odstránenie poruchy) do 4 hodín od ich nahlásenia. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
2. Cena za poskytovanie technickej podpory t. j. za podpoložky označené č. 1.1 a č. 1.2, uvedené v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti, v cene podľa cenovej kalkulácie v súlade s článkom I. tejto časti zmluvy bude fakturovaná ročne vopred. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry za ročné obdobie dňom podpísania Akceptačného protokolu zástupcami oboch zmluvných strán, a to do piateho dňa mesiaca začatia poskytovania technickej podpory. Na účely tejto fakturácie sa rokom rozumie 12 po sebe nasledujúcich mesiacov. Akceptačný protokol bude |
neoddeliteľnou prílohou tejto faktúry. |
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi obratom, najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú |
alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z.z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť |
v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, ktorý odpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné |
zmluvné podmienky", Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100000 eur, je podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy zápis konečných užívateľov výhod dodávateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov"). Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň |
zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. w) VZP OPET/. |
4. Pokiaľ z technickej špecifikácie premetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
5. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy kópie nasledovných dokladov: |
5.1 kópiu platnej zmluvy s dodatkom pre distribúciu Oracle produktov a služieb Oracle Partner Network pre verejnú správu Master Distribution Agreement FUDA (Full Use Distribution Agreement) s PSAAD (Public Sector Addendum), |
5.2. potvrdenie, ktorým preukáže aktívne Oracle Partner Network (OPN) členstvo minimálne na úrovni GOLD Partner, ktoré umožňuje poskytovať komplexnú paletu produktov a služieb vrátane vývojových licencií Oracle, technologických produktov a služieb technickej podpory Oracle. |
6. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
7. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
8. Neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy sú Všeobecné podmienky ORACLE zverejnené na URL adrese http://www.oracle.com/us/corporate/contracts/lic-online-toma-ph-slov-slov-3936926.pdf |
9. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
01.04.2019 00:00 — 31.03.2020 23:59
1,00 cena celkom
159 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.02.2019 14:17
04.03.2019 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.03.2019 12:18 - Vstupná ponuka | 126 000,00 | € | Cena s DPH |
04.03.2019 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 124 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: