Z20195294
OF-187961
zrušená
36167908
NsP Sv. Jakuba, n.o., Bardejov
Sv. Jakuba 21, Bardejov, 08501, SVK
Kancelárske potreby
Kancelárske potreby
Tovar, Služba
1. Kancelárske potreby
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Xerox papier A4-500 ks, 80 g, 5 ks v balíku, rozmer 297x210 | ks | 2400 | ||
Xerox papier A5-500 ks, 80 g, 10 ks v balíku, rozmer 210x148 | ks | 900 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Xerox papier rozmer A4, A5 - požiadavky na kvalitu -hmotnosť/gramáž g/M2 min 80 hrúbka nanometer min 106 max 110 drsnosť Bendtsen ml/min 200 relatívna vlhkosť max 6 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo pri zachovaní jednotkovej ceny. Zmluva bude ukončená po uplynutí obdobia zmluvného vzťahu. |
Požaduje sa dovoz realizovať raz mesačne na základe objednávky najneskôr do 5 dní. |
Dodávku je potrebné realizovať na dohodnuté miesto plnenia zodpovednej osobe objednávateľa /osoba bude uvedená bezprostredne po účinnosti zmluvy/. |
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch v čase od 8.00 h do 14.00 h. Dodávateľ je povinný najneskôr 2 hodiny pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru na dohodnutom mieste dodania tovaru. |
Splatnosť faktúr 60 dní od dátumu vystavenia faktúry. |
Súčasne s dodacím listom predloží dodávateľ rozpis jednotlivých položiek a k nim príslušné ceny bez DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu jednotlivých položiek a celkovú cenu spolu |
Sv. Jakuba 21, 085 01 Bardejov - Sklad kancelársky potrieb - NsP Sv. Jakuba n.o. Bardejov, Bardejov, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika
01.03.2019 00:00 — 28.02.2020 00:00
1,00 ks
6 420,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.02.2019 10:38
21.02.2019 11:30
21.02.2019 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: