00166197
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelársky papier
Kancelársky papier do tlačiarní
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky papier do tlačiarenských a kopírovacích zariadení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kancelársky papier formát A4 - trieda "A" | balík | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet listov papiera v balíku | 500 ks |
hmotnosť papiera / gramáž | 80g/m2 |
hrúbka | 104-110 |
rozmer A 4 | 210-297 mm |
belosť | 166-172 ( CIE ) |
opacita | 92% |
drsnosť Bendtsen | 110-190( ml/min) |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Trenčín |
Dodávka tovaru bude vyúčtovaná na jednej faktúre. Súčasťou faktúry bude dodací list. |
Dodávateľ zašle faktúru na adresu miesta plnenia, ktorá je zároveň aj korešpondenčná adresa, v prípade potreby budú fakturačné údaje oznámené písomne. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s dodacím listom. |
Objednávateľ požaduje dodať tovar s uvedenými parametrami. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Kniežaťa Pribinu č. 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
06.03.2019 13:14 — 08.03.2019 13:14
1,00 položka
940,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.02.2019 13:19
27.02.2019 13:14
27.02.2019 13:29
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.02.2019 11:19 - Vstupná ponuka | 939,98 | € | Cena s DPH |
26.02.2019 13:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 900,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: