35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
31628605
Xepap, spol. s r. o.
Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK
Hygienické potreby 2019(2)
hygienické potreby, rukavice, vrecia a vaky, utierky, toaletný papier, vreckovky, čistiace prostriedky na ruky, papierové hygienické výrobky, metly, kefy, handry, čistiace prostriedky na toalety a riad
Tovar, Služba
1. Predmetom obstarávania je dodanie hygienických potrieb pre všetky pracoviská objednávateľa v SR (konkrétny zoznam poskytne objednávateľ úspešnému uchádzačovi do 7 dní od uzavretia zmluvy)
|
|
---|---|
Funkcia |
Stručný opis: - čistiace prostriedky na čistenie povrchov v kuchyni a kúpeľni, na okná, na odpady, WC, podlahy, handry, prachovky, odstraňovače hrdze a vodného kameňa, prostriedky na umývanie riadu - mydlá klasické a tekuté, náplne do dávkovačov mydla, mydlové koncentráty - osviežovače vzduchu a náplne do osviežovačov vzduchu, dezinfekčné prostriedky, WC tuhý blok, WC gély |
- toaletný papier, papierové utierky, servítky, zásobníky na utierky, na mydlo a na toaletný papier, dávkovače vône - kôš na smeti, lopatka na smeti so zmetákom, WC kefa s nádobkou, rukavice gumené, vrecká papierové na hygienické vložky, vrece PVC, plastový pohár, krém na ruky, čistiace spreje, vrecká do odpadkového koša, utierky čistiace |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Jednorazové dezinfekčné utierky na báze alkoholu bez obsahu aldehydov na rýchlu dezinfekciu rúk a plôch, dóza 100 ks, Clinell, príp. ekvivalent | ks | 300 | ||
2. Abrazívny čistiaci prostriedok, tekutý prášok na čistenie povrchov v kuchyni a kúpeľni, balenie 500 ml; Cif, príp. ekvivalent | ks | 50 | ||
3. Čistiaci prostriedok na okná, balenie 500 ml; Okena, príp. ekvivalent | ks | 40 | ||
4. Osviežovač vzduchu - náplň, objem 15 ml; Air Menline One Touch NN, príp. ekvivalent | ks | 100 | ||
5.WC tuhý blok, náhradná náplň, balenie 40 g; Domestos NN, príp. ekvivalent | ks | 80 | ||
6.WC tuhý blok, náhradná náplň, balenie 40 g; WC fresh NN, príp. ekvivalent | ks | 600 | ||
7. WC tuhý blok s klietkou, balenie 40 g; WC fresh, príp. ekvivalent | ks | 710 | ||
8. Handra na podlahu absorbujúca vodu a iné tekutiny, molitanová tkanina, rozmer 50 x 70 cm | ks | 90 | ||
9. Rýchlo rozpúšťač vodného kameňa, potravinársky, balenie 100 g (kyselina citrónová) | ks | 520 | ||
10. Mydlo toaletné klasické, balenie 100 g | ks | 150 | ||
11. Mydlo tekuté do dávkovača, objem 1 l | ks | 60 | ||
12.Mydlo tekuté - náplň, balenie 5 l | ks | 410 | ||
13.Mydlo tekuté - náplň, balenie 1 l | ks | 30 | ||
14.Odstraňovač hrdze a vodného kameňa, balenie 500 ml; Fixinela, príp. ekvivalent | ks | 40 | ||
15. Odstraňovač vodného kameňa v rýchlovarných kanviciach, objem 500 ml; | ks | 250 | ||
16.Osviežovač vzduchu v plastovom obale, sprej s objemom 15 ml; Air Menline One Touch, príp. ekvivalent | ks | 35 | ||
17. Toaletný papier 1 vrstvový bez perforácie, mini rolka fí 19 cm, dĺžka návinu/šírka 240 m/10 cm, farba šedá, recycling; 6 ks/bal, | ks | 768 | ||
18.Toaletný papier 2 vrstvový bez perforácie, maxi rolka fí 26 cm, dĺžka návinu/šírka 250 m/10cm, farba šedá, recycling; 6ks/bal, | ks | 330 | ||
19. Prášok do umývačky riadu, balenie 2,5 kg; ekvivalent Calgonit, príp. ekvivalent | ks | 10 | ||
20.Servítky 1 vrstvové biele, 100% celulóza, rozmer 33 x 33 cm, balenie po 100 ks | bal | 620 | ||
21. Lopatka na smeti so zmetákom z PVC | ks | 45 | ||
22. Umývacia pasta na ruky, balenie 500 g; Vansolvik, príp. ekvivalent | ks | 35 | ||
23. Sprej so stlačeným vzduchom na čistenie elektrotechnických zariadení, objem 400 ml | ks | 44 | ||
24. Náplň do osviežovača vzduchu, balenie 80 ml; CWS 695, príp. ekvivalent | ks | 130 | ||
25. Osviežovač vzduchu s adaptérom do elektrickej zásuvky Brise electric, príp. ekvivalent | ks | 10 | ||
26. Utierky čistiace pre CD/DVD vlhké, rozmer 12 x 8 cm, balenie v dóze po 100 ks; | bal | 20 | ||
27. Utierky papierové skladané ZZ, 100% recyklovaný papier, rozmer 23 x 25 cm, balenie /kar./ 20 x po 250 ks | kar | 420 | ||
28.Utierky papierové skladané ZZ, natural, rozmer 23 x 23 cm, balenie /kar./ 20 x po 250 ks, neparfumované; | kar | 300 | ||
29.Gélový alkoholový prípravok na hygienickú dezinfekciu rúk, balenie 300 ml, Hygienium príp. ekvivalent | ks | 240 | ||
30. Rukavice gumené jednorazové č. 10 XL (pár) | ks | 35 | ||
31.Handra kuchynská z prírodného hubovitého materiálu, rozmery 15 x 15 cm, balenie po 5 ks | bal | 420 | ||
32.Hubka na riad, pevne spojené vrstvy drôtenky s molitanom, balenie po 10 ks, rozmer jednej hubky 8x5x2,5 cm | bal | 460 | ||
33.Tablety do umývačky riadu DM multi power 12, balenie po 40 ks,bez fosforečnanov, Denk mit, príp. ekvivalent | bal | 250 | ||
34.Prostriedok na umývanie riadu, gél, 0,5 l, DM Denkmit spulmittel ultra, príp. ekvivalent | ks | 2000 | ||
35.Toaletný papier 2 vrstvový, recyklovaný, dĺžka návinu 130 m, počet útržkov 1040, farba biela, balenie po 12 ks; Katrin classic Gigant 12105, príp. ekvivalent | bal | 180 | ||
36.Toaletný papier 2 vrstvový, 100% recycling, dĺžka návinu 30 m, farba prírodná, balenie po 64 ks; | bal | 260 | ||
37.Toaletný papier 2 vrstvový, čisto biely, vrúbkovaný, počet útržkov 950, balenie po 42 ks; ekvivalent Hagleitner multiROLL | bal | 20 | ||
38.Utierky v rolke, 2 vrstvé, biele, šírka cca 20,5 a priemer cca 16 cm, balenie po 6 ks, | bal | 300 | ||
39.Utierky kuchynské 2 vrstvové, 100% celulóza, bez potlače, dĺžka návinu 11 m, počet útržkov 50, farba biela, balenie po 2 ks; | bal | 1160 | ||
40.Vrecká na hygienické vložky mikroténové, rozmer dĺžka/šírka/hrúbka 25 x 8 x 6 cm, balenie po 30 ks | bal | 7200 | ||
41.Utierky čistiace vlhké na sklo a monitory, balenie po 100 ks; | bal | 70 | ||
42.Toaletný papier 2 vrstvový bez perforácie, mini rolka fí 19 cm, dĺžka návinu/šírka 170 m/10 cm, farba šedá, recycling; 6ks/bal, | ks | 4398 | ||
43.Čistič podlahy mydlový, balenie 1000 ml; Ajax, príp. ekvivalent | ks | 15 | ||
44.Krém na ruky univerzálny, balenie po 100 ml; Indulona, príp. ekvivalent | ks | 170 | ||
45.Čistič na laminátové podlahy, balenie 1000 ml; Savo na drevo, laminát, príp. ekvivalent | ks | 25 | ||
46.Čistiaci sprej na monitor bez alkoholu, ekologicky nezávadný, nehorľavý s antistatickými účinkami, objem 250 ml | ks | 55 | ||
47.Utierky papierové skladané C, nerecyklovaný papier, rozmer 32 x 25 cm, balenie / kar./20 x po 180 ks | kar | 220 | ||
48.Handra tkaná biela, absorbujúca vodu a iné tekutiny, molitanová tkanina, rozmer 60 x 60 cm | ks | 80 | ||
49.WC tuhý blok s klietkou, balenie 40 g; Domestos, príp. ekvivalent | ks | 400 | ||
50.Čistič odpadu, granule reagujúce s vodou rozpúšťajúce nečistoty, balenie 800g | ks | 120 | ||
51. Dezinfekčný antibakteriálny gél, balenie 750 ml; Savo WC, príp. ekvivalent | ks | 200 | ||
52.Midi rolka toaletného papiera, 2 vrstvový, 100 % recycling, do zásobníka CWS, s ražbou, natural biely,12ks/bal | ks | 384 | ||
53.Kvapalný alkoholový prípravok na hygienickú a chirurgickú dezinfekciu rúk a dezinfekciu pokožky, balenie 115 ml, Chiroderm spray, príp. ekvivalent | ks | 100 | ||
54.Utierka s mikrovláknom, vysoko účinná na rôzne druhy povrchu, použitie zasucha aj zamokra, rozmer 20 x 20 cm | ks | 120 | ||
55.Čistiaci a dezinfekčný prostriedok na WC, balenie 750 ml; Domestos príp. ekvivalent | ks | 90 | ||
56.Osviežovač vzduchu, rôzne vône, spray, balenie 300 ml; | ks | 1500 | ||
57.Prostriedok proti plesniam s rozprašovačom, objem 500 ml; Savo, príp. ekvivalent | ks | 45 | ||
58.Mydlový koncentrát, žltý s citrónovou vôňou, balenie 500 ml; CWS Standard Best, príp. ekvivalent | ks | 30 | ||
59.Vrece PE modré, hrúbka min 60 mikrónov, rozmer 70 x 110 cm, balenie v rolke po 25 ks | bal | 160 | ||
60. Plastový pohár na studené nápoje, materiál PS, farba biela, objem 200 ml, balenie po 100 ks | bal | 320 | ||
61.Sprej proti prachu na drevený nábytok, balenie 250 ml; Pledge príp. ekvivalent | ks | 30 | ||
62.Kocky do pisoáru, pevný prostriedok pohlcujúci pachy, balenie 1 kg ( =ks) | ks | 60 | ||
63.Mydlo tekuté s dávkovačom, balenie 500 ml | ks | 730 | ||
64.Čistiaci sprej na biele tabule na alkoholovej báze, biologicky odbúrateľný, objem 250 ml | ks | 10 | ||
65.Plastová WC kefa s nádobkou | ks | 210 | ||
66.Mydlo hotelové klasické, balenie 200 ks po 15 g | bal | 5 | ||
67.WC gél s antibakteriálnymi prísadami, zabraňuje usadzovaniu vodného kameňa, balenie 400ml, Q Power, príp. ekvivalent | ks | 55 | ||
68.Špeciálna čistiaca sada na čistenie malej bankovej (verifikačnej) techniky | ks | 10 | ||
69.Toaletný papier 2 vrstvový z nerecyklovaného bieleho papiera bez perforácie, maxi rolka fí 26 cm, dĺžka návinu/šírka 360 m/10cm; 6ks/bal, | ks | 2550 | ||
70.Čistiaci sprej na umelé hmoty bez alkoholu, ekologicky nezávadný, nehorľavý s antistatickými účinkami, objem 250 ml | ks | 10 | ||
71.Rukavice gumené jednorazové č. 8 M ( ks=pár) | ks | 20 | ||
72. Mydlo tekuté do dávkovača vo forme instantnej peny, pri dávkovaní vytvára okamžite penu, balenie 1 l na cca 2000 umytí; DEB Foamer alebo ekvivalent | ks | 35 | ||
73.Sprej na hmyz, balenie 400 ml | ks | 35 | ||
74.Vrecká do odpadkového koša (mikroténové), rozmer 50 cm x 60 cm, balenie po 50 ks | bal | 230 | ||
75.Kôš na smeti z PVC s odnímateľným kolísavým vrchnákom, objem min. 9 l, CURVER CLICK savana, alebo ekvivalent | ks | 250 | ||
76.Plastový pohár na teplé nápoje, materiál PS, farba hnedá a vnútro biele, objem 200 ml, balenie po 100 ks | bal | 60 | ||
77.Hubka na riad, pevne spojené vrstvy drôtenky s molitanom, balenie po 10 ks, profilovaná, rozmer jednej hubky 9,5x7x4,5 cm | bal | 80 | ||
78.Prášok na čistenie riadu, 500 gr, DIXI, alebo ekvivalent | ks | 50 | ||
79.Ciroková metla s drevenou rúčkou, dĺžka rúčky min 120 cm, šírka metly min 30 cm, 5 x prešívaná | ks | 40 | ||
80.Zásobník na igelitové vrecká na hygienické vložky, rozmer 100x135x25 mm, pochrómovaný plast | ks | 260 |
Názov |
1.Vrátane dopravy na miesta plnenia - Bratislavský kraj: Bratislava 3 rôzne adresy, Trnavský kraj:Trnava, Dunajská Streda, Galanta, Senica, Trenčiansky kraj:Trenčín, Považská Bystrica, Prievidza, Nitriansky kraj:Nitra,Nové Zámky, Komárno, Levice, Topoľčany, Banskobystrický kraj: Banská Bystrica, Lučenec, Rimavská Sobota, Žiar nad Hronom, Zvolen, Žilinský kraj:Žilina, Čadca, Dolný Kubín, Liptovský Mikuláš, Ružomberok, Martin, Prešovský kraj: Prešov, Bardejov, Humenné, Poprad, Stará Ľubovňa, Svidník, Vranov nad Topľou, Košický kraj : Košice 2 rôzne adresy, Michalovce, Rožňava, |
Spišská Nová Ves, Trebišov. Súčasťou predmetu zákazky sú všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zákazky. |
2. Dodávateľ bude dodávať tovar Objednávateľovi počas doby platnosti rámcovej dohody, a to podľa skutočných potrieb Objednávateľa, ktorý má výhradné právo určiť si druh a presné množstvá tovaru pri jednotlivých dodávkach, najmenej 2 x do mesiaca. Objednávateľ sa nezaväzuje kúpiť od Dodávateľa celkové množstvo tovaru, uvedené v časti Technické vlastnosti a je jeho výhradným rozhodnutím podľa jeho potrieb, koľko a aký tovar od Dodávateľa kúpi. |
3.Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od učinnosti zmluvy. Zmluvná cena predstavuje súčet násobkov jednotkových cien a jednotkových množstiev uvedených v časti Technické vlastnosti pre údaj MAXIMUM |
4. Tovar bude dodávaný na základe elektronických objednávok kupujúceho odoslaných v elektronickom objednávkovom systéme, zriadenom na web stránke Dodávateľa. Objednávky budú obsahovať názov tovaru – predmet objednávky, požadované množstvo tovaru, miesto plnenia, termín dodania tovaru do miesta plnenia a cenu tovaru v členení bez DPH, sadzba DPH a cena vrátane DPH. Cena bude uvedená v jednotkových cenách pri jednotlivých druhoch tovaru, aj ako celková cena za objednané množstvo tovaru. V objednávke Objednávateľ uvedie zamestnanca oprávneného na prevzatie tovaru v mieste plnenia |
5. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť funkčnosť a dostupnosť elektronického objednávkového systému počas doby platnosti tejto rámcovej dohody. Prípadné plánované odstávky elektronického objednávkového systému je povinný oznámiť Objednávateľovi 5 pracovných dní vopred. |
6. Dodávateľ zabezpečí prístup do svojho elektronického objednávkového systému, podľa bodu 2, pre všetky nákladové strediská Objednávateľa (minimálne 9 nákladových stredísk) + pre administrátorov so zabezpečením nasledovných požiadaviek Objednávateľa: - zadanie žiadanky priamo z nákladového strediska, - schválenie žiadanky, |
- prevzatie žiadanky do hromadnej objednávky, - potvrdenie objednávky (hromadnej žiadanky), - potvrdenie prevzatia tovaru zadávateľom žiadanky, - vystavenie faktúry podľa potvrdenej hromadnej objednávky, - on-line prístup k faktúram a dodacím listom v katalógu záujemcu, - stanovenie finančných objemov pre jednotlivé nákladové strediská, - možnosť doplniť v katalógu zákaznícky kód položky Objednávateľom, - možnosť kedykoľvek zobraziť prehľad realizovaných objednávok, spolu s ich stavom, hodnotou a dátumom vystavenia, resp. dodania. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky Dodávateľovi v elektronickom objednávkovom systéme, ak Objednávateľ v objednávke vzhľadom k povahe zákazky nestanoví dlhšiu lehotu dodania. Doručenie objednávky bude potvrdené formou správy o doručení objednávky, automaticky zaslanej elektronickým objednávkovým systémom na email oprávnenej osoby Objednávateľa. |
8. Dodávateľ zabezpečí Objednávateľovi on-line prístup k faktúram a možnosť importovať faktúry vo formáte .txt, .xml, .dbf. Faktúra musí obsahovať nasledujúce položky:- zákaznícky kód položky,- názov položky, - objednané množstvo,- merná jednotka, - cena za mernú jednotku,- nákladové stredisko Objednávateľa,- miesto dodania tovaru,- dátum dodávky tovaru. |
9. Dodávateľ bude zabezpečovať dodanie tovaru vo svojom mene a na svoje náklady, zodpovedá za to, že dodaný tovar nebude v rozpore s technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a platnou rámcovou dohodou, že ho dodá v bezchybnom stave v sortimente a v množstve určenom v objednávke a v lehote podľa bodu 7. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar do miest plnenia podľa bodu 1., a to výhradne v pracovných dňoch v čase od 8.00 hod do 14.00 hod. Dodávateľ ohlási Objednávateľovi dodania tovaru 1 deň vopred. V prípade zmeny, týkajúcej sa pracovísk Objednávateľa, resp. v prípade rozšírenia alebo zníženia počtu pracovísk, je Objednávateľ povinný o tejto skutočnosti informovať Dodávateľa bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa vzniku takejto skutočnosti elektronickou formou na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať za Dodávateľa, pričom je |
potrebné uzatvárať o tejto skutočnosti dodatok k rámcovej dohode. |
11. Prevzatie tovaru vykoná osobne zodpovedný zamestnanec Dodávateľa, ktorý podľa objednávky skontroluje jeho úplnosť a potvrdí prevzatie nepoškodeného tovaru, zodpovedajúceho objednávke svojím podpisom na dodacom liste predloženom Dodávateľom súčasne s dodaným tovarom. Povinnosť riadne a včas dodať tovar splní Dodávateľ až dodaním požadovaného tovaru do konkrétneho miesta plnenia Objednávateľa v zmysle objednávky. |
12. Zodpovedný zamestnanec Objednávateľa tovar nie je povinný prevziať, ak nezodpovedá objednávke alebo vykazuje viditeľné známky poškodenia. |
13. Zoznam zodpovedných zamestnancov Objednávateľovi za jednotlivé miesta plnenia odovzdá Objednávateľ Dodávateľovi bez zbytočného odkladu, najneskôr do 7 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody. Každú zmenu zodpovedného zamestnanca oznámi osoba oprávnená konať za Objednávateľa vo veciach rámcovej dohody osobe oprávnenej konať za Dodávateľa najneskôr v lehote do 7 pracovných dní odo dňa vzniku zmeny zodpovedného zamestnanca e-mailom alebo telefonicky. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje uhrádzať Objednávateľovi počas doby platnosti rámcovej dohody kúpnu cenu na základe faktúr, ktoré je Dodávateľ oprávnený vystaviť až po riadnom dodaní tovaru na základe čiastkovej objednávky Objednávateľa, pričom prílohou faktúry bude dodací list, potvrdený zodpovedným zamestnancom Objednávateľa. |
15. Lehota splatnosti faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa jej preukázateľného doručenia Objednávateľovi. |
16. V prípade, ak sa po uzatvorení rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a predávajúci už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšiu cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť |
Objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou. |
17. Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar bude dodaný v akosti a vyhotovení podľa rámcovej dohody, riadne zabalený a vybavený na prepravu. V prípade, že tovar bude dodaný s vadami, aj keď sa vada stane zjavnou po prechode nebezpečenstva škody na tovare, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si nároky z vád tovaru. |
18. Záručná doba na dodaný tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom jeho prevzatia zodpovedným zamestnancom Objednávateľa bez vád, potvrdeným podpisom na dodacom liste. V prípade podania reklamácie Objednávateľom sa záručná doba predlžuje o čas riešenia reklamácie. |
19. Za vady, ktoré vznikli alebo vyšli najavo v záručnej dobe , nezodpovedá Dodávateľ iba vtedy, ak boli preukázateľne spôsobené nesprávnym používaním tovaru alebo nevhodnými prevádzkovými podmienkami, ktoré Dodávateľ nezapríčinil |
20. V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady tovaru sa Dodávateľ zaväzuje dodať Objednávateľovi náhradný tovar zodpovedajúcej kvality. |
21. Objednávateľ má právo na náhradu škody, preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti Dodávateľa, platcu DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a následne uplatnením ručenia za daň voči Objednávateľovi v zmysle § 69b tohto zákona. Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u Dodávateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona č. 222/2004 Z. z. v platnom znení. |
22. Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči Dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči Objednávateľovi v zmysle § 69b zákona č. 222/2004 Z. z., vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom. |
23. Dodávateľ je oprávnený plniť predmet rámcovej dohody prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu rámcovej dohody, týkajúce sa osobného postavenia a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade plnenia predmetu rámcovej dohody prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá predávajúci Objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet rámcovej dohody sám. |
Objednávateľ je oprávnený od rámcovej dohody odstúpiť, ak zistí, že Dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu rámcovej dohody prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. Dodávateľ predloží Objednávateľovi zoznam subdodávateľov v lehote najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. |
24. V prípade, že niektorý zo subdodávateľov nie je v okamihu podpísania rámcovej dohody známy a vstúpi do procesu v priebehu plnenia predmetu rámcovej dohody, resp. sa zmení niektorý zo subdodávateľov počas plnenia rámcovej dohody, alebo sa zmenia údaje, týkajúce sa konkrétneho subdodávateľa, musí byť táto zmena odsúhlasená účastníkmi rámcovej dohody formou písomného dodatku k rámcovej dohode. |
O každej zmene je Dodávateľ povinný bezodkladne - najneskôr do 7 kalendárnych dní - písomne informovať Objednávateľa, pričom je povinný zároveň predložiť Objednávateľovi čestné prehlásenie, že subdodávateľ, ktorého sa zmena týka, spĺňa podmienky pre plnenie predmetu rámcovej dohody. Ak Dodávateľ tento záväzok nedodrží, považuje sa to za závažné porušenie zmluvných podmienok a predávajúci je povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z dohodnutej zmluvnej ceny. |
V prípade, |
orgánov verejnej správy. |
26. Účastníci rámcovej dohody sa zaväzujú, že neponúknu, neposkytnú, ani sa nezaviažu poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhého účastníka rámcovej dohody, a rovnako neprijme, ani sa nezaviaže prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhého účastníka rámcovej dohody žiadny dar, ani inú výhodu, či peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto rámcovej dohody. |
27. Účastníci rámcovej dohody sa zaväzujú bezodkladne informovať druhého účastníka rámcovej dohody, pokiaľ si budú vedomé alebo budú mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení tejto rámcovej dohody. |
28. V prípade, že akýkoľvek dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto rámcovej dohody je poskytnutý účastníkovi rámcovej dohody alebo zástupcovi účastníka rámcovej dohody v rozpore s týmto článkom rámcovej dohody, môže účastník rámcovej dohody od tejto zmluvy odstúpiť. |
29. Objednávateľ je oprávnený od Rámcovej dohody odstúpiť aj v prípade: - porušenia povinnosti Dodávateľa podľa bodov 26. a 27. zmluvy,– ak sa Dodávateľ stane dlžníkom poistného na zdravotné poistenie, ktoré je povinný v zmysle príslušných právnych predpisov platiť Objednávateľovi,- ak právnickej osobe Dodávateľa bol uložený jeden, alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zák. č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb, |
dňom právoplatného rozhodnutia registrujúceho orgánu o výmaze Dodávateľa alebo niektorého subdodávateľa zhotoviteľa podľa § 12 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o registri partnerov verejného sektora“),- dňom právoplatného rozhodnutia registrujúceho orgánu o pokute uloženej Dodávateľovi podľa § 13 ods. 2 zákona o registri partnerov verejného sektora, |
- ak je Dodávateľ - partner verejného sektora viac ako 30 dní v omeškaní so zápisom novej oprávnenej osoby (§ 10 ods. 2 tretia veta zákona o registri partnerov verejného sektora),ak Dodávateľ alebo subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. |
- v prípade opakovaného porušenia osobitných podmienok pre plnenie, najmä pri opakovanom oneskorenom dodaní objednaného tovaru, alebo pri svojvoľnej zámene objednaného tovaru za iný tovar.Účinky odstúpenia nastanú dňom doručenia písomnosti druhej zmluvnej strane, alebo k inému termínu, ktorý Objednávateľ v odstúpení uvedie. V prípade, ak odstúpenie nie je možné doručiť druhej zmluvnej strane, považuje sa odstúpenie za doručené 3. dňom uloženia zásielky na pošte. |
30. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný cenník hygienických potrieb podľa špecifikácie a množstva s uvedením ceny za mernú jednotku bez DPH, sadzbu DPH, ceny za mernú jednotku s DPH a ceny celkom za celkové množstvo bez DPH a ceny celkom za celkové množstvo s DPH najneskôr do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody. |
31. Ekvivalent znamená výrobok zhodných alebo lepších parametrov, s určením a použitím zhodným s uvedeným výrobkom uvedeným pod výrobným obchodným názvom. |
Panónska cesta 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 Rozsah v zmysle Tech. vlastností pre údaj MAXIMUM
80 239,27
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.02.2019 13:14
22.02.2019 14:15
22.02.2019 14:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.02.2019 14:29 - Vstupná ponuka | 80 239,00 | € | Cena s DPH |
19.02.2019 14:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 80 239,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: