31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
00612791
UNOMED spol. s r. o.
Zlatovská 2211, Trenčín, 91101, SVK
Monitor hemodynamických parametrov
Monitor, hemodynamické parametre, oxymetrie pacienta,
Tovar, Služba
1. Monitor hemodynamických parametrov
|
|
---|---|
Funkcia |
Monitor na meranie hemodynamických parametrov a oxymetrie pacienta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Monitor hemodynamických parametrov | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. Požiadavky na merané a zobrazované parametre: | |
1.2. - Vizualizácia fyziológie pacienta v reálnom čase na obrazovke monitora. | áno |
1.3. - Zadávania a zobrazovanie podaných liekov, tekutín, polohovanie pacienta a meraných parametrov v trendoch. | áno |
1.4. - Miniinvazívne kontinuálne monitorovanie hemodynamických parametrov z periférnej artérie: | áno |
1.5. - CO – srdcový výdaj | áno |
1.6. - CI – srdcový index | áno |
1.7. - SV – systolický objem | áno |
1.8. - SVI – index systolického objemu | áno |
1.9. - SVV – variácia systolického objemu | áno |
1.10. - Avg. PR – priemerná pulzná frekvencia | áno |
1.11. - MAP – stredný arteriálny tlak | áno |
1.12. V kombinácii s kontinuálnym meraním centrálneho venózneho tlaku CVT merať - kontinuálny systémový cievny odpor SVR | áno |
1.13. Možnosť rozšírenia o modul na kontinuálne meranie centrálnej venóznej saturácie -ScvO2 | áno |
1.14. V kombinácii s periodickým meraním termodilúčnou metódou merať cez centrálny venózny katéter a katéter vo femorálnej artérii: | áno |
1.15. - iCO – intermitentný srdcový výdaj | áno |
1.16. - iCI – intermitentný srdcový index | áno |
1.17. - iSV – intermitentný systolický objem | áno |
1.18. - iSVI – intermitentný index systolického objemu | áno |
1.19. - iSVR – intermitentná systémová cievna rezistencia | áno |
1.20. - iSVRI – intermitentný index systémovej cievnej rezistencie | áno |
1.21. - GEDV – globálny end-diastolický objem | áno |
1.22. - GEDI – index globálneho end-diastolického objemu | áno |
1.23. - ITBV – intratorakálny objem krvi | áno |
1.24. - ITBI – index objemu intratorakálnej krvi | áno |
1.25. - EVLW – extravaskulárna pľúcna voda | áno |
1.26. - ELWI – index extravaskulárnej pľúcnej vody | áno |
1.27. - PVPI – index pulmonálnej pľúcnej priepustnosti | áno |
1.28. - GEF – globálna ejekčná frakcia | áno |
1.29. - CFI – index funkcie srdca | áno |
1.30. - Avg. PR – priemerná pulzná frekvencia | áno |
1.31. - MAP – stredný arteriálny tlak | áno |
1.32. - CVP – centrálny venózny tlak | áno |
1.33. Možnosť rozšírenia o modul na neinvazívne monitorovanie hemodynamických parametrov | áno |
1.34. - CO – srdcový výdaj | áno |
1.35. - CI – srdcový index | áno |
1.36. - DIA – diastolický tlak | áno |
1.37. - SV – systolický objem | áno |
1.38. - SVI – index systolického objemu | áno |
1.39. - SVR – systémový cievny odpor | áno |
1.40. - SVRI – index systémového cievneho odporu | áno |
1.41. - SVV – variácia systolického objemu | áno |
1.42. - SYS – systolický tlak | áno |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kupe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja kúpy sú 2 ks monitorov na meranie hemodynamických parametrov a oxymetrie pacienta, podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.). |
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava do miesta plnenia, inštalácia v mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu. |
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný. |
Súčasťou dodávky je aj zabezpečenie servisných činnosti počas záručnej doby autorizovaným servisným strediskom a zaškoleným servisným technikom na daný typ zariadenia, vrátane dodávky náhradných dielcov po dobu najmenej 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. |
Nástup servisného technika k diagnostikovaniu a odstráneniu poruchy sa požaduje max. do 24 hodín od nahlásenia poruchy (v pracovných dňoch). |
Záručný servis s nástupom na opravu do 24 hodín od nahlásenia poruchy v pracovných dňoch. Ak nedôjde k oprave do 48 hodín môže Dodávateľ ponúknuť náhradné riešenie po dohode s Objednávateľom. V prípade, že nedôjde k odstráneniu poruchy alebo k prijatiu náhradného riešenia môže Objednávateľ žiadať pokutu do 0,05% z kúpnej ceny za každých 24 hodín až do odstránenia poruchy. |
Záručná doba na zariadenie, vrátane príslušenstva je min. 24 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi zariadenie do 30 pracovných dní odo dňa doručenia Oznámenia o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek na predmet zákazky (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), na dohodnuté miesto plnenia a podľa pokynov objednávateľa. |
Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú, jednorazové dodanie predmetu zákazky podľa požiadaviek objednávateľa. |
Dodávateľ bude vykonávať pravidelné prehliadky celej zostavy v intervaloch stanovených výrobcom. Najviac 14 dní pred uplynutím záručnej lehoty, Dodávateľ vykoná bezplatnú bezpečnostno technickú prehliadku a bezplatné odstránenie všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku |
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vzhľadových vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí.Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od uplatnenej reklamácie. |
Úhrada predmetu zákazky bude realizovaná z účelovo vyčlenených finančných prostriedkov pridelených na tento účel zo strany poskytovateľa MZ SR. V prípade neakceptovania procesu obstarania zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, resp. ak finančné prostriedky zo strany poskytovateľa nebudú pridelené, objednávateľ si vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi: |
a.) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.). |
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých komponentov a celkovej ceny (ceny za jeden kus prístroja) v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH. |
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska účinných od 1.2.2017, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania. |
Ružinovská 6, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12.03.2019 08:00 — 11.04.2019 12:00
2,00 ks
30 960,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.02.2019 08:44
28.02.2019 08:45
28.02.2019 09:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.02.2019 12:21 - Vstupná ponuka | 30 960,00 | € | Cena s DPH |
25.02.2019 14:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 30 958,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: