00164381
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
31361552
ANASOFT APR s.r.o.
Mlynská dolina 41, Bratislava, 81102, SVK
Support pre existujúci Check point
Check point, support, IPS sonda
Služba
1. Support pre existujúci Check Point.
|
|
---|---|
Funkcia |
Objednávateľ požaduje poskytovanie služieb podpory (support) pre existujúci Check point, ktorý vykonáva funkcionalitu IPS Sondy. Supportované zariadenie slúži na ochranu siete ministerstva od vonkajších útokov, na monitorovanie komunikácie v sieti ministerstva a v prípade potreby do nej zasiahne (blokovanie útokov, ošetrovanie zraniteľnosti používaných systémov, atď.). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Check Point Collaborative Enterprise Support - Standard PRO platnosť: 21.2.2019 - 31.10.2021 pre existujúci HW a SW: bod a) až c) | ks | 1 | ||
Check Point NGTP Package subscription for 5800 Appliance platnosť: 21.2.2019 - 31.10.2021 pre existujúci 5800 appliance: bod a) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Existujúce riešenie Check Point 5800 NGTP appliance (ako IPS sonda) | |
a) Check Point 5800 Next Generation Threat Prevention Appliance - High Performance Package with SSD, 16GB RAM, 10x 1GbE onboard, Slot 1 (2x 10GbE SFP+, 2x SFP+ transceiver for 10G fiber Ports - short range) and Slot 2 | |
b) 4 Port 1GE copper Bypass (Fail-Open) Network interface card (10/100/1000 Base-T) compatible with 5800 appliance | |
c) Next Generation Security Management Software for 5 gateways (perpetual) | |
d) Check Point - Collaborative Enterprise Support - Standard for 1 year. Platnosť maintenance je do 21.2.2019. |
Názov |
I. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY |
1. Na základe tejto zmluvy je dodávateľ povinný poskytovať objednávateľovi služby podpory (support) pre existujúci Check point, ktorý vykonáva funkciu IPS sondy ("ďalej len služby") v termíne od 21.02.2019 do 31.10.2021. Miestom dodania služby je Bratislava, priestory objednávateľa. |
2. Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámi: a) kontaktné údaje osôb zodpovedných za plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa, a ďalej telefónne číslo a adresu webového sídla na ohlasovanie incidentov v rámci poskytovania služieb, b) položkový rozpočet, c) vlastný návrh plnenia, ktorý bude následne schválený/neschválený objednávateľom do 3 pracovných dní. |
3. Dodávateľ je povinný poskytovať služby v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou uvedenou v bode 1.2 Opisného formulára (ďalej "technická špecifikácia"), aby bola zachovaná kompatibilita predmetu zákazky so súčasným SW a HW objednávateľa. V prípade, že dodávateľ ponúkne ekvivalentnú službu, resp. službu, ktorá nebude kompatibilná, alebo hocijakým iným spôsobom nebude zachovaná funkčnosť služby vo vzťahu k súčasnému SW a HW, alebo inému technickému zariadeniu objednávateľa, dodávateľ sa zaväzuje do 7 dní zabezpečiť nápravu. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
4. Pokiaľ z opisu služieb uvedených v technickej špecifikácii vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, dodávateľ je oprávnený poskytnúť objednávateľovi ekvivalentné plnenie, za ktoré sa považuje plnenie v rovnakých alebo vyšších parametroch, ako má plnenie uvedené v technickej špecifikácii, a ktoré bude plne kompatibilné s aktuálnym zariadením objednávateľa. |
II. CENA |
1. Celková cena predmetu plnenia zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s poskytovaním služieb vrátane daní, ciel, poplatkov, a platieb uhradených v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení podľa osobitných predpisov. |
2. Ak dodávateľ ku dňu podpisu zmluvy nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu plnenia o DPH. |
III. FAKTURÁCIA |
1. Objednávateľ uhradí dodávateľovi cenu za poskytovanie služieb formou bezhotovostného platobného styku jednorazovo, po nadobudnutí účinnosti Zmluvy, na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou na adresu dodávateľa a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. |
3. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
IV. ĎALŠIE USTANOVENIA |
1. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek povinnosť uvedenú v zmluve, alebo poskytnutá služba nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v technickej špecifikácii, porušenie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
2. Dodávateľ musí disponovať partnerským certifikátom minimálne na úrovni Check Point 2-Star Partner platným ku dňu uzavretia tejto zmluvy. |
Stromová 1, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
21.02.2019 13:00 — 01.11.2021 00:00
1,00 súbor
56 280,00
Dodávateľ vo vlastnom návrhu plnenia uvedie ponúkané technické vlastnosti poskytovaných služieb v takom rozsahu, aby objednávateľ mohol posúdiť ich súlad s požadovaným plnením v zmysle opisu predmetu zákazky, resp. opisného formulára.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.02.2019 11:38
20.02.2019 12:00
20.02.2019 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.02.2019 11:18 - Vstupná ponuka | 56 070,24 | € | Cena s DPH |
20.02.2019 10:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 55 905,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: