00606731
Záchranná služba Košice
Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK
36531774
MEDIS Nitra, spol. s r.o.
Pri Dobrotke 659/81, Nitra - Dražovce, 94901, SVK
Bezpečnostno-preventívne prehliadky zdravotníckych prístrojov, opravy porúch, nákup originálneho príslušenstva a spotrebného materiálu
Prístroj, servis, prehliadka, bezpečnostná, kontrola, zdravotnícky, prístroj, príslušenstvo, spotrebný materiál
Služba
1. 1. Bezpečnostno -preventívne prehliadky a servisné prehliadky pre Transportný defibrilátor Corpuls 08/16 podľa výrobcom predpísaných postupov.
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Bezpečnostno -preventívne prehliadky a servisné prehliadky pre Transportný defibrilátor Corpuls 08/16 podľa výrobcom predpísaných postupov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. 1 Transportný defibrilátor Corpuls 08/16 | ks | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.2 Kontrolné bezpečnostné a technické testy zdravotníckych prístrojov (preventívne prehliadky) zahŕňajú: | a) výmenu výrobcom predpísaných dielov b) výrobcom predpísaný test zdravotníckych prístrojov |
1.3 Bezpečnostno-preventívne prehliadky sa vykonávajú u prístrojov: | 1 krát za rok |
2. 2. Bezpečnostno -preventívne prehliadky a servisné prehliadky pre Transportný defibrilátor Corpuls C3 podľa výrobcom predpísaných postupov
|
|
---|---|
Funkcia |
2. Bezpečnostno -preventívne prehliadky a servisné prehliadky pre Transportný defibrilátor Corpuls C3 podľa výrobcom predpísaných postupov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2.1 Transportný defibrilátor Corpuls C3 | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2.2. Kontrolné bezpečnostné a technické testy zdravotníckych prístrojov (preventívne prehliadky) zahŕňajú: | a) výmenu výrobcom predpísaných dielov b) výrobcom predpísaný test zdravotníckych prístrojov |
2.3 Bezpečnostno-preventívne prehliadky sa vykonávajú: | 1 krát za rok |
3. 3. Bezpečnostno -preventívne prehliadky a servisné prehliadky pre Transportný ventilátor Medumat Standard podľa výrobcom predpísaných postupov.
|
|
---|---|
Funkcia |
3. Bezpečnostno -preventívne prehliadky a servisné prehliadky pre Transportný ventilátor Medumat Standard podľa výrobcom predpísaných postupov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3.1 Transportný ventilátor Medumat Standard | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
3.2 Kontrolné bezpečnostné a technické testy zdravotníckych prístrojov (preventívne prehliadky) zahŕňajú: | a) výmenu výrobcom predpísaných dielov b) výrobcom predpísaný test zdravotníckych prístrojov |
3.3 Bezpečnostno-preventívne prehliadky sa vykonávajú: | 1 krát za rok |
4. 4. Bezpečnostno -preventívne prehliadky a servisné prehliadky pre Transportný ventilátor Medumat Easy podľa výrobcom predpísaných postupov
|
|
---|---|
Funkcia |
4. Bezpečnostno -preventívne prehliadky a servisné prehliadky pre Transportný ventilátor Medumat Easy podľa výrobcom predpísaných postupov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
4.1 Transportný ventilátor Medumat Easy | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
4.2 Kontrolné bezpečnostné a technické testy zdravotníckych prístrojov (preventívne prehliadky) zahŕňajú: | a) výmenu výrobcom predpísaných dielov b) výrobcom predpísaný test zdravotníckych prístrojo |
4.3 Bezpečnostno-preventívne prehliadky sa vykonávajú: | 1 krát za rok |
5. 5. Bezpečnostno -preventívne prehliadky a servisné prehliadky pre Transportný ventilátor Hamilton T1 podľa výrobcom predpísaných postupov
|
|
---|---|
Funkcia |
5. Bezpečnostno -preventívne prehliadky a servisné prehliadky pre Transportný ventilátor Hamilton T1 podľa výrobcom predpísaných postupov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
5.1 Transportný ventilátor Hamilton T1 | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
5.2 Kontrolné bezpečnostné a technické testy zdravotníckych prístrojov (preventívne prehliadky) zahŕňajú: | a) výmenu výrobcom predpísaných dielov b) výrobcom predpísaný test zdravotníckych prístrojov |
5.3 Bezpečnostno-preventívne prehliadky sa vykonávajú: | 2 krát za rok |
6. 6. Bezpečnostno -preventívne prehliadky a servisné prehliadky pre Transportnú odsávačku Accuvac Basic podľa výrobcom predpísaných postupov
|
|
---|---|
Funkcia |
6. Bezpečnostno -preventívne prehliadky a servisné prehliadky pre Transportnú odsávačku Accuvac Basic podľa výrobcom predpísaných postupov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
6.1 Transportná odsávačka Accuvac Basic | ks | 62 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
6.2 Kontrolné bezpečnostné a technické testy zdravotníckych prístrojov (preventívne prehliadky) zahŕňajú: | a) výmenu výrobcom predpísaných dielov b) výrobcom predpísaný test zdravotníckych prístrojov |
6.3 Bezpečnostno-preventívne prehliadky sa vykonávajú: | 1 krát za rok |
7. 7. Bezpečnostno -preventívne prehliadky a servisné prehliadky pre Dávkovač liečiv Argus 606 S podľa výrobcom predpísaných postupov
|
|
---|---|
Funkcia |
7. . Bezpečnostno -preventívne prehliadky a servisné prehliadky pre Dávkovač liečiv Argus 606 S podľa výrobcom predpísaných postupov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
7.1 .Dávkovač liečiv Argus 606 S | ks | 62 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
7.2 Kontrolné bezpečnostné a technické testy zdravotníckych prístrojov (preventívne prehliadky) zahŕňajú: | a) výmenu výrobcom predpísaných dielov b) výrobcom predpísaný test zdravotníckych prístrojov |
7.3 Bezpečnostno-preventívne prehliadky sa vykonávajú: | 1 krát za rok |
8. 8. Bezpečnostno -preventívne prehliadky a servisné prehliadky pre Dávkovač infúznych roztokov Argus 707 V podľa výrobcom predpísaných postupov
|
|
---|---|
Funkcia |
8. Bezpečnostno -preventívne prehliadky a servisné prehliadky pre Dávkovač infúznych roztokov Argus 707 V podľa výrobcom predpísaných postupov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
8.1 Dávkovač infúznych roztokov Argus 707 V | ks | 62 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
8.2 Kontrolné bezpečnostné a technické testy zdravotníckych prístrojov (preventívne prehliadky) zahŕňajú: | a) výmenu výrobcom predpísaných dielov b) výrobcom predpísaný test zdravotníckych prístrojov |
8.3 Bezpečnostno-preventívne prehliadky sa vykonávajú: | 1 krát za rok |
Názov |
1. Požaduje sa aby dodávateľ služby do 3 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy predložil doklady o výhradnom zastúpení v SR potvrdené výrobcom t.j. autorizácia od výrobcu, dôkazový materiál, že disponuje s vyhláseniami o exkluzivite spoločnosti na vykonávanie predaja, servisnej starostlivosti a vykonávaním služby pozáručného servisu a pravidelných bezpečnostno - preventívnych prehliadok, technických testov a opráv uvedených zdravotníckych prístrojov, ktoré sú produktami výrobných značiek: |
1.1 - GS Elektromedizinische Geräte, G.Stemple GmbH, Nemecko, - Codan Argus AG, Švajčiarsko, - WEINMANN Emenrgency Medical Technology GmbH+Co.KG, Nemecko, - Hamilton Medical AG, Švajčiarsko. |
2. V bode 1. požadované a úspešným dodávateľom predložené doklady o výhradnom oprávnení na vykonávanie servisných prác a preventívnych bezpečnostno-technických prehliadok na prístrojoch GS Corpuls na území SR, Weinmann na území SR, Codan Argus na území SR a Hamilton Medical na území SR budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto Zmluvy. |
3. Cena za vykonanie v tejto zmluve dohodnutých služieb sa bude skladať z ceny za vykonanie bezpečnostno - preventívnych prehliadok, servisných prác, vrátane prípadnej dopravy zhotoviteľa na miesto plnenia a z ceny za materiál spotrebovaného počas preventívnej prehliadky podľa určenia výrobcu toho ktorého predmetného prístroja a bude vypočítaná podľa cenníka náhradných dielov. |
4. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi rozpis cien predmetu zmluvy za časť: bezpečnostno-preventívne prehliadky (príloha č. 1) do 3 pracovných dní od účinnosti tejto zmluvy a to v rozsahu uvedenom v prílohe č.1 (viď prílohu) v ktorom uchádzač uvedie aj hodinovú sadzbu za nepravidelné opravy a ďalšie náklady, ktoré budú platné počas doby platnosti zmluvy. Uchádzač je povinný do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť ocenený zoznam vybraných náhradných dielov. |
5. Cena za vykonanie bezpečnostno-preventívnych prehliadok bude predmetom elektronickej aukcie. |
6. Servisné práce sa budú vykonávať v mieste sídla dodávateľa alebo na mieste určenom podľa dohody objednávateľa a dodávateľa. Dopravu prístroja na miesto vykonania servisného úkonu zabezpečuje na vlastné náklady objednávateľ. |
7. Servisný úkon sa uskutoční na základe objednávky zákazníka (písomná, faxová, elektronická , telefonická objednávka ). Servisný technik nastúpi na výkon servisu do dvoch pracovných dní po nahlásení opravy, prípadne podľa dohody so zákazníkom. V prípade, že oprava má trvať dlhšie ako 30 dní, požaduje sa poskytnutie náhradného prístroja za chybný prístroj , ktorý bude zákazník využívať po dobu trvania opravy. |
8. Servisný technik po servisnom zásahu vystaví servisný list, v ktorom sa uvedie rozsah vykonanej práce, spotrebované náhradné diely, doba trvania servisného úkonu resp. predpokladaný čas opravy. V prípade, že oprava vyžaduje zabezpečenie náhradných dielov zo zahraničia, doba trvania sa primerane predlží. Práce uvedené v servisnom liste potvrdí oprávnená osoba zákazníka, svojim podpisom. |
9. Cenu za vykonanie preventívnych prehliadok a servisných činností a služieb bude objednávateľ hradiť podľa skutočného rozsahu servisných prác, ktoré bude odsúhlasené kompetentným pracovníkom objednávateľa a potvrdené v servisnom liste, bude stanovená podľa cenníka, ktorý predloží dodávateľ do 3 pracovných dní od účinnosti tejto dohody. |
10. Objednávateľ požaduje Záruku na opravu min. šesť (6) mesiacov a Záruku na vymenené náhradné diely min. šesť (6) mesiacov. |
11. Objednávateľ požaduje od dodávateľa služieb: |
11.1. servisné práce, činnosti, opravy a preventívne prehliadky vykonávať riadne, včas a v určených lehotách (tieto sledovať a kontrolovať) podľa požiadaviek objednávateľa |
11.2. Vykonávať na zdravotníckych prístrojoch servis v súlade s návodom na obsluhu a údržbu, prípadne inými odporúčaniami výrobcu |
11.3. Servisné úkony zaznamenávať do servisného listu, ktorého kópia bude súčasťou faktúry |
11.4 Servisné úkony vykonávať a uskutočňovať technológiou predpísanou výrobcom jednotlivých zdravotníckych prístrojov |
11.5 Ak sa pri výkone servisných prác zistí dodávateľom, že je potrebná výmena niektorého náhradného dielu (alebo jeho časti), tento dodávateľ zabezpečí na základe objednávky objednávateľa. Dodacia lehota sa prispôsobí dodacím lehotám výrobcu zdravotníckych prístrojov |
11.6 Vystaviť pre objednávateľa protokol (Kontrolný list pre bezpečnostné a technické testy) o preventívnej prehliadke, v ktorom budú uvedené údaje: - všetky údaje zistené pri kontrole prístroja - stav funkčnosti a bezpečnosti prístroja - termín nasledujúcej technickej prehliadky, následne: Označiť kontrolovaný zdravotnícky prístroj štítkom i jeho spôsobilosti, s názvom dodávateľa a termínom nasledujúcej preventívnej prehliadky |
11.7 Zabezpečiť ako súčasť dokladu o oprave v servisnom liste špecifikáciu požadovaných a použitých náhradných dielov |
11.8 V prípade omeškania s príchodom na dohodnuté miesto do 48 hodín od nahlásenia havarijnej opravy zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu 35,00 Eur za každý i načatý kalendárny deň omeškania |
12. Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi platnosť výhradného oprávnenia na vykonávanie servisných prác pre ten ktorý zdravotnícky prístroj najneskôr 15 dní pred uplynutím platnosti aktuálneho dokladu o výhradnom oprávnení. V opačnom prípade stráca zmluva platnosť uplynutím posledného dňa platnosti príslušného dokladu (výhradného oprávnenia) a to v jej príslušnej časti. |
13. Cenu za vykonanie v tejto zmluve dohodnutých služieb bude objednávateľ hradiť podľa skutočného rozsahu vykonaných prác, ktoré budú odsúhlasené kompetentným pracovníkom objednávateľa a potvrdené v servisnom liste, podľa sadzieb uvedených v Prílohe č.1 – Cena preventívnych prehliadok a Prílohy č.2 - Ceny vybraných náhradných dielov . Prílohy č. 1 a 2 predloží úspešný dodávateľ do troch pracovných dní od účinnosti tejto zmluvy a Prílohy budú tvoriť neoodeliteľnú súčasť tejto zmluvy. |
14. Splatnosť faktúry, doručenej objednávateľovi, je 30 dní odo dňa jej doručenia. |
15. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. - sadzbu DPH platnú pre SR v čase vyhlásenia zákazky a cenu vrátane DPH ktorá je v čase vyhlásenia zákazky platná v SR. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
16. Zhotoviteľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Ak dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné |
17. Ak dodávateľ služieb poruší svoju povinnosť vyplývajúcu z tejto zmluvy alebo zo zákona, je povinný nahradiť objednávateľovi škodu tým spôsobenú bez ohľadu na povahu okolností, v dôsledku ktorých došlo k porušeniu povinností dodávateľa. Zmluvná pokuta dojednaná podľa tejto zmluvy nemá vplyv na nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy a na náhradu škody. |
18. Platnosť zmluvy/rámcovej dohody - 12 kalendárnych mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania finančného limitu, ktorá činí 200 000,- eur bez DPH, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr. |
19. Finančný objem uvedený v Čl. IV Zmluvné podmienky Objednávkového formulára, je max. výška zdrojov za poskytnutie bezpečnostno-preventívnych prehliadok zdravotníckych prístrojov uvedených v bode 1-8. |
20. Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
08.03.2019 07:30 — 08.03.2020 15:30
1,00 kpl
103 769,52
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.02.2019 08:56
26.02.2019 11:00
26.02.2019 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.02.2019 10:17 - Vstupná ponuka | 101 694,13 | € | Cena s DPH |
21.02.2019 10:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 101 694,13 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: