00227811
Národný ústav tuberkulózy, pľúcnych chorôb a hrudníkovej chirurgie Vyšné Hágy
1, Vyšné Hágy, 05984, SVK
31589561
VIDRA a spol. s.r.o.
Štrková 8, Žilina, 01196, SVK
Injekčné striekačky
striekačka, injekčná
Tovar, Služba
1. Injekčné striekačky
|
|
---|---|
Funkcia |
Spotrebný zdravotnícky materiál používaný na extrakciu kvapaliny alebo vstrekovanie kvapaliny |
Používa sa na aplikáciu liečiv |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Injekčné striekačky 2 ml | ks | 30 000 | ||
Injekčné striekačky 5 ml | ks | 100 000 | ||
Injekčné striekačky 10 ml | ks | 60 000 | ||
Injekčné striekačky 20 ml | ks | 40 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Balenie | jednorazové, sterilné, jednotlivo balené |
Stupnica | dobre čitateľná a nezmazateľná |
Farba striekačky | priehľadná s vyznačením mierky |
Zbytkový objem | minimálny |
Krúžok | zadržiavací proti náhodnému vytiahnutiu piesta |
Materiál | bez škodlivých ftalátov DEEHP a latexu |
Kónus striekačky | bez závitu |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Zazmluvnený rámec Plnenia nie je pre Zmluvné strany záväzný a predstavuje len orientačný odhad celkového objemu Tovaru, ktorý má byť Dodávateľom dodaný Objednávateľovi za podmienok uvedených v tejto Rámcovej dohode. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec Plnenia. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Tovar Objednávateľovi na základe písomných Čiastkových výziev (objednávok) Objednávateľa v rozsahu, ktorý bude uvedený v jednotlivých objednávkach. Objednávky budú zasielané e-mailom alebo faxom alebo poštou. |
5. Každá dodávka Tovaru bude fakturovaná samostatne. |
6. Minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy (objednávky) Objednávateľa - 1 jednotka zmluvného plnenia. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi Tovar v lehote do 4 pracovných dní odo dňa doručenia predmetnej Čiastkovej výzvy (objednávky) Dodávateľovi, v čase pondelok až štvrtok od 7.00 hod. do 14.00 hod. a piatok od 7:00 hod. do 12:00 hod. |
8. Miestom plnenia Rámcovej dohody je Sklad ŠZM Objednávateľa. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania Tovaru s blížiacou sa dobou exspirácie bude Objednávateľa o tejto skutočnosti informovať, pričom Objednávateľovi zároveň vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať. |
10. Objednávateľ je oprávnený vrátiť Dodávateľovi Tovar v závislosti od doby jeho použiteľnosti nasledovne: |
- pri dobe použiteľnosti Tovaru 3-5 rokov, vzniká Objednávateľovi právo vrátiť Dodávateľovi Tovar dodaný najneskôr 6 mesiacov pred koncom jeho doby použiteľnosti, |
- pri dobe použiteľnosti Tovaru 2 roky, vzniká Objednávateľovi právo vrátiť Dodávateľovi Tovar dodaný najneskôr 3 mesiace pred koncom jeho doby použiteľnosti |
- pri dobe použiteľnosti Tovaru 1 rok, vzniká Objednávateľovi právo vrátiť Dodávateľovi Tovar dodaný najneskôr 1mesiac pred koncom jeho doby použiteľnosti. |
11. V prípade ak sa po uzatvorení tejto Rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,,nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto Rámcovej dohode a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto Rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto Rámcovej dohody, |
pokračovanie bodu 11: zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto Rámcovej dohody a nižšou cenou. |
12. Postúpenie pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len Občiansky zákonník) bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka je zakázané. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. |
13. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme aktualizovaný rozpočet (cenník) predmetu Zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácii, v ktorom uvedie minimálne tieto informácie: obchodný názov tovaru, mernú jednotku, katalógové číslo, množstvo, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu vrátane DPH. |
14. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy minimálne 3 ks skúšobných vzoriek pre každú požadovanú položku predmetu Zmluvy. |
15. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme podrobný technický opis ponúkaného Tovaru v slovenskom, resp. českom jazyku tak, aby na základe neho mohol Objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu Zmluvy. |
16. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme kontaktné údaje oprávnenej osoby Dodávateľa pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky (meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail). |
17. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v bodoch 1-16 sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Poprad, Prešovský, Slovenská republika
12
1,00 ako balík
6 880,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.02.2019 14:20
26.02.2019 08:30
26.02.2019 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.02.2019 14:09 - Vstupná ponuka | 6 880,00 | € | Cena bez DPH |
25.02.2019 13:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 878,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: