30777810
Divadlo Aréna
Viedenská cesta 10, Bratislava, 85101, SVK
47419971
GoodRequest, s.r.o.
Murgašova 2/243, Žilina, 01001, SVK
Vývoj predajného systému k existujúcej www stránke
vývoj sotfvéru, predajný systém
Služba
1. 1. fáza - Analýza a návrh riešenia
|
|
---|---|
Funkcia |
Analýza rezervačného a predajného systému, možnosti napojenia na poskytovateľov rezervačných systémov tretích strán, analýza implementácie do súčasného riešenia a možnosť vytvárania rôznych štatistických prehľadov. Súčasťou analýzy musí byť návrh základných funkcionalít, návrh databázového modelu, návrh wireframes (štruktúry stránky), identifikácia a špecifikácia komponentov aplikácie. Výstupom je kompletná špecifikácia komponentov ako aj určenie ich vnútornej architektúry |
V rámci danej fázy navrhnúť presný setup projektového tímu, ktorý sa bude skladať okrem programátorov (frontendu a backendu) aj z analytika, projektového manažéra a UX/UI dizajnérov. Práce je potrebné rozdeliť do detailného harmonogramu, nastaviť pravidelné stretnutia, kde sa bude vyhodnocovať aktuálny progres projektu. Súčasťou návrhu manažmentu prác bude aj samotný systém na riadenie úloh počas vývoja a aj po dodaní, eskalačný manažment a pod. |
Súčasťou analýzy je aj vymedzenie požiadaviek akceptácie projektu objednávateľom. Na základe týchto podmienok a požiadaviek bude vytvorená špecifikácia. Podmienky akceptácie budú slúžiť aj ako testovacie scenáre pre potvrdenie správneho fungovania systému pri jeho odovzdávaní. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. fáza - Analýza a návrh riešenia | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Analýza | existujúcej www stránky |
- | návrh prepojenia používaného predajného systému od externého poskytovateľa TICKETPORTAL s navrhovaným riešením |
- | návrh integrácie online platieb na účet vedený v štátnej pokladnici |
2. 2. fáza - UX/UI dizajn
|
|
---|---|
Funkcia |
Súčasťou UI/UX dizajnu bude UX analýza súčasného stavu a konkurencie, metódy UX research ako persony, sitemapa, wireframes, prototypovanie a testovanie a návrh vizuálneho dizajnu (UI). Analýza konkurencie bude zahŕňať prehľad konkurenčných riešení, ktorého cieľom je definovať aké má konkurencia silné, respektíve slabé stránky, ktoré prvky môžeme použiť či vylepšiť, prípadne akým chybám sa je nutné vyvarovať |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
UX/UI dizajn | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
UX dizajn | Wireframe budú predstavovať prvý hrubý náčrt stránky. Predstavujú rozmiestnenie základných prvkov, kostru stránky, určujú štruktúru stránok (hierarchiu a použité elementy). |
- | Wireframing bude chrbticou finálneho rozhrania. |
- | Z wireframu bude nutné vytvoriť klikateľný prototyp, ktorý bude slúžiť ako nástroj pre testovanie návrhov na používateľoch. |
- | Cieľom je prakticky overiť správnosť výstupov a predpokladov z analytickej časti. Je vhodné, aby si ho vyskúšali klienti, ako aj finálni používatelia pokiaľ je to možné, |
- | nakoľko následná tvorba UI už bude vychádzať z tohto prototypu. |
UI Dizajn | UI bude vychádzať z wireframe prototypu kde bude určená pozícia prvkov a hlavná štruktúra webu. Vizuálny štýl bude zladený s dizajn manuálom klienta. sa ladí na jednej hlavnej obrazovke, ktorá sa |
- | iteruje kým nie je dosiahnutá požadovaná kvalita. Podmienkou UI dizajnu je vytvorenie Style guide - štýl buttonov, písma, farieb, ikon, atď., ktorý sa aplikuje na ostatné časti webu. Style guide |
- | zabezpečuje konzistenciu, dlhodobú udržateľnosť a dobrú rozšíriteľnosť stránky. Hlavným výstupom UI dizajnu bude klikateľný prototyp, ktorý bude slúžiť spolu s assetmi (ikonky, fonty, obrázky, atď.) |
- | ako podklad pre samotné naprogramovanie frontendu stránky. |
- | Súčasťou dodanej grafiky bude aj návrh 4 rôznych typov sál a sedení potrebných pre funkcionalitu rezervačného systému. |
3. 3. fáza - Vývoj
|
|
---|---|
Funkcia |
Vývoj predajného systému |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vývoj | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Riešenie musí implementovať nasledovné funkcionality: | • Manažment priradenia typov sál k jednotlivým predstaveniam s možnosťou editácie ich stavov, ktoré budú prepojené s aktuálnym systémom |
- | • Manažment zliav s možnosťou editácie počtu miest |
- | • Uzávierky s možnosťou denných / mesačných prehľadov |
- | • Štatistika nákupov |
- | • Zákaznícka zóna |
- | • Možnosť uplatnenia zliav |
- | • Implementácia online platieb na účet vedený v štátnej pokladnici |
- | • Tvorba e-vstupeniek vo formáte A4 |
- | • Prepojenie používaného predajného systému od externého poskytovateľa TICKETPORTAL s navrhovaným riešením |
4. 4. fáza - Nasadenie do produkčnej verzie a testovanie
|
|
---|---|
Funkcia |
Funkčné testovanie a ladenie aplikácie, tvorba dokumentácie, nastavenie vhodných metrík pre testovanie, nasadenie produkčnej verzie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nasadenie do produkčnej verzie a testovanie | kus | 1 |
Názov |
• Riešenie musí byť implementované na platforme Node.js, ( existujúca www stránka aktuálne používa Node.js technológiu ) |
• Nakoľko riešenie musí byť implementované do súčasnej existujúcej aplikácie je nevyhnutná znalosť frameworku Total.js a databázového systému MongoDB |
• Dizajn www stránok musí zodpovedať dizajnovému manuálu verejného obstarávateľa a súčasne musí byť moderný, pôsobivý a reflektujúci jeho historickú povahu, jeho prednosti a typické dominanty, ale nemal by byť rušivým prvkom. |
• Responzívny dizajn - úprava grafických návrhov podľa požiadaviek obstarávateľa |
• Súčasťou projektu bude školenie obsluhy, a to ako aj pracovníkov zadávajúcich informácie, fotogalérie, správy a oznamy približne 10 zamestnancov, ako aj administrátorov celého webu. |
• Dodávateľ je povinný dodržať hodinový rozsah vývoja jednotlivých fáz uvedených vo funkčnej špecifikácií. Jedná sa najmä o počet hodín vývoja a testovania projektu. Zhotoviteľ za účelom kontroly uvedeného predloží na odsúhlasenie Objednávateľovi zoznam „commitov“ pre danú fázu spolu so zapnutou funkciou sledovania času. |
• Zabezpečenie SEO optimalizácie a kompatibilitu so všetkými bežne rozšírenými webovými prehliadačmi. |
• Termín dodania zákazky najneskôr 5 týždňov od uzatvorenia zmluvy |
• Dodávateľ preukáže, že disponuje odborníkmi na vyššie popísané fázy vývoja projektu |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane prepravných nákladov a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky do miesta plnenia. |
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. |
Splatnosť faktúry je 30 dní. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. |
Dodávateľ je oprávnený faktúrovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
V prípade, že dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu podľa popisu predmetu zákazky je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Vrátane zaškolenia cca 10 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Viedenksá cesta 10, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
25.02.2019 16:25 — 01.04.2019 16:30
1,00 kus
18 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.02.2019 16:30
22.02.2019 16:00
22.02.2019 16:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.02.2019 09:01 - Vstupná ponuka | 17 500,00 | € | Cena bez DPH |
22.02.2019 15:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 200,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: