Z20194630
OF-187546
zrušená
30794323
Pôdohospodárska platobná agentúra
Hraničná 12, Bratislava, 81526, SVK
Kancelárky (xerografický) papier
xerografický papier
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier pre potreby objednávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky papier pre potreby objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kancelársky papier A4, 80g/500s - biely | bal | 8000 | ||
kancelársky papier A3, 80g/500s - biely | bal | 500 |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar na pracoviská objednávateľa v Bratislave a do regionálnych pracovísk v nasledovných mestách: Trnava, D. Streda, Nitra, Komárno, Levice, Nové Zámky, Trenčín, Zvolen, R. Sobota, Lučenec, Žilina, D. Kubín, Košice, Michalovce, Prešov, Poprad. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovarna základe čiastkových objednávok, vystavených objednávateľom podľa aktuálnej potreby. |
Dodávateľ je povinný bezodkladne po uzavretí zmluvy zaslať kontaktnej osobe objednávateľa podrobný položkový rozpočet s uvedením jednotkových cien tovaru. |
Kontaktná osoba objednávateľa zašle neodkladne po uzavretí predmetnej zmluvy dodávateľovi kontaktné údaje na poverených zamestnancov, kompetentných prevziať dodaný tovar na jednotlivých pracoviskách. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar na určené miesto do 2 pracovných dní od doručenia objednávky. |
Predmetná zmluva zaniká dňom uplynutia lehoty plnenia zmluvy, resp. dodaním tovaru vo finančnom objeme, uvedenom v predmetnej zmluve. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Hraničná 12, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
8 500,00 bal
24 405,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.02.2019 10:27
18.02.2019 10:20
18.02.2019 10:35
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: