00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
48124419
VERDI, s. r. o.
Beňovského 1165/6, Bratislava, 84101, SVK
Čistiaci a hygienický materiál
poháre, utierky, čistiace prostriedky, obrúsky
Tovar, Služba
1. Spotrebný materiál
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Osviežovač vzduchu 300 ml | ks | 800 | ||
2. Tašky LDPE 35x46 cm, s uchom | ks | 500 | ||
3. Hubka na riad veľká 10ks | bal | 300 | ||
4. SILONDA Ochranný krém | ks | 200 | ||
5. Klinik box - 30 l | ks | 30 | ||
6. Návlek na umývanie okien 35cm | ks | 20 | ||
7. Plochá drotenka Arconel | ks | 50 | ||
8. Kôš odpadkový , celonerezový, okrúhly s pedálom / 20L | ks | 20 | ||
9. Kôš odpadkový , celonerezový, okrúhly s pedálom / 12L | ks | 20 | ||
10. Kôš CURVER 25L | ks | 10 | ||
11. Lopatka s metličkou | ks | 30 | ||
12. Utierka FROTÉ biela, 40x40xcm 100% bavlna | ks | 500 | ||
13. PE ZÁSTERA | bal | 5 | ||
14. Osviežovač gélový Glade Brise 150 g | ks | 500 | ||
15. Duracell Lithiová batéria 2032 3V, balenie 2 ks | bal | 50 | ||
16. Kryštalická sóda 1 kg | bal | 60 | ||
17. Mop kapsový MASTER 40 cm biely | ks | 100 | ||
18. Baterka LR20 - D | ks | 100 | ||
19. Kávová lyžička | ks | 50 | ||
20. Polievková lyžica 19,7 cm | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Osviežovač Air Wick sprej/ 300 ml, | 4 v 1 - mix voni - eliminuje zápach - vydrží do 1 hodiny - aktivuje sa v prvých sekundách |
2. Igelitová taška odnosná s fotomotivem a páskovým uchom | hrúbka: 0,06 mm |
3. Hubka na umývanie riadu s drôtenkou - veľká 10ks/bal | PROFILOVANÁ - 1200mm x 80mm |
4. SILONDA Ochranný krém 500ml | Ochranná a regeneračná emulzia s obsahom včelieho vosku. Ošetruje a chráni najmä citlivú a namáhanú pokožku. Rýchlo sa vstrebáva do pokožky a reguluje jej vlhkosť. Dermatologicky testované. |
5. Hmotnosť (kg): 1,2 kg Objem (l): 30 l Nosnosť (kg): 9 kg | Materiál: Polyetylén (HDPE) Priemer: 390 mm (horný bez držiakov) Priemer 2: 315 mm (dolný) Výška: 372 mm |
5. Vyrobený z Polyetylénu s vysokou hustotou (HDPE).- Používaný ako jednorázová nádoba na zhromažďovanie anatomických odpadov.- Dva spôsoby uzatvorenia - ľahký tlak (dočasne uzatvorené), väčší tlak (definitívne uzatvorenie). | viď. príloha |
5.- Nádoba je spáliteľná, stohovateľná. - Certifikácia ADR, RID, IMDG-Code, IATA-DGR a odporúčanie OSN na prepravu nebezpečných materiálov. - UN kód 1H2/Y/16/S/** **/CZ/APB-IMET 1409 | |
6. Návlek 35cm, suchý zips | vysokoabsorbčný náhradný návlek na umývač okien T-rukoväťou so štetinami z mikrovlákna |
6. návlek možno prať - životnosť 500 praní návlek má rady čistiacich vlákien a dve abrazívne bočné žinky vysoká nasiakavosť materiál: zmiešané vlákna | viď. príloha |
7. Rozměry 18x15x0,2cm. oranžova | Plochá abrezívna drotenka pre rýchle odstránenie nečistôt Arconel |
8. Kôš odpadkový , celonerezový, okrúhly s pedálom / 20L | vyberatelné PVC vedro |
9. Kôš odpadkový , celonerezový, okrúhly s pedálom / 12L | vyberatelné PVC vedro |
10. Kôš CURVER 25L | farba biela |
11. Plastová 2-dielna sada. metlička – syntetické vlákna, lopatka s gumou - rozmery: 20 x 28 cm | mix tmavých farieb |
12. hrubá látka - dvojočková priadza, gramáž 400 g/m2. 100% bavlna | okraj uteráka je spevnený lemovaním, každá utierka musí mať etiketu s vyznačenými symbolmi (žehlenie, pranie, % bavlna, sušenie) |
13. Jednorazová zástera s náprsenkou. Materiál: 100 % polypropylén. Veľkosť: UNI (rozmer 71 x 136 cm) Balenie 100 ks. | |
14. Osviežovač gélový Glade Brise 150 g | mix |
15. Duracell Lithiová batéria 2032 3V, balenie 2 ks | |
18. Alkalická batéria Duracell Industrial (vylepšená nástupná rada za PROCELL) LR20 D 1.5 V veľký monočlánok | Typ: D / LR20 označenie: LR20 / D / R20 / MN 1300 / Mono / AM1 priemer [mm]: 34,2 výška [mm]: 61,5 hmotnosť (g): 139 |
19. nerez, dĺžka: 14,7 cm, | Povrchová úprava: leštená |
20. Lyžica 19,7 cm, | nerez - Povrchová úprava: leštená |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia - bez EURO palety |
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 11:00 hod. a od 13:00 do 15:00 |
Pri vykladaní a manipulácii s tovarom nebude poskytnutá pomoc druhej osoby ( manipulácia s paletami pri vykládke ) |
Pri preberaní tovaru budú jednotlivé položky prepočítane za prítomností osoby ktorá tovar dopravila. |
Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar, alebo ekvivalent. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu: |
- dodanie ekvivalentu pri dodržaní všetkých kvalitatívne preukázateľných podmienok. |
- vzorky ekvivalentu musia byť doplnené popisom presnej špecifikácie (rozmer,hrúbka,objem, zloženie) k danej vzorke na základe, ktorej objednávateľ jednoznačne identifikuje, ku ktorému produktu bola vzorka predložená. |
- dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. |
- výber čistiacich a dezinfekčných prípravkov a ich zloženie a typ pracovného náradia je v súlade s hygienickým plánom |
Požaduje sa, aby dodávateľ do 2-ch pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi podľa jeho požiadaviek bezplatnú vzorku tovaru. V prípade, že dodávateľ neposkytne vzorku alebo poskytne vzorku ktorá nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy (OPET verzia 3.3. účinná od dňa 1.3.2018 čl.XVIII bod 18.2 písm.t). |
Dodávateľ do dvoch dní od uzatvorenia zmluvy dodá vzorky jednotlivých položiek. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať. |
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní. |
Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár. |
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list, faktúra ( Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár) a zmluva EKS. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS, podpísanú kúpno predajnú zmluvu. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS. |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 pracovných dní. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 2 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. |
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Následkom nedodržania uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Klenová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
6
3 367,00 ks
8 640,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.02.2019 09:12
05.03.2019 11:00
05.03.2019 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.02.2019 18:21 - Vstupná ponuka | 8 640,00 | € | Cena bez DPH |
05.03.2019 05:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 600,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: