00002801
Slovenská inovačná a energetická agentúra
Bajkalská 27, Bratislava, 82799, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Nákup tonerov a odpadových nádob
toner, odpadová nádoba
Tovar, Služba
1. Tonery, odpadové nádoby
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie dodania nových, originálnych tonerov a odpadových nádob do tlačiarní, ktorými Objednávateľ disponuje a ktoré využíva pri svojej činnosti a ktoré sú uvedené v položkách č. 1 až č. 9. |
Originálne tonery zabalené v originálnych obaloch od výrobcov tlačiarní, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne sú vyrobené priamo výrobcom tlačiarní, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené. |
Originálne odpadové nádoby zabalené v originálnych obaloch od výrobcov tlačiarní. Odpadové nádoby sú vyrobené priamo výrobcom tlačiarní, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pre tlačiarne Canon i-SENSYS MF 732Cdw a Canon i-SENSYS MF 734Cdw : 1. toner Canon čierny (black), kapacita 6300 strán | ks | 60 | ||
2. toner Canon modrý (cyan), kapacita 5000 strán | ks | 53 | ||
3. toner Canon žltý (yellow), kapacita 5000 strán | ks | 53 | ||
4. toner Canon červený (magenta), kapacita 5000 strán | ks | 53 | ||
Pre tlačiareňCanon iR ADU C 5535i : 5. toner Canon čierny (black), kapacita 69 000 strán | ks | 47 | ||
6. toner Canon modrý (cyan), kapacita 60 000 strán | ks | 30 | ||
7. toner Canon žltý (yellow), kapacita 60 000 strán | ks | 30 | ||
8. toner Canon červený (magenta), kapacita 60 000 strán | ks | 30 | ||
Pre tlačiareň iR ADU C5535i : 9. Odpadová nádoba | ks | 47 |
Názov |
1. Dodanie nového, originálneho, doposiaľ nepoužívaného, nepoškodeného a plne funkčného tovaru, v najlepšej dostupnej kvalite, spĺňajúci všetky požiadavky na technické parametre uvedené v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Tovar nesmie byť pred jeho dodaním používaný, opotrebovaný alebo testovaný. Dodanie tovaru je vrátane dopravy, vynesenia na miesto plnenia, odvozu obalov, v ktorých bude predmet zákazky zabalený a vrátane odberu a ekologickej likvidácie použitých obalov, t.j. prázdnych tonerových kaziet, ktoré Dodávateľ dodal Objednávateľovi. |
2. Cena tovaru zahŕňa všetky náklady Dodávateľa na dodanie predmetu rámcovej dohody na viaceré pracoviská Objednávateľa - Bratislava, Banská Bystrica, Košice, Trenčína a Žilina (t. j. napr. dopravu na miesto plnenia, clo, recyklačné poplatky, odber a ekologická likvidácia prázdnych tonerových kaziet). |
3. Zmluvné strany si navzájom oznámia mená a kontaktné elektronické adresy osôb zodpovedných za dodanie tovaru, a to najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. |
4. V lehote do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia rámcovej dohody požaduje ver.obstarávateľ predložiť fotokópiu súhlasu na skladovanie a ekologickú likvidáciu škodlivých nebezpečných odpadov na základe § 97 zák. č. 79/2015 Z.z. o odpadoch, resp. na základe ekvivalentného predpisu vydaného v krajine sídla Dodávateľa, resp. predložiť zmluvu so subjektom s rovnakým oprávnením. V takom prípade Dodávateľ okrem zmluvy predloží aj fotokópiu oprávnenia tohto subjektu. |
5. V lehote do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia rámcovej dohody sa požaduje predloženie podrobného aktualizovaného rozpočtu predmetu zákazky v elektronickej verzii (napr. vo formáte MS Excel). Súčasťou podrobného aktualizovaného rozpočtu budú aj čísla súvisiacich projektov v rámci ITMS, s ktorými Objednávateľ oboznámi Dodávateľa po uzavretí rámcovej dohody. V podrobnom aktualizovanom rozpočte budú uvedené: |
a) technické vlastnosti z opisného formulára |
b) názov/označenie dodávaného tovaru, t. j. uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania, na základe čoho dodávateľ preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky (rovnaký ako bude uvedený na FA a dodacom liste), |
c) merná jednotka (ďalej len "MJ"), |
d) počet MJ, |
e) cena bez DPH za 1 MJ zaokrúhlená matematicky na dve desatinné miesta, |
f) cena bez DPH za požadovaný počet MJ zaokrúhlená matematicky na dve desatinné miesta, |
g) výška DPH vyjadrená v EUR, |
h) cena s DPH za požadovaný počet MJ zaokrúhlená matematicky na dve desatinné miesta. |
6. Dodávateľ bude dodávať tovar Objednávateľovi na základe písomnej čiastkovej výzvy - objednávky, v rozsahu a v lehote špecifikovanej v objednávke, a to na viaceré pracoviská Objednávateľa (Bratislava, Banská Bystrica, Košice, Trenčín a Žilina). Konkrétne miesto dodania bude uvedené v jednotlivej objednávke. Objednávky sa budú realizovať elektronickou poštou na adresu Dodávateľa oznámenú podľa bodu 3. Osobitných požiadaviek na plnenie. Zadávanie objednávok bude s nepravidelnou periodicitou a objemami podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodávať Objednávateľovi tovar na základe jednotlivých očíslovaných objednávok tak, aby bol tovar z každej jednotlivej očíslovanej objednávky dodaný naraz, kompletný a spolu s dodacím listom s uvedením čísla objednávky. Prijatie objednávky je Dodávateľ povinný potvrdiť Objednávateľovi najneskôr nasledujúci pracovný deň po dni jej doručenia, a to na emailovú adresu, z ktorej bola objednávka odoslaná. Dodávateľ vystaví faktúru Objednávateľovi po prevzatí tovaru Objednávateľom na základe dodacieho listu. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar najneskôr do 7 pracovných dní od doručenia objednávky Dodávateľovi. Presný deň a hodinu dodania tovaru oznámi Dodávateľ Objednávateľovi písomne (e-mailovou správou) alebo telefonicky aspoň 1 pracovný deň vopred. Objednávateľ sa zaväzuje prevziať dodaný tovar v termíne oznámenom mu Dodávateľom prostredníctvom oprávneného zástupcu Objednávateľa, ktorý prevzatie tovaru potvrdí svojim podpisom na dodacom liste. V prípade, že Dodávateľ vopred neoznámi Objednávateľovi dodanie tovaru podľa druhej vety tohto bodu, |
Objednávateľ je oprávnený tovar neprevziať, pričom náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej zásielky a jej opätovným doručením znáša v plnom rozsahu Dodávateľ. V takom prípade je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar v náhradnom termíne tak, aby bola zachovaná dodacia lehota max. 7 pracovných dní, vrátane povinnosti Dodávateľa oznámiť vopred presný deň a hodinu náhradného dodania tovaru Objednávateľovi. |
8. V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke (napr. množstvo, druh tovaru, požiadavkám na tovar v zmysle technickej špecifikácie a pod.), je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť Dodávateľovi takto dodaný tovar, a to na náklady Dodávateľa. Objednávateľ je povinný skontrolovať si dodaný tovar a v prípade nedodržania technickej špecifikácie dodaného tovaru si Objednávateľ vyhradzuje právo vrátiť Dodávateľovi dodaný tovar, a to na náklady Dodávateľa a vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu. |
9. Úhrada za dodaný predmet rámcovej dohody bude vykonaná bezhotovostne na základe faktúry a dodacieho listu v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
10. V prípade, ak Dodávateľ ku dňu uzavretia rámcovej dohody nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH, t.j. predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná. |
11. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
12. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska |
13. Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
14. Zmluvné strany berú na vedomie, že zákazka je financovaná z prostriedkov EÚ a platia pre ňu Osobitné ustanovenia o zákazkách financovaných z fondov EÚ uvedené v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska. Táto zákazka bude predmetom kontroly VO zo strany riadiaceho (príp. sprostredkovateľského) orgánu. Ak výsledok kontroly riadiaceho (príp. sprostredkovateľského) orgánu nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od rámcovej dohody odstúpiť. |
Objednávky v zmysle tejto rámcovej dohody budú zasielané až po vykonaní kontroly VO zo strany riadiaceho (príp. sprostredkovateľského) orgánu s kladným výsledkom. |
15. Dodávateľ berie na vedomie, že predmet zákazky (alebo jeho časť) môže byť uhradený bezhotovostným platobným stykom z rôznych účtov Objednávateľa zriadených pre jednotlivé Národné projekty, ktoré môžu byť odlišné od účtu uvedenom v záhlaví tejto rámcovej dohody. Objednávateľ po uzavretí rámcovej dohody oznámi Dodávateľovi čísla účtov jednotlivých príslušných Národných projektov, ktorých sa týka predmet zákazky. |
16. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s predmetom zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetu zmluvy, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z. z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej úniev znení neskorších predpisov |
a zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od zmluvy odstúpiť. |
17. Na rámcovú dohodu sa vzťahujú Osobitné ustanovenia o zákazkách financovaných z fondov EÚ uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska. |
18. Dodávateľ týmto berie na vedomie, že ním poskytnuté osobné údaje budú Objednávateľom spracovávané výlučne v rozsahu nevyhnutnom na plnenie rámcovej dohody a v súlade s ustanoveniami zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení a v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov. |
19. Porušenie povinností uvedených v bodoch 1., 4., 5., 6., 7., 16. sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s následkom zániku rámcovej dohody v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Bajkalská 27, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
9
1,00 súbor
67 965,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.02.2019 09:19
21.02.2019 12:00
21.02.2019 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.02.2019 09:50 - Vstupná ponuka | 67 965,60 | € | Cena s DPH |
21.02.2019 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 67 962,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: