30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
35945249
TeamPrevent Santé s.r.o.
Ružinovská 10, Bratislava, 82007, SVK
Pracovná zdravotná služba
pracovná zdravotná služba, preventívne prehliadky, posudzovanie faktorov pracovného prostredia, zdravotný dohľad
Služba
1. Pracovná zdravotná služba
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je záväzok poskytovateľa poskytovať pre zamestnancov objednávateľa zaradených do jednotlivých rizikových kategórií prác odborné poradenské služby v oblasti ochrany zdravia pri práci výkonom zdravotného dohľadu v rozsahu podľa zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 124/2006 Z. z.“), vyhlášky Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky č. 208/2014 Z. z. o podrobnostiach o rozsahu a náplni výkonu pracovnej zdravotnej služby, |
o zložení tímu odborníkov, ktorí ju vykonávajú a o požiadavkách na ich odbornú spôsobilosť (ďalej len „vyhláška č. 208/2014 Z. z.“) a zákona č. 355/2007 Z. z. ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 355/2007 Z. z.“) v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi vzťahujúcimi sa na túto činnosť a záväzok objednávateľa uhradiť za poskytnuté služby cenu dohodnutú v zmluve. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A.Hodnotenie faktorov pracovného prostredia a stavu pracovných podmienok, ktoré môžu ovplyvňovať zdravie zamestnancov. | mesiac | 36 | ||
B.Výkon lekárskych preventívnych prehliadok vo vzťahu k práci | prehliadka | 240 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A. Hodnotenie faktorov pracovného prostredia a stavu pracovných podmienok, ktoré môžu ovplyvňovať zdravie zamestnancov: | Pracovná zdravotná služba pri výkone dohľadu nad pracovnými podmienkami hodnotí faktory práce a pracovného prostredia a pracovné podmienky, ktoré môžu ovplyvňovať zdravie zamestnancov so zameraním na: |
a) identifikáciu zdravotných rizík z chemických, fyzikálnych, biologických a iných faktorov práce a pracovného prostredia a identifikáciu zisťovania nebezpečenstiev, | |
b) sledovanie expozície zamestnancov zdraviu škodlivým faktorom práce a pracovného prostredia z hľadiska intenzity, trvania a frekvencie pôsobenia týchto faktorov na zamestnancov a ich možných kombinovaných účinkov na zdravie, | |
c) kvalitatívne a kvantitatívne hodnotenie zdravotných rizík z expozície identifikovaným zdraviu škodlivým faktorom práce a pracovného prostredia. | |
Pracovná zdravotná služba poskytuje zamestnávateľovi poradenstvo a navrhuje opatrenia z hľadiska ochrany zdravia zamestnancov so zameraním na: | |
a) znižovanie expozície zamestnancov zdraviu škodlivým faktorom práce a pracovného prostredia, | |
b) stav pracovného prostredia z hľadiska ochrany zdravia zamestnancov, najmä dispozičné, priestorové a ergonomické riešenie pracoviska, vetranie, vykurovanie, osvetlenie z hľadiska vhodnosti na vykonávané pracovné činnosti a používané technológie alebo plánované technológie, | |
c) zabezpečenie dostatočného množstva pitnej vody na pracovisku, | |
d) zariadenia na osobnú hygienu a iné zariadenia pre zamestnancov, ktorými sú priestory na umývanie a sušenie pracovnej obuvi, pranie a sušenie pracovných odevov, ohrievarne a oddychové miestnosti, | |
e) stravovanie zamestnancov, | |
f) poskytovanie poradenstva zamestnávateľovi i zamestnancom, najmä pri: plánovaní a organizácii práce a odpočinku vrátane usporiadania pracovísk a pracovných miest, technológiách a látkach, ktoré sa používajú pri práci a ktoré môžu ohroziť zdravie, ochrane a kladnom ovplyvňovaní zdravia, pri hygiene, fyziológii a psychológii práce, ergonómii vrátane prostriedkov individuálnej ochrany a kolektívnej ochrany, | |
g) účasť na vypracúvaní a spolupráca na realizovaní programov ochrany a podpory zdravia zamestnancov, na zlepšovaní pracovných podmienok a na vyhodnocovaní nových zariadení a technológií zo zdravotného hľadiska, na opatreniach pracovnej rehabilitácie, na rozboroch pracovnej neschopnosti, chorôb z povolania, ochorení súvisiacich s prácou a zdravotných rizík, | |
h) školenia a odborný výcvik zamestnancov na poskytovanie prvej pomoci, | |
i) spoluprácu pri poskytovaní informácií, výcviku a výchovy v oblasti ochrany a kladného ovplyvňovania zdravia, hygieny, fyziológie a psychológie práce a ergonómii. | |
Pracovná zdravotná služba sa ďalej zúčastňuje na vypracúvaní a vykonávaní programov ochrany a podpory zdravia zamestnancov vrátane štúdií o vplyve práce, pracovných podmienok a pracovného prostredia na zdravie zamestnancov a na hodnotení pracovného prostredia a podmienok. | |
B. Výkon lekárskych preventívnych prehliadok vo vzťahu k práci: | Dohľad nad zdravím zamestnancov v súvislosti s prácou: |
- sledovanie a hodnotenie zdravotného stavu zamestnancov a ich zdravotnej spôsobilosti na prácu a vydáva lekárske posudky o zdravotnej spôsobilosti pred uzatvorením pracovnoprávneho vzťahu alebo obdobného pracovného vzťahu alebo pred začatím výkonu práce, v súvislosti s výkonom práce, pri opakovanom výskyte choroby z povolania u rovnakej profesie na tom istom pracovisku, ak zo zdravotných dôvodov nevykonávali prácu dlhšie ako šesť mesiacov, | |
pri podozrení na zmeny zdravotného stavu vo vzťahu k vykonávanej práci alebo by sa zistili kontraindikácie na vykonávanie práce a odporúčali sa vhodné opatrenia na ochranu zdravia zamestnanca, alebo opodstatnenosť jeho preradenia na inú prácu a poskytnutie pracovnej rehabilitácie, pred zmenou pracovného zaradenia, pri skončení pracovnoprávneho vzťahu zo zdravotných dôvodov a po skončení pracovnoprávneho vzťahu, ak o to zamestnanec požiada bývalého zamestnávateľa, u ktorého vykonával prácu s rizikovými faktormi a s neskorými následkami na zdravie zahŕňa zabezpečenie: | |
a) základnej prehliadky vo vzťahu k práci: základné pracovno-lekárske fyzikálne vyšetrenie s dôrazom na posúdenie stavu a funkcie orgánov a systémov, ktoré môžu byť nepriaznivo ovplyvnené danou prácou alebo pracovnými podmienkami. | |
b) mimoriadne prehliadky vo vzťahu k práci: rozsah tejto prehliadky navrhuje poskytovateľ individuálne. Je to prehliadka na posúdenie zmeny pracovnej spôsobilosti zamestnanca (napr. dlhodobá práceneschopnosť a pod.). Poskytovateľ bude účtovať úhradu za túto kategóriu vyšetrení podľa cenníka aktuálne platného v čase objednania vyšetrenia. | |
c) zabezpečenie ďalších odborných vyšetrení vo vzťahu k práci (napr. audiometrické vyšetrenie, pneumologické vyšetrenie, otorinolaryngologické vyšetrenie, laboratórne vyšetrenie a iné) na základe objednávky objednávateľa. Poskytovateľ bude účtovať úhradu za túto kategóriu vyšetrení podľa cenníka aktuálne platného v čase objednania vyšetrenia. | |
Poskytovateľ do 10 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy navrhne Rozsah lekárskych preventívnych prehliadok pre jednotlivé profesie zaradené do 3. a 4. rizikovej kategórie prác. Rozsah lekárskych preventívnych prehliadok bude prílohou zmluvy a obsahuje zoznam výkonov, resp. vyšetrení v rámci lekárskych preventívnych prehliadok pri každej pracovnej profesii podľa druhu práce. Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať všetky vyšetrenia v rozsahu uvedenom v prílohe zmluvy. | |
V prípade zmeny zaradenia jednotlivých profesií do 3. a 4. rizikovej kategórie prác a ak bude súčasne potrebná úprava Rozsahu lekárskych preventívnych prehliadok, tento Rozsah lekárskych preventívnych prehliadok bude zmenený dodatkom k zmluve. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať lekárske preventívne prehliadky vo vzťahu k práci (vstupná, periodická,..) aj pre zamestnancov zaradených do 1. a 2. kategórie. | |
Osobitné predpisy podľa ktorých sa majú lekárske prehliadky vykonávať sú napríklad: | |
•zákon č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce (práca v noci),•zákon č. 124/2006 Z. z.,•nariadenie vlády SR č. 276/2006 Z. z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách pri práci so zobrazovacími jednotkami,•nariadenie vlády SR č. 281/2006 Z. z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách pri ručnej manipulácii s bremenami atď. | |
Postup pri lekárskych preventívnych prehliadkach: | |
1. Poskytovateľ vykonáva lekárske preventívne prehliadky vo vzťahu k práci pre zamestnancov objednávateľa a uchádzačov o zamestnanie u objednávateľa na základe písomnej objednávky objednávateľa. | |
2. V objednávke objednávateľ uvedie zoznam zamestnancov, ktorí sa podrobia lekárskej preventívnej prehliadke; v zozname zamestnancov sa uvádza meno a priezvisko zamestnanca, dátum narodenia, názov pracoviska, druh práce, dĺžka expozície, faktory práce a pracovného prostredia a výsledky posúdenia pracovných rizík, požadovaný dátum vykonania lekárskej preventívnej prehliadky a telefonický a mailový kontakt na priameho nadriadeného u každého zamestnanca. | |
3. Poskytovateľ do troch dní od obdržania objednávky oznámi objednávateľovi písomne a priamemu nadriadenému podľa predchádzajúceho bodu 2. e-mailom dátum a miesto vykonania lekárskych preventívnych prehliadok u jednotlivých zamestnancov objednávateľa (miesto vykonania prehliadky je v meste, v ktorom zamestnanec vykonáva prácu pre objednávateľa) | |
a ostatné informácie týkajúce sa výkonu lekárskych preventívnych prehliadok (či lekárska preventívna prehliadka bude vykonaná v priebehu jedného dňa alebo v priebehu viacerých dní, konkrétne miesto, kam sa má zamestnanec dostaviť, akú dokumentáciu si má so sebou priniesť, či má prísť nalačno a pod.). | |
4. Poskytovateľ vykoná lekárske preventívne prehliadky na miestach podľa prílohy zmluvy. | |
5. Po vykonaní lekárskej preventívnej prehliadky poskytovateľ vyhotoví u každého zamestnanca objednávateľa potvrdenie o vykonaní preventívnej lekárskej prehliadky, ktoré obsahuje meno a priezvisko zamestnanca, rok narodenia, druh práce u objednávateľa, dátum a miesto vykonania lekárskej preventívnej prehliadky, zoznam výkonov vykonaných v rámci lekárskej preventívnej prehliadky a zabezpečí podpísanie Potvrdenia o vykonaní lekárskej preventívnej prehliadky zamestnancom, u ktorého bola lekárska preventívna prehliadka vykonaná. | |
6. Poskytovateľ vyhotoví posudok o zdravotnej spôsobilosti na výkon konkrétnej činnosti v súlade so zákonom č. 355/2007 Z. z. a doručí ho objednávateľovi do 15 dní od vykonania lekárskej preventívnej prehliadky. | |
7. Poskytovateľ sleduje periodicitu lekárskych preventívnych prehliadok u zamestnancov, ktorí vykonávajú práce zaradené do tretej a štvrtej kategórie podľa § 30 ods. 1 písm. c) 2. bod zákona č. 355/2007 Z. z. a upozorní objednávateľa najmenej dva mesiace pred uplynutím lehoty na potrebu vykonania lekárskej preventívnej prehliadky u tohto zamestnanca. Objednávateľ vyplní objednávku na vykonanie lekárskej preventívnej prehliadky a poskytovateľ vykoná lekársku preventívnu prehliadku tak, aby bola dodržaná lehota ustanovená zákonom. | |
8. Po preukázateľnej dohode oboch zmluvných strán, v rámci zvýšenia efektivity a zlepšenia procesu objednávania, možno tento „Postup pri lekárskych preventívnych prehliadkach“ upraviť dodatkom k zmluve. | |
Miesto vykonania prehliadky je v meste, v ktorom zamestnanec vykonáva prácu pre objednávateľa. | |
Celkový počet zamestnancov: | 421 |
Počet zamestnancov v 1. kategórii: | 223 |
Ostatné kategórie zamestnancov: | |
Bratislava: počet 49 | Biologický faktor : 49 |
Nitra: počet 24 | Biologický faktor : 21+3, Chemický faktor: 21, Fyzický faktor: 7 |
Martin: počet 20 | Biologický faktor: 17+3, Karcinog. a mutag. faktor: 17 |
Žilina: počet 13 | Biologický faktor: 13, Chemický faktor: 13, Karcinog. a mutag. faktor: 13, Psychický faktor: 7 |
Banská Bystrica: počet 32 | Biologický faktor: 31+1 |
Prešov: počet 13 | Biologický faktor: 13, Chemický faktor: 1 |
Poprad: počet 12 | Biologický faktor: 12, Chemický faktor: 11 |
Košice: počet 35 | Biologický faktor: 35, Karcinog. a mutag. faktor: 3 |
Spolu : počet 198 | |
Biologické faktory, ktoré sa môžu vyskytnúť sú najmä: -baktérie a podobné mikroorganizmy: Escherichia coli, Mycobacterium tuberculosis, Salmonella typhi /Mycobacterium tuberculosis je odolný aj voči fixačnému činidlu/ -vírusy: vírus encefalitídy, Hepatitis A, Hepatitis B, Hepatitis C, Jacob-Creuzfeldova choroba, HIV, -parazity: Echinococcus granulosus, Taenia soliu, | |
Chemické faktory, ktoré sa môžu vyskytnúť sú najmä: formaldehyd, dietyléter, etylacetát, acetón, etalalkohol, dichlórmetán, | |
Karcinogénne a mutagénne faktory, ktoré sa môžu vyskytnúť sú najmä: benzén, DVOJCHRÓMAN DRASELNÝ, KYSELINA CHROMSÍROVÁ. | |
Uvedené množstvá nie sú záväzné a slúžia len pre účely vyhodnotenia EKS. Skutočný odber jednotlivých služieb bude objednávaný na základe skutočných potrieb objednávateľa, nakoľko nie je možné určiť presný počet zamestnancov počas celého obdobia trvania zmluvy. |
Názov |
Miesto plnenie: Bratislava, Trnava, Nitra, Trenčín, Banská Bystrica, Žilina, Martin, Prešov, Poprad, Nitra, Košice |
Práva a povinnosti poskytovateľa: |
1.Poskytovateľ je povinný predložiť do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy objednávateľovi kópiu platného oprávnenia na výkon pracovnej zdravotnej služby vydaného Úradom verejného zdravotníctva Slovenskej republiky a zoznam osôb zodpovedných za poskytnutie služby, ktorým poskytovateľ preukazuje splnenie minimálnych požiadaviek kladených na odborníkov pracovnej zdravotnej služby uvedených v § 7 vyhlášky č. 208/2014 Z. z. |
2.Poskytovateľ je povinný do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné a kontaktné údaje o osobe zodpovednej za riadne poskytovanie predmetu zmluvy ako aj číslo účtu spoločnosti, na ktorý bude poukazovaná platba za plnenie tejto zmluvy. |
3.Poskytovateľ je povinný do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný rozpis cien služieb (vstupná a preventívna lekárska prehliadka a ostatné služby), ktorý bude prílohou k zmluve. |
4.Objednávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť poskytovateľovi zoznam miest výkonu lekárskych prehliadok, ich presnú adresu a kontaktné údaje. |
5.Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať službu v súlade so zákonom č. 124/2006 Z.z., zákonom č. 355/2007 Z.z., vyhláškou č. 208/2014 Z.z.. |
6.Poskytovateľ je povinný do 2 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy vykonať vstupný audit u objednávateľa a jeho všetkých pracoviskách zameraný na zistenie skutkového stavu vo vzťahu k výkonu pracovnej zdravotnej služby. |
7.Na základe skutočností zistených pri vstupnom audite je poskytovateľ povinný v súlade s legislatívou aktualizovať systém pracovnej zdravotnej služby objednávateľa a vypracovať, resp. aktualizovať - prevádzkový poriadok a posudok o riziku pre prácu s biologickými faktormi a chemickými faktormi a s karcinogénnym a mutagénnym faktorom, - kategorizáciu pracovných činností z hľadiska zaradenia pracovných činností do jednotlivých kategórií z hľadiska pracovných rizík (požaduje sa vypracovať kategorizáciu aj pre dočasne pridelených zamestnancov pracujúcich na pracoviskách objednávateľa), |
7.a) -traumatologický plán,-usmernenie pre narábanie a prácu s bremenami (fyzický faktor) |
8.Poskytovateľ je povinný do 2 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy vykonať vstupné a následne 1 krát ročne periodické hodnotenie všetkých pracovísk objednávateľa spočívajúcich v kontrole zameranej na pracovné podmienky a faktory práce a pracovné prostredie. |
9.Poskytovateľ sa v pozícii sprostredkovateľa podľa platnej právnej úpravy o ochrane osobných údajov zaväzuje uzatvoriť s objednávateľom Zmluvu o spracúvaní osobných údajov v znení, ktoré predloží objednávateľ a to najneskôr do 5 pracovných dní od dňa predloženia návrhu Zmluvy o spracúvaní osobných údajov objednávateľom. Objednávateľ predloží poskytovateľovi návrh Zmluvy o spracúvaní osobných údajov e-mailom do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
9.a)Objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť v prípade, ak poskytovateľ neuzatvorí s objednávateľom Zmluvu o spracúvaní osobných údajov, v znení predloženom objednávateľom a to v lehote uvedenej v predchádzajúcom bode 9. |
10.Poskytovateľ je povinný poskytovať objednávateľovi pravidelné informácie o zmenách legislatívy a dopadoch na rozsah služieb alebo povinnosti objednávateľa. Poskytovateľ je tiež povinný vhodným spôsobom upozorniť objednávateľa na škodu, ktorá môže vzniknúť nerešpektovaním navrhovaných opatrení, odporúčaní a usmernení poskytovateľa v súvislosti s poskytovaním pracovnej zdravotnej služby. Poskytovateľ zodpovedá za škodu, ktorá preukázateľne vznikla objednávateľovi v priamej súvislosti s nesprávnym postupom pri poskytovaní pracovnej zdravotnej služby. |
Práva a povinnosti objednávateľa: |
11.Objednávateľ umožní poskytovateľovi vstup do všetkých jeho priestorov. Objednávateľ sa zaväzuje odovzdať poskytovateľovi všetky informácie a údaje a doklady potrebné na plnenie úloh vyplývajúcich zo špecifikácie predmetu zmluvy. |
12.Objednávateľ oznámi poskytovateľovi termín kontroly vykonávanej oprávnenými orgánmi v oblasti pracovnej zdravotnej služby do 1 pracovného dňa odkedy sa o kontrole dozvedel. |
13.Poskytovateľ je povinný zabezpečiť svoju účasť pri každej kontrole. V prípade, že z objektívnych príčin nie je objednávateľ schopný dodržať lehoty na oznámenie kontroly, poskytovateľ zabezpečí svoju účasť primerane okolnostiam. |
Cena a platobné podmienky: |
14.Platba za služby sa bude realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej poskytovateľom objednávateľovi. Poskytovateľovi bude uhrádzaná cena za službu mesačne. |
15.Cena je zmluvnými stranami dohodnutá podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách. |
16. V cene za 1 mesiac uvedenej s DPH musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace s komplexným poskytovaním pracovnej zdravotnej služby podľa uvedených podmienok, vrátane dopravy na miesta plnenia. Celková cena sa skladá: C= (A * 36 )+ (B*3). Pričom : A.výška paušálnej mesačnej odmeny za mesiac za komplexný výkon pracovnej zdravotnej služby B.výška odmeny za lekárske prehliadky za rok (cena za dohľad nad zdravotným stavom zamestnanca )o vypočítaná ako cena za lekársku prehliadku * predpokladaný počet prehliadok u objednávateľa, ktorý je 80 prehliadok ročne |
17.Zmluvne dohodnutá cena je záväzná a nemenná počas celej doby platnosti zmluvy. |
18.Na zdravotnícke výkony sa DPH neuplatňuje (§ 29 zákona č. 222/2004 Z.z.). Vo výslednej sume bez a s DPH je potrebné tento fakt zohľadniť. |
19.Poskytovateľ bude poskytnuté služby fakturovať po skončení kalendárneho mesiaca, v ktorom bol poskytnutý predmet zmluvy. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Prílohou faktúry bude: -Menný zoznam zamestnancov, ktorým bola v danom fakturovanom období vykonaná lekárska preventívna prehliadka, cena za vykonanie lekárskej preventívnej prehliadky u každého zamestnanca (prípade cena jednotlivých vyšetrení), cena celkom za všetky lekárske preventívne prehliadky vykonané vo fakturovanom období. |
20.V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu alebo nebude obsahovať prílohy uvedené vyššie alebo tieto prílohy budú obsahovať nesprávne údaje, objednávateľ má právo vrátiť faktúru poskytovateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začne plynúť nová lehota splatnosti faktúry po doručení opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi. |
21.Faktúra podlieha povinnosti zverejnenia podľa § 5b zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Sankcie: |
22.V prípade porušenia podmienok fakturácie (poskytovateľ je povinný služby fakturovať mesačne po skončení kalendárneho mesiaca, v ktorom bol predmet zmluvy poskytnutý), je objednávateľ oprávnený požadovať od poskytovateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 100 EUR za každé porušenie. |
23.V prípade porušenia akejkoľvek zmluvnej povinnosti poskytovateľa, je objednávateľ oprávnený požadovať od poskytovateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 500 EUR. |
Zmluva: |
24.Táto zmluva sa uzatvára na 36 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
25.Pred uplynutím dojednanej doby platnosti platnosť a účinnosť zmluvy končí : a) zánikom ktorejkoľvek zo zmluvných strán,b) zánikom povolenia poskytovateľa od Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky na poskytovanie služieb,c) písomnou dohodou zmluvných strán,d) výpoveďou aj bez udania dôvodu; výpovedná doba je tri mesiace a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane,e) odstúpením od zmluvy. |
26.Poskytovateľ je povinný vykonávať záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy prostredníctvom osôb, ktoré spĺňajú predpísané odborné predpoklady na ich výkon v súlade s platnými právnymi predpismi. |
27.Nedodržanie ktorejkoľvek povinnosti poskytovateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s možnosťou objednávateľa od zmluvy odstúpiť. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Celkový počet zamestnancov: | 421 |
Navrhnutá hodnota | Pre korektné zistenie našich nákladov, a tým pádom aj nami ponúknutej ceny, je potrebná aj informácia o počtoch zamestnancov vykonávajúcich činnosti na základe osobitných predpisov, napr. práca s bremenami, práca v noci, práca so zobrazovacími jednotkami, epidemiologicky závažná činnosť, atď. |
Táto informácia má zásadný vplyv na určenie predpokladaných náplní jednotlivých lekárskych prehliadok a tým pádom aj celkovú cenu služby.
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Ostatné kategórie zamestnancov: | |
Navrhnutá hodnota | upresniť, ktoré profesie na uvedených pracoviskách sú zaradené do 3. alebo 4. kategórie zdravotného rizika a v ktorom rizikovom faktore |
uvedenie informácie - "ostatné kategórie zamestnancov" je nedostatočné pre kalkuláciu nákladov poskytovateľa
Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.03.2019 00:00 — 28.02.2022 23:59
36,00 mesiac
45 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.02.2019 10:31
26.02.2019 10:27
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.02.2019 08:51 - Vstupná ponuka | 45 499,20 | € | Cena s DPH |
26.02.2019 10:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 34 128,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: