17336201
Centrum pre liečbu drogových závislostí
Hraničná 2, Bratislava, 82105, SVK
35815256
Slovenský plynárenský priemysel, a.s.
Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK
Elektrická energia
Elektrická energia, Elektrina
Tovar
1. Elektrická energia
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je združená dodávka elektriny po dobu 12 mesiacov do 2 odberných miest za podmienok uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska verzia 3.5 účinná odo dňa 01.01.2019 vrátane prílohy č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam Osobitné ustanovenia o Zákazkách na dodávku elektriny a plynu v súlade s platnými právnymi predpismi SR. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaná ročná spotreba | MWh | 87 | ||
Vysoká tarifa VT | MWh | 44 | ||
Nízka tarifa NT | MWh | 30 | ||
1T | MWh | 13 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predpokladaná ročná spotreba za obdobie od 01.04.2019 00:00 hod do 31.03.2020 24:00 hod do 2 odberných miest | 87 MWh |
1.2.1.1 Odberné miesto - 3108024990 | 821 05 Bratislava |
1.2.1.2 EIC kód | 24ZZS80249900000 |
1.2.1.3 Ročný odber | 74MWh |
1.2.1.4 Ročný odber VT | 44 MWh |
1.2.1.5 Ročný odber NT | 30 MWh |
1.2.1.6 Vyúčtovacie obdobie | vyúčtovanie mesačné |
1.2.1.7 Produkt | 2T |
1.2.1.8 Napäťová úroveň | VN |
1.2.1.9 Istič | 200 A |
1.2.1.10 Rezervovaná kapacita, typ | 40 kW, 1 mes. |
1.2.1.11 Max. rezervovaná kapacita | 80 kW |
1.2.2.1 Odberné miesto - 3105164835 | 831 01 Bratislava |
1.2.2.2 EIC kód | 24ZZS51648350005 |
1.2.2.3 Ročný odber | 13 MWh |
1.2.2.4 Vyúčtovacie obdobie | vyúčtovanie ročné |
1.2.2.5 Produkt | 1T |
1.2.2.6 Napäťová úroveň | NN |
1.2.2.7 Istič, počet fáz | 50 A, 3 |
Názov |
1. Dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa na základe splnomocnenia odberateľom. |
2. Cena bude uvedená v mene euro. |
3. Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi žiadne sankcie v prípade neodobratia / prekročenia predpokladaného zmluvného množstva elektriny. Dodávateľ bude účtovať len skutočne odobraté množstvo elektriny. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude zvyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby elektriny špecifikovanej v tejto zmluve. |
5. Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektriny. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne. |
6. Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej a plynulej dodávky elektriny do odberného miesta odberateľa. Akékoľvek prerušenie dodávky elektriny v rozpore s touto zmluvou a platnou legislatívou SR a EU v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie zmluvy. |
7. Splatnosť faktúry je 30 dní. Faktúra má náležitosti daňového dokladu. |
8. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodávkou elektriny, vrátane ceny za silovú energiu, ceny za prenos, distribúciu, systémové služby, prevádzkovanie systému, straty, spotrebnej dane, DPH, poplatkov za výkon, odvod do NJF, služby súvisiace s revíziou rozvodov a siete a zabezpečenie ich prevádzkyschopnosti a všetky ostatné položky, vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a v tom čase platných príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO. |
10. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na dobu určitú na obdobie 12 mesiacov so začiatkom plnenia od 01.04.2019 00:00 hod. a koncom do 31.03.2020 24:00 hod. |
11. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť odberateľovi najneskôr do 10 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy s odberateľom na adresu odberateľa (dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa osobitné požiadavky pre riadne plnenie predmetu zákazky. Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného dokladu sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.) : |
a) dodávateľom podpísaný Dodatok ku Kúpnej zmluve vygenerovanej systémom EKS, v ktorom uchádzač uvedie rozpis jednotlivých fakturačných položiek za kWh - dodávku elektriny a ostatných položiek (poplatky, spotrebná daň, odvody do NJF, distribučné, prepravné a systémové služby atď., ktoré si Dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny). Cena bude stanovená na základe odsúhlasenej štruktúry ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnej špecifikácie všetkých nákladových položiek, |
b) doklad, v ktorom budú uvedené kontaktné údaje energetického manažéra (konzultanta), |
c) čestné vyhlásenie: |
- že je oprávnený podnikať v predmete zákazky, |
- že má uzatvorenú Zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera a dátumom uzatvorenia. Zmluva musí byť platná počas celej doby, na ktorú sa predmet zákazky uzatvára, |
- že má uzatvorenú rámcovú distribučnú zmluvu čas celej doby, na ktorú sa predmet zákazky uzatvára, s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území západoslovenského regiónu. |
12. Požiadavky objednávateľa v technickej špecifikácii predmetu zákazky a v osobitných požiadavkách sú nadradené pred osobitnými ustanoveniami o zákazkách na dodanie elektriny ustanovenými elektronickým kontraktačným systémom. |
13. Dodávateľ predložením svojej ponuky túto skutočnosť akceptuje. |
14. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Odberateľa uvedenej v týchto Osobitných požiadavkách na plnenie a predloženie nepravdivých informácií v čestnom prehlásení sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie a za podstatné porušenie zmluvných povinností Dodávateľa, pričom Odberateľ je oprávnený ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a) VZP z dôvodu, že Dodávateľ porušil svoje povinnosti podľa Zmluvy podstatným spôsobom. |
15. S poukazom na Príkaz ministra zdravotníctva číslo 7/2017 zo dňa 25. 9. 2017 sa zmluvné strany dohodli, že dodávateľ nesmie postúpiť pohľadávku vyplývajúcu z tohto zmluvného vzťahu na inú osobu bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, t.j. Centra pre liečbu drogových závislostí. Právny úkon, ktorým bude pohľadávka postúpená v rozpore s predchádzajúcou vetou, je neplatný podľa § 39 Občianskeho zákonníka. Súhlas Centra pre liečbu drogových závislostí s postúpením pohľadávky je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej |
republiky. |
16. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
17. CPLDZ sa podľa zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len “zákon RPVS“) zapisuje do registra partnerov verejného sektora (ďalej len “register „). Predávajúci, ktorý prijíma na základe Zmluvy finančné prostriedky alebo plnenie od CPLDZ, ktoré jednorázovo presiahnu sumu 100 000,00 EUR alebo v kalendárnom roku v úhrne presiahnu sumu 250 000,00 EUR je povinný byť najmenej počas doby platnosti zmluvy registrovaný v registri a plniť všetky povinnosti, ktoré Predávajúcemu zo zákona o RPVS |
vyplývajú. Predávajúci berie na vedomie oprávnenia, ktoré CPLDZ priznáva § 15 a 23 zákona o RPVS v prípade nesplnenia povinností Predávajúcim, ktorými sú právo odstúpiť od Zmluvy a skutočnosť, že CPLDZ sa nedostane do omeškania s plnením pri neuhradení úhrady Predávajúcemu. CPLDZ o skutočnosti neuhradenia úhrady podľa predchádzajúcej vety Predávajúceho informuje v lehote splatnosti faktúry. |
18. Zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpísania obidvomi zmluvnými stranami a účinnosť v deň nasledujúci po dni jej zverejnenia v centrálnom registri zmlúv vedenom Úradom vlády SR. |
19. Predávajúci ako osoba, ktorá prichádza do styku s osobnými údajmi bola v zmysle ust. § 21 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov poučená v celom rozsahu zákona s dôrazom na ustanovenia §11, § 22 a §§ 29-30. Porušenie povinnosti zachovávať mlčanlivosť o osobných údajoch je sankcionovaná podľa ust. §67- §71 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, ako aj podľa ust. § 374 Trestného zákona a neoprávnené nakladanie s osobnými údajmi podľa ust. § 247 Trestného zákona (poškodenie a zneužitie záznamu na nosiči informácií). |
20. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
Hraničná 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.04.2019 00:00 — 31.03.2020 23:59
87,00 MWh
16 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.02.2019 11:23
26.02.2019 09:30
26.02.2019 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.02.2019 09:23 - Vstupná ponuka | 15 999,60 | € | Cena s DPH |
26.02.2019 09:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 617,75 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: