Z20195351
OF-185880
zrušená
00165549
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK
Dodávka plastových vriec a vreciek
vrecia, vrecká, sáčky, odpad
Tovar, Služba
1. Dodávka plastových vriec a vreciek
|
|
---|---|
Funkcia |
vrecia a vrecká do košov - zber rôzneho druhu odpadu |
vrecká číre - baliaci materiál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1. Vrecia LDPE modré | ks | 65000 | ||
- objem | l | 120 | ||
- šírka | mm | 750 | ||
- výška | mm | 1100 | ||
- hrúbka | mikrón | 60 | ||
Položka č. 2. Vrecia LDPE modré zaťahovacie na šnúrku | ks | 25500 | ||
- objem | l | 100 | ||
- šírka | mm | 700 | ||
- výška | mm | 1000 | ||
- hrúbka | mikrón | 40 | ||
Položka č. 3. Vrecia LDPE červené, žlté (predpoklad červené 50 tis, žlté 30 tis., upresní sa podľa množstva odpadu z nemocničnej starostlivosti) | ks | 80 000 | ||
- objem | l | 120 | ||
- šírka | mm | 750 | ||
- výška | mm | 1100 | ||
- hrúbka | mikrón | 80 | ||
Položka č. 4. Vrecia LDPE čierne | ks | 23500 | ||
- objem | l | 120 | ||
- šírka | mm | 700 | ||
- výška | mm | 1100 | ||
- hrúbka | mikrón | 80 | ||
Položka č. 5. Vrecia LDPE číre | ks | 300 | ||
- objem | l | 120 | ||
- šírka | mm | 700 | ||
- výška | mm | 1100 | ||
- hrúbka | mikrón | 40 | ||
Položka č. 6. Vrecká do košov LDPE čierne typ č. 1 | ks | 16000 | ||
- objem | l | 30 | ||
- šírka | mm | 500 | ||
- výška | mm | 600 | ||
- hrúbka | mikrón | 30 | ||
Položka č. 7. Vrecká do košov LDPE čierne typ č. 2 | ks | 10300 | ||
- objem | l | 30 | ||
- šírka | mm | 500 | ||
- výška | mm | 600 | ||
- hrúbka | mikrón | 50 | ||
Položka č. 8. Vrecká do košov HDPE modré | ks | 105500 | ||
- objem | l | 35 | ||
- šírka | mm | 550 | ||
- výška | mm | 600 | ||
- hrúbka | mikrón | 15 | ||
Položka č. 9. Vrecká do košov HDPE červené | ks | 90000 | ||
- objem | l | 35 | ||
- šírka | mm | 550 | ||
- výška | mm | 600 | ||
- hrúbka | mikrón | 15 | ||
Položka č. 10. Vrecká HDPE číre typ č. 1 | ks | 15 500 | ||
- šírka | mm | 200 | 250 | |
- výška | mm | 300 | 350 | |
- hrúbka | mikrón | 15 | ||
Položka č. 11. Vrecká HDPE číre typ č. 2 | ks | 5 000 | ||
- šírka | mm | 300 | 350 | |
- výška | mm | 400 | 450 | |
- hrúbka | mikrón | 15 | ||
Položka č. 12. Vrecká LDPE číre | ks | 2 400 | ||
- šírka | mm | 220 | 250 | |
- výška | mm | 320 | 350 | |
- hrúbka | mikrón | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č. 1. - 9.: | |
- balenie: | vrecia musia byť dodávané v rolke |
Počet kusov (vriec) v jednej rolke pre položku č. 1., 3., 4: | 20 ks resp. 10 ks |
Počet kusov (vriec) v jednej rolke pre položku č. 2. a č. 6.-9.: | 25 ks resp. 20 ks |
Počet kusov (vriec) v jednej rolke pre položku č. 5.: | 10 až 30 ks |
Položka č. 10. - 11.: | |
- balenie: | 50 ks resp. 25 ks |
Položka č. 12: | |
- balenie: | 100 ks resp. 50 ks resp. 25 ks |
Položka č. 3 a 4. : | |
- vrecia na zdravotnícky biologický odpad | |
- nepriehľadné, aby bola zabezpečená neidentifikovateľnosť odpadu | |
- vrecia musia mať vysokú pevnosť a odolnosť proti pretrhnutiu, | |
- zvar | v súlade s normou STN 77 0140 |
- pevnosť zvaru | vysoká pevnosť zvaru |
Názov |
Na adresu objednávateľa, najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom dodávateľ predloží: |
1. List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby, e-mail kontaktnej osoby, na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať čiastkové objednávky a prípadné reklamácie. |
2. Podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky - podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy v súlade s uzatvorenou zmluvou s uvedením minimálne nasledovných údajov: |
- názov položky predmetu zákazky, merná jednotka (MJ), predpokladaný počet MJ na obdobie 12 mes., obchodný názov ponúkanej položky predmetu zákazky, jednotková cenu bez DPH, sadzba DPH, vrátane DPH, cena celkom (za požadované množstvo) bez DPH a cena celkom vrátane DPH za príslušnú položku predmetu zákazky zaokrúhlená na dve desatinné miesta, celková cena v EUR bez DPH a celková cena v EUR s DPH za predmet zákazky. |
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky vrátane dopravy a vyloženia tovaru na miesto plnenia. |
Podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
3. Podrobný opis každej ponúkanej položky s uvedením údajov deklarujúcimi technické parametre ponúkaných položiek, vrátane dôkazu o tom, že ponúknuté tovary sú v súlade s príslušnými požiadavkami stanovenými v právnych predpisoch EÚ |
4. Vzorky ponúkaného tovaru v počte 3 ks (t.j. 3 ks pre každú požadovanú položku predmetu zákazky) vzorky žiadame označiť číslom položky, aby bolo možné jednoznačne posúdiť, ktorého ponúkaného tovaru sa vzorka týka, uchádzač nemá nárok na finančnú náhradu vzorky a ani na jej vrátenie vrátenie |
Dodávateľom predložené doklady a vzorky objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady a vzorky budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady a vzorky nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY: |
1. Lehota trvania rámcovej dohody je 12 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy, resp. do doby vyčerpania zmluvného finančného limitu rámcovej dohody, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem. |
3. Dodávateľ dodá objednávateľovi počas platnosti Rámcovej dohody plnenie len na základe doručenia písomnej čiastkovej výzvy, t.j. čiastkovej objednávky od objednávateľa. |
4. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky spravidla v mesačných intervaloch, a to na základe čiastkových objednávok v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb, množstvá uvedené v OF sú predpokladané. |
5. Požaduje sa dodanie tovaru: |
- do 5 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod., na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa, |
- dodávateľ je povinný minimálne 1 pracovný deň pred dodaním tovaru oznámiť deň a predpokladaný čas dodania tovaru na miesto plnenia, |
- dodávateľ spolu s tovarom dodá dodací list, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo rámcovej dohody, číslo objednávky, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH a cenu celkom. |
6. Platba bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, podkladom pre vystavenie faktúry je dodací list potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva a kvality premetu zákazky, vrátane služieb s dodaním tovaru - dopravou na miesto plnenia a vyložením do skladu objednávateľa. Dodávateľ je povinný k faktúre priložiť kópiu objednávky a dodacieho listu. |
7. Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. § 340 b ods. 5 podľa osobitného zákona požadujeme úhradu splatnosti faktúr 60 dní, preddavky nebudú poskytnuté. |
8.1 Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
8.2 Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení. |
9. V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
10. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou |
Pokračovanie bodu 10.: podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
11. pre zachovanie kompatibility so stávajúcimi odpadovými košmi, upratovacími vozíkmi a zbernými nádobami trváme na zachovaní požadovaných rozmerov plastových vriec a vreciek do košov. |
12. Vzťahy neuvedené v tejto zmluve sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom. |
Požadujeme dodanie predmetu zákazky minimálne v špecifikácii uvedenej v funkčných, technických a osobitných požiadavkách v opisnom formulári. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Opakovaný výskyt závažných nedostatkov – kvalita dodávok tovaru, nedodržanie požadovaných parametrov, nesplnenie termínu dodania predmetu kúpy od doručenia objednávky a pod. bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
24 580,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.02.2019 13:45
27.02.2019 09:00
27.02.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.02.2019 15:08 - Vstupná ponuka | 24 580,56 | € | Cena bez DPH |
26.02.2019 15:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 580,56 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: