44570783
Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.
Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK
36301621
BSC Line, s.r.o.
Murgašova 880/8, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK
Rozšírenie diskového poľa HP 3PAR 7200
Rozšírenie diskového poľa HP 3PAR 7200, softvér, hardvér, disk, disková pamäť, databáza, databázový systém
Tovar, Služba
1. Rozšírenie diskového poľa HP 3PAR 7200
|
|
---|---|
Funkcia |
1.1. Rozšírenie už existujúceho a funkčného diskového poľa HP 3PAR 7200 2N o nové rozširujúce komponenty a súvisiace služby s dodávkou nového hardvéru. |
1.2. V rámci dodávky musí byť zabezpečená najmä: - implementácia nových kapacít diskového poľa vrátane dodávky HW - upgrade firmwaru diskového poľa - záruka na hardvér a softvér podľa požiadaviek uvedených pri každom zariadení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A. Dodávka a inštalácia hardvéru (HW) | súbor | 1 | ||
B. Upgrade SW komponentov | súbor | 1 |
2. A. Dodávka a inštalácia hardvéru (HW)
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A.1. SSD disky - 480GB SSD SFF nonAFC disk | kus | 8 | ||
A.2. NL-SAS disky - 4TB 7,2k LFF SAS disk | kus | 12 | ||
A.3. Softvér a licencie - 3PAR OS Suite Drive LTU | kus | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A.4. Požaduje sa inštalácia a implementácia požadovaných SSD a NL-SAS diskov a licencií technikom s platným certifikátom výrobcu pre danú typovú radu zariadení (HPE Master ASE – Storage). | Inštalácia - áno |
A.5. 36 mesiacov servis na hardvér a softvér s odozvou do 4 hodín 24x7 od nahlásenia prípadu. | Záruka - áno |
3. B. Upgrade SW komponentov
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
B.1. Upgrade SW komponentov diskového poľa HP 3PAR 7200 2N z verzie OS 3.2.1 MU3 na preferovanú verziu výrobcu pre daný typ zariadenia | 3PAR OS |
B.2. Upgrade 3PAR Service Processora VSP na preferovanú verziu výrobcu pre daný typ zariadenia. | 3PAR Service Processor |
B.3. Pripojenie diskového poľa na centrálny dohľadový systém výrobcu s prediktívnou analytikou HPE Infosight spolu s integráciou na VMware prostredie | 3PAR Infosight |
B.4. Požaduje sa inštalácia a implementácia požadovaných funkcionalít technikom s platným certifikátom výrobcu pre danú typovú radu zariadení (HPE Master ASE – Storage). Požaduje sa upgrade FW zariadenia na aktuálne podporovanú verziu výrobcom. Požaduje sa online rekonfigurácia existujúcej SSD skupiny (Tieru) a všetkých volumov na RAID5 7+1. Požaduje sa overenie funkčnosti zariadenia, overenie plnej a bezchybnej funkčnosti IKT systémov objednávateľa (EIS, NIS, MIS, Helpdesk, Backup, VM). | Inštalácia - áno |
Názov |
1. Predmetom zmluvy je dodanie zariadenia spolu s kompletnou inštaláciou v sídle objednávateľa. |
1.1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
1.2. Vrátane odskúšania a uvedenia do prevádzky. |
2. Predmet zmluvy musí byť dodaný nový – nepoužívaný. |
2.1. Dodávateľ je povinný dodať zariadenie podľa tejto zmluvy nové, nevystavované, nerepasované, v bezchybnom stave a v kvalite I. triedy. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenie musí byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení. |
2.2. Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
3. Vrátane zaškolenia personálu (aj opakovaného) počas prvých dvoch mesiacoch po inštalácii predmetu zmluvy. |
4. Lehota dodania 30 dní od dňa od písomného doručenia "Výzvy na dodanie - Rozšírenie diskového poľa HP 3PAR 7200". |
5. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a s prevádzkovaní predmetu zmluvy a po podpísaní preberacieho protokolu Objednávateľom. |
6. Požaduje sa splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
7. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť od Dodávateľa na adresu Objednávateľa: |
7.a) Dodávateľ predloží elektronicky emailom na emailovú adresu zodpovednej osoby objednávateľa prospekt/prospekty zariadenia, ktoré musia obsahovať minimálne označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii zmluvy (ďalej „prospekt“). Hodnoty uvedené v prospekte musia byť potvrdené výrobcom, alebo jeho obchodným zastúpením v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného zariadenia. |
7.b). Objednávateľ požaduje predložiť certifikáty CE (vyhlásenie o zhode) potvrdené výrobcom, platné ISO certifikáty vystavené certifikačnou autoritou na úrovni 9001, 14001, 27001. Všetky certifikáty musia byť vydané a potvrdené výrobcami ponúkaného zariadenia, resp. uznanými certifikačnými autoritami. |
7.c) Predložiť Objednávateľovi elektronicky emailom na emailovú adresu zodpovednej osoby Objednávateľa kópie všetkých certifikátov, vrátane certifikátov špecialistov, ktoré sú v zmluve vyžadované a pri dodaní predloží originály, resp. úradne osvedčené kópie. |
7.d) Predložiť potvrdenie výrobcu zariadenia, že je autorizovaný/certifikovaný na dodávku a inštaláciu dodávaného zariadenia. Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy certifikát minimálne jednej osoby s platnou autorizáciou pre inštalačné a konfiguračné práce pre ponúkané riešenie. Objednávateľ požaduje predloženie vyššie uvedených dokladov z dôvodu, aby dodávateľ preukázal odbornú spôsobilosť a schopnosti s realizáciou predmetu zmluvy. |
7.e) Predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
8. Dodanie a inštalácia zariadenia sa uskutoční v mieste sídla objednávateľa a to v pracovné dni. Dodávateľ zrealizuje inštalačné a implementačné práce tak, aby v čase medzi 7:00 a 15:00 nedošlo k výpadkom resp. k nedostupnosti IKT systémov objednávateľa. |
8.1. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania zariadenia, resp. jeho časti e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním zariadenia a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedná osoba Objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky zariadenia, Objednávateľ nie je povinný prevziať zariadenie v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky zariadenia znáša Dodávateľ. |
9. Dodanie predmetu zmluvy sa rozumie dodanie so servisnou dokumentáciou, ktorá musí obsahovať: návod na použitie v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, preberací protokol, protokol o zaškolení obsluhy. |
10. Predmetom zmluvy je taktiež zabezpečenie bezplatného autorizovaného záručného servisu po dobu minimálne 3 rokov odo dňa prevzatia zariadenia (ďalej len „záručný servis“), a to v sídle objednávateľa odo dňa jeho prevzatia. |
11. Objednávateľ požaduje vykonávanie záručného servisu v zmysle technickej špecifikácie a s nasledovnými podmienkami: poskytnutie záručného servisu s použitím originálnych a nepoužívaných náhradných dielov, vykonávanie záručného servisu odborne certifikovanými osobami (ďalej len „špecialista“), pričom dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vád počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.). |
12. Nástup na servis do 48 hod. od nahlásenia poruchy vrámci záručného servisu. |
13. Odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť sfunkčnenie systému, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hod. od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby výmeny náhradných dielov. |
14. Zabezpečiť plnohodnotnú prevádzku systému v prípade, že doba opravy bude dlhšia ako 2 pracovné dni. |
15. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodané zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku uvedenú v technickej špecifikácii zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a následne vyhotoviť neuspokojivú referenciu dodávateľovi. |
16. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy. |
16.1. Celková cena za predmet zmluvy je konečná a nemenná, pričom obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy, najmä dopravu na miesto plnenia, vykládku do určených priestorov v mieste plnenia, inštaláciu, konfiguráciu, otestovanie funkčnosti a zaškolenie min. 2 poverených zamestnancov objednávateľa, likvidáciu obalového odpadu, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
16.2. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny zariadenia. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za zariadenie. |
16.3. Úhrada za dodanie zariadenia bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodané zariadenie bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
16.4. Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených povereným zamestnancom Objednávateľa. |
16.5. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť vyhotovenú faktúru listinnej a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu Objednávateľa. |
16.6. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti zariadenia, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú Objednávateľom uvedené požadované parametre v technickej špecifikácii zmluvy. |
16.7. V prípade, ak Dodávateľ ponúkne ekvivalentný predmet plnenia a objednávateľ bude mať pochybnosti o tom, či tento ekvivalentný predmet plnenia spĺňa zadefinované požiadavky Objednávateľa, je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa predložiť originál potvrdenia výrobcu, že ním ponúkané zariadenie je ekvivalentné v požadovaných parametroch a výbave. O akceptácii takto predloženého ekvivalentu Objednávateľ bezodkladne informuje Dodávateľa. |
16.8. Dodávateľ dodá zariadenie, ktoré je certifikované a schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
17. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
17. Objednávateľ si týmto vyhradzuje právo na posúdenie, či ponúkané zariadenie je plne kompatibilné s existujúcou infraštruktúrou Objednávateľa a to v lehote 3 pracovných dní od doručenia prospektu a všetkých požadovaných certifikátov. V prípade, ak zariadenie nebude spĺňať všetky požiadavky podľa technickej špecifikácie, je Objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
18. Dodávateľ dodá predmet zákazky "Rozšírenie diskového poľa HP 3PAR 7200" Objednávateľovi najneskôr do (30) kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia "Výzvy na dodanie - Rozšírenie diskového poľa HP 3PAR 7200", ktorá bude Dodávateľovi zaslaná Objednávateľom. "Výzva na dodanie - Rozšírenie diskového poľa HP 3PAR 7200 ", bude Dodávateľovi zaslaná po splnení požiadaviek Objednávateľa definovaných v bodoch |
pokračovanie 18: 7.), 7.a), 7.b), 7.c), 7.d), 7.e) po kontrole predložených dokladov Dodávateľom Objednávateľovi. |
19. Dodací termín dodania predmetu zákazky začína plynúť Dodávateľovi odo dňa písomného doručenia "Výzvy na dodanie Rozšírenie diskového poľa HP 3PAR 7200" zo strany Objednávateľa. Pod písomným doručením sa rozumie aj emailová Výzva na dodanie predmetu zákazky, podľa OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa bodu 19.4 písm b). Táto lehota má prednosť pred údajom znázornením v Zmluvnej špecifikácii "Lehota plnenia" v Objednávkovom formulári ešte pred vyhlásením resp. pri vyhlasovaní zákazky v EKS. |
20. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 000 ,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobité požiadavky pre plnenie vo všetkých bodoch. |
21. Zmluvná pokuta v bodoch Osobitých požiadavkách na plnenie je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi. |
22. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, že pri nedodržaní podmienky a požiadavky v bode 12, 13, v Osobitých požiadaviek pre plnenie je oprávnený uplatniť Objednávateľ voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 ,- EUR za každé jedno porušenie. |
23. Objednávateľ požaduje, aby v momente uzatvorenia zmluvy ako aj počas jej platnosti a účinnosti mal dodávateľ ako aj všetci jeho prípadní subdodávatelia zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
24. Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 ZVO podľa § 32 ods.2, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) v zmysle OPET Obchodné podmienky elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"). |
24.1. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
25. Objednávateľ po uzatvorení zmluvy: |
25.1. Oznámi Dodávateľovi informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Objednávateľa , ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu -: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy. |
25.2. Oznámi Dodávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Objednávateľa a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby. |
26. Dodávateľ po uzatvorení zmluvy: |
26.1. Oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Dodávateľa , ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - : meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy. |
26.2. Oznámi Objednávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr 3 dní pred uskutočnením zmeny. |
26.3. Dodávateľ v zmysle bodov 7.), 7.a), 7.b), 7.c), 7.d), 7.e) do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky predloží na adresu Objednávateľa uvedené doklady a v zmysle vyššie uvedených bodov v tomto odstavci. |
27. V každom prípade, kde sú uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov, alebo zariadení pomocou odkazu na konkrétnu značku, alebo výrobcu platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj iný – ekvivalentný výrobok, ak spĺňa požadované charakteristiky ako sú uvedené v zmluve/ technickej špecifikácii a má porovnateľné kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré uviedol Objednávateľ a nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady. |
28. Objednávateľ povoľuje predložené ekvivalentné riešenie za podmienky, že: predložené ekvivalentné riešenie bude spĺňať požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky, |
28.1. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky, |
28.2. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky Objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky/zmluvy, |
28.3. Predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť Objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia. |
28.4. Prijatím predloženého ekvivalentného riešenia tovaru nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy. |
Satinského 7770/1, 811 08, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
17.03.2019 09:00 — 17.04.2019 15:30
1,00 Kompletné plnenie predmetu zákazky
78 483,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.02.2019 17:32
27.02.2019 10:00
27.02.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.02.2019 22:27 - Vstupná ponuka | 78 483,33 | € | Cena bez DPH |
18.02.2019 07:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 78 483,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: