30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
48079707
WASCO - družstvo
Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK
Pranie a chemické čistenie
Pranie, chemické čistenie, žehlenie, bielizeň, textil
Služba
1. Pranie, chemické čistenie a žehlenie bielizne a textilu, jeho odvoz a dovoz podľa požiadaviek objednávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Zabezpečenie podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa |
1.1 pranie |
1.2 chemické čistenie |
1.3 žehlenie vyčistenej bielizne a ostatného sortimentu určeného na žehlenie |
1.4 odvoz znečistenej bielizne a dovoz čistej bielizne a ostatného sortimentu na miesto plnenia |
1.5 triedenie, skladanie, viazanie, balenie, preberanie a odovzdávanie bielizne a ostatného sortimentu |
Slovenské technické normy, ktoré majú väzbu pre pranie a chemické čistenie: STNENISO 3758; STNENISO 105-C06; STNENISO 105-C07; STNENISO 105-C08; STNENISO 105-C09; STNENISO 105-C09:2004/A1; STNENISO 105-C10; STNENISO 105-C12; STNENISO 105-C12:2006/OpravaAC; STNENISO 105-D01; STNENISO 105-D02; STNENISO 105-E01; STNENISO 105-E07; STNENISO 105-E08; STNENISO 105-E09; STNENISO 105-E11; STNENISO 105-E12; STNENISO 105-X11; STNENISO 15797; STNENISO 3175-1; STNENISO 3175-2; STNENISO 3175-3; STNENISO 3175-4 a STNEN 12241 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nohavice pracovné farebné (kaki pre kuchárov, ÚT, a pod.) | ks | 50 | ||
Blúza pracovná farebná (kaki pre kuchárov, ÚT, a pod.) | ks | 50 | ||
Nohavice pracovné pre pilčíka | ks | 10 | ||
Bunda pracovná pre pilčíka | ks | 10 | ||
Obrus všetky druhy | ks | 500 | ||
Uterák | ks | 400 | ||
Utierka | ks | 250 | ||
Plachta | ks | 550 | ||
Povlak na prikrývku (na paplón) | ks | 150 | ||
Povlak na vankúš | ks | 150 | ||
Vankúš rôzny | ks | 10 | ||
Prikrývka prešívaná (paplón) | ks | 10 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia: Martin. |
Dodávateľ pri plnení predmetu zmluvy bude používať len také zariadenia, pracie prostriedky a ďalšie prostriedky, ktoré vyhovujú platným všeobecne záväzným právnym predpisom SR a EÚ a normám SR a EÚ. |
Rozsah poskytovania služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy rozpis jednotkových položiek s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre) a celkovú cenu bez DPH a s DPH. Ceny budú platné ako maximálne, cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa na poskytnutie služby v požadovanom rozsahu, kvalite, vrátane dopravy, balenia a pod. |
Dodanie služby bude prebiehať na základe telefonického dohovoru a objednávok zaslaných elektronicky po dobu trvania zmluvy, alebo vyčerpania zazmluvneného limitu. Prípad ktorý nastane skôr. Termíny na poskytnutie služby budú uvedené v jednotlivých objednávkach. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní od doručenia objednávky prevezme od objednávateľa špinavé prádlo na vyčistenie. |
Dodávateľ musí bez meškania písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu zmluvy. |
Čiastkové plnenia budú prebiehať na základe prevzatia špinavého prádla, ku ktorému objednávateľ priloží súpis odovzdávaného prádla a následného doručenia čistého prádla spolu s dodacím listom dodávateľa, na ktorom budú uvedené počty jednotlivých druhov prádla s jednotkovými cenami a celková cena s DPH. Dodací list bude po prebraní prádla podpísaný určeným zamestnancom objednávateľa a bude tvoriť prílohu faktúry. |
Vypraný a vyčistený materiál dodávateľ zabezpečí proti prašnosti ich zabalením do PVC sáčkov alebo vriec. |
Cena za poskytnutie služby bude fakturovaná čiastočne podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb. Objednávateľ požaduje pred vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Reklamácia: Predmetom reklamácie bude zle vypraná, zamenená, praním poškodená (roztrhaná), neožehlená, znehodnotená (zafarbená) a chýbajúca bielizeň a textil, ako aj iné nedodržiavanie zmluvných podmienok, napr. termíny preberania bielizne a textilu. Objednávateľ si bude uplatňovať reklamáciu bezodkladne po zistení nedostatkov, maximálne do 7 dní od čiastkového plnenia, ktorého sa reklamácia týka. Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť nasledovne: zle vyprané a zamenené prádlo do 2 prac. dní, poškodené, znehodnotené a chýbajúce prádlo bude zo strany uchádzača nahradené prádlom z rovnakého materiálu, rozmerov a obdobnej farebnosti ako reklamované prádlo do 5 dní. Nevybavenie reklamácie v stanovenom termíne alebo prekročenie 100 ks celkového počtu reklamovaného prádla, je považované za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy. |
čekoslovenskej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
25.02.2019 08:50 — 29.11.2019 08:53
1,00 zákazka
1 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.02.2019 09:04
20.02.2019 10:00
20.02.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.02.2019 09:20 - Vstupná ponuka | 999,60 | € | Cena s DPH |
20.02.2019 09:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 999,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: