30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
17081386
Telegrafia, a.s.
Lomená 7, Košice, 040 01, SVK
oprava ovládacieho pultu sirény Pavian
oprava ovládacieho pultu sirény Pavian
Služba, Tovar
1. Oprava ovládacieho pultu elektronickej sirény Pavian
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Siréna Pavian 600, skriňa s elektronikou 600x400x350mm, IP54 | kus | 1,00 | ||
Pavian – CCU funkčnosť pre OCP a LCU | kus | 1,00 | ||
Jednotka diaľkového ovládania - Pavian – XBee 868/900 MHz (anténu neobsahuje) | kus | 1,00 | ||
Anténa XBee, vonkajšia | kus | 1,00 | ||
Jednotka diaľkového ovládania - Pavian – GSM (SMS) – anténu neobsahuje | kus | 1,00 | ||
Anténa GSM, vonkajšia, usporiadanie omnidirectional, magnetický držiak, kábel 3m | kus | 1,00 | ||
Batérie 12V, 45 Ah | kus | 2,00 | ||
Pavian základná a SD karta konfigurácia | kus | 1,00 | ||
Jednotka diaľkového ovládania - Pavian - XBee 868 MHz – konfigurácie | kus | 1,00 | ||
Jednotka diaľkového ovládania - Pavian - GSM (SMS) – konfigurácia | kus | 1,00 | ||
Modul miestneho ovládania LCU15-W | kus | 1,00 | ||
Voliteľné moduly – LCU – Xbee kit (Xbee modul, adaptér, batéria) anténu neobsahuje | kus | 1,00 | ||
Anténa XBee, vonkajšie usporiadanie, omnidirectional | kus | 1,00 | ||
Klientská licencia LCU-CAL 1 | kus | 1,00 | ||
LCU konfigurácia | kus | 1,00 | ||
Použitie montážnej plošiny | súbor | 1,00 | ||
Oživenie systému a aktivácia | súbor | 1,00 | ||
Revízna správa elektro | súbor | 1,00 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Vrátane montáže na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. Dodávateľ pri realizácii diela použije nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo podľa podmienok uvedených v zmluve, alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy. |
Faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a objednávateľom odsúhlasených prác, pričom súpis prác potvrdený oboma zmluvnými stranami bude neoddeliteľnou súčasťou faktúry. Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Ak sa dodávateľ dostane do omeškania s odovzdaním diela ako celku, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny diela s DPH za každý aj začatý deň omeškania. |
Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 3 kalendárnych dní písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termíny vykonania diela. |
Ak je dodávateľ právnická osoba - musí vlastniť platné Oprávnenie na montáž a odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení (ďalej len: "VTZ") elektrických vydané oprávnenou organizáciu na firmu podľa § 15 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti práce na firmu a § 24 – revízny technik vyhlášky č. 508/2009 Z. z. na osobu |
Ak je dodávateľ fyzická osoba musí vlastniť platné Osvedčenie o odbornej spôsobilosti VTZ elektrických vydané oprávnenou organizáciu na osobu podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti práce v rozsahu vyhlášky č. 508/2009 Z. z. MPSVaR § 24 – revízny technik |
Dodávateľ predloží objednávateľovi požadované Oprávnenia alebo Osvedčenie na VTZ elektro do päť pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo e-mailom dodávateľovi. |
Miesto vykonania diela: Bratislava |
Dielo bude možné realizovať počas pracovných dní v čase od 7.00 hod. do 15,00 hod. Zmenu pracovného času je možné dohodnúť na základe jednorázového povolenia. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Kutuzovova 8, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
18.03.2019 07:00 — 30.04.2019 15:00
1,00 celok
10 566,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.02.2019 11:31
08.03.2019 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.03.2019 14:58 - Vstupná ponuka | 10 554,00 | € | Cena s DPH |
07.03.2019 14:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 554,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: