Z20194617
OF-187486
zrušená
00607231
Národný ústav detských chorôb
Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK
Upratovacie služby v zdravotníckom zariadení
Upratovanie , čistenie, dezinfekcia zdravotníckych priestorov, lôžkových oddelení, operačných sál, ambulancií administratívnych priestorov a pod., vynesenie komunálneho, nebezpečného a infekčného odpadu
Služba
1. Upratovacie služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Denné, týždenné, mesačné upratovacie, čistiace a dezifekčné postupy a činnosti (ďalej uvádzané tiež skrátene "upratovanie" alebo "služba") v zdravotníckom zariadení s nepretržitou prevádzkou na plochách, priestoroch a zariadeniach podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. Výmery sú uvedené ako približné v maximálnej hodnote. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Podlahové plochy umývateľné | m2 | 47 365,95 | ||
Podlahové plochy neumývateľné (koberce) | m2 | 2 331,24 | ||
Vertikálne plochy umývateľné | m2 | 31 499,23 | ||
Celková podlahová plocha vnútorných priestorov (položka 1 + 2) | m2 | 49 697,19 | ||
Dvojdrez, drez | ks | 128 | ||
Umývadlo | ks | 848 | ||
Sprcha | ks | 331 | ||
Vaňa | ks | 15 | ||
WC | ks | 377 | ||
Pisoár | ks | 24 | ||
Výlevka | ks | 55 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Režim upratovania (alebo tiež "harmonogram" aj v ďalších položkách technických vlastností) v nepretržitej prevádzke: umytie podlahy, vyčistenie odpadových nádob, sociálnych zariadení (včítane umývadiel a batérií aj v ďalších položkách), chodby, schodiská, | 1 až 3 krát za deň, sociálne zariadenia podľa potreby s ohľadom na zabezpečenie hygienic. štandardu |
Režim upratovania pri prevádzke v pracovné dni: umytie podlahy, vyčistenie odpadových nádob, sociálnych zariadení, chodby, schodiská, | 1 až 2 krát za deň, sociálne zariadenia pre verejnosť kontrolvať každú hodinu/čistenie podľa potreby |
Režim upratovania v nepretržitej prevádzke operačné sály: umytie podlahy, vyčistenie odpadových nádob, sociálnych zariadení | Pred a po operačnom programe a po každom operačnom výkone |
Týždenné práce: vysávanie podláh, čalúnený nábytok, vyčistenie obkladov / mozaiky, dverí, sklenené prepážok | 1 krát za týždeň |
Týždenné práce na klinikách: umytie žaluzií, radiátorov, | 1 krát za týždeň |
Mesačné práce: umytie žaluzií, radiátorov, umývateľné steny, | 1 krát za mesiac |
Dezinfekčné prostriedky: účinná látka %(UL)/koncentrácia/množstvo UL mg na g/spektrum účinnosti/čistiaci účinok | KAZ+amín/0,25, 0,50, 1,0/≥200, ≥50/AB1T/áno |
Dezinfekčné prostriedky: účinná látka %(UL)/koncentrácia/množstvo UL mg na g/spektrum účinnosti/čistiaci účinok | KAZ+aldehyd/0,50, 1,0, /≥60, ≥45/ABCTMV/áno |
Dezinfekčné prostriedky: účinná látka %(UL)/koncentrácia/množstvo UL mg na g/spektrum účinnosti/čistiaci účinok | KAZ+amín+biguanid/0,25, 0,50, 1,0, /≥60, ≥55, ≥40/ABT/áno |
Dezinfekčné prostriedky: účinná látka %(UL)/koncentrácia/množstvo UL mg na g/spektrum účinnosti/čistiaci účinok | Chlór/Chlorid /1,0, 2,0, 3,0, 5,0 /obsah aktívneho chlóru≥25 v 1% pracovnom roztoku/ABCTMV/áno |
Dezinfekčný účinok uvedených dezinfekčných prostriedkov | áno |
Dezinfekčné prostriedky používané k dezinfekcii boli stanovené nemocničným epidemiológom a hygienikom (na základe kritérií - množstva účinnej látky, koncentrácie pracovného roztoku, expozičného času, minimálneho spektra účinnosti, skupenstva a i čistiacej účinnosti) a ich používanie bude záväzné | áno |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky v el. forme na adresu kontaktnej osoby. Dodávateľ uvedie celkovú cenu za predpokladané zmluvné obdobie 4 kalendárne mesiace, ďalej cenu rozpočítanú na mesiac a týždeň poskytovania predmetnej služby v eur bez DPH a s DPH. V cenách musia byť zahrnuté všetky osobitné požiadavky na plnenie. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ je zodpovedný za včasné a riadne plnenie povinností svojich zamestnancov, za škody spôsobené na majetku objednávateľa v súvislosti s dodaním predmetu zákazky. Dodávateľ zabezpečí predmet zákazky v plnom rozsahu vlastnými zamestnancami, bez tretích osôb. |
Zmluva sa uzatvára na predpokladané obdobie 4 mesiacov resp. do vyčerpania finančného limitu pre EKS, do času ukončenia vyhláseného verejného obstarávania na rovnaký predmet plnenia v rozsahu nadlimitného postupu (podľa toho ktorá alternatíva nastane skôr). |
Súčasťou poskytovaných služieb bude vynesenie komunálneho, nebezpečného a infekčného odpadu určeným spôsobom na stanovené miesta, vrátane zabezpečenia čistiacich a dezinfekčných prostriedkov, pomôcok na upratovanie vo farebnom kódovaní a mechanizmov potrebných na vykonávanie služieb. |
Dodávateľ pre výkon poskytovaných služieb zabezpečí čistiace prostriedky, dezinfekčné prostriedky, technológiu, osobné ochranné pracovné pomôcky pre vlastných zamestnancov – uniformu, náradie a náčinie na vlastné náklady v zmysle platnej legislatívy v oblasti ochrany zdravia pri práci (BOZP a PO)... |
... a tiež hygienicko – epidemiologického normatívu (Vyhláška MZ SR č.553/2007 ktorou sa ustanovujú podrobnosti o požiadavkách na prevádzku zdravotníckych zariadení z hľadiska ochrany zdravia). |
Za nežiadúceho dodávateľa bude považovaný dodávateľ s negatívnou referenciou resp. dodávateľ s referenciou s výslednou hodnotiacou známkou nula v súvislosti s plnením rovnakého predmetu zákazky ako je zákazka zadávaná v rámci tohto opisného formuláru. |
Plnenie bude považované za vadné, ak nebude zodpovedať tejto Špecifikácii, alebo týmto Osobitným požiadavkám na plnenie - pôjde o porušenie zmluvy podstatným spôsobom. |
Objednávateľ môže upraviť rozsah predmetu zmluvy v prípade zmeny výmery užívaných priestorov smerom nadol aj nahor |
Cena bude konečná, vrátane všetkých osobných, materiálových nákladov a iných nákladov dodávateľa |
Dodávateľ je povinný pri nedodržaní Harmonogramu upratovacích prác a frekvencie znížiť fakturovanú cenu o 10%. |
Vykonávať upratovanie odborne, starostlivo, hospodárne s čistiacimi prostriedkami a prístrojmi pomôckami na upratovanie vo farebnom kódovaní a prístrojmi, ktoré vylučujú poškodenie čistených objektov a zariadení a metódami v súlade s prevádzkovými potrebami objednávateľa. |
Služba musí byť poskytnutá v súlade s vyhláškou Ministerstva zdravotníctva SR č. 553/2007 Z.z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti o požiadavkách na prevádzku zdravotníckych zariadení z hľadiska ochrany zdravia a v súlade s platným dezinfekčným programom objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný viditeľne označiť miesto prebiehajúcich upratovacích prác tak, aby v maximálne možnej miere predchádzal nebezpečenstvu pádu, úrazu resp. iného poškodenia zdravia zamestnancov objednávateľa, pacientov alebo tretích osôb. |
Ak konanie dodávateľa v súvislosti a v čase plnenia predmetu zmluvy má za následok poškodenie zdravia zamestnancov objednávateľa alebo tretích osôb a títo uplatnia nároky voči objednávateľovi, dodávateľ odškodní objednávateľa za uspokojenie týchto nárokov v plnej výške. |
V prípadoch hodných osobitného zreteľa súvisiacich s výskytom infekcií u pacientov, sprievodcov resp. personálu vykonávať upratovacie, čistiace a dezinfekčné práce podľa prijatého protiepidemického režimu nariadeného NEH (nemocnič.hyg.) resp. štat. zástupcom objednávateľa, alebo dozor. orgánom-RÚVZ |
Poskytovanie služby bude v prac. dňoch od 6:00 do 18:00 hod. a v mimopracovných dňoch (so,ne,sv)od 6:00 do 14:00 hod. Zabezpečiť poskytovanie mimoriadnej služby a havarijnej služby v čase o 18:00 hod. do 6:00 hod., ktoré bude objednávateľ využívať v prípade nepredvídateľných okolností a naliehavosti na základe telefonickej požiadavky objednávateľa. |
Na mimoriadne služby nastúpi dodávateľ po prijatí telefonického oznámenia a dohodnutí termínu - času plnenia a v prípade odstránenia havarijnej situácie nastúpiť ihneď. |
Ak sa dodávateľ dostane do omeškania tým, že nesplní riadne a včas svoj záväzok, poprípade dodávateľ hrubo poruší zmluv. podmienky najmä tým, že sa na predmete plnenia opakovane vyskytnú vady, považuje sa to za podstatné porušenie zmluv. povinností a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť. |
Opakované (min. 3 krát počas kalendárneho mesiaca) neposkytnutie služieb v rozsahu podľa tejto zmluvy, prípadne opakovanie závažných reklamácií sa považuje za hrubé porušenie zmluvných podmienok. |
Poskytnutá služba má vady, ak nezodpovedá výsledku, ktorý je požadovaný touto zmluvou a nezodpovedá účelu, na ktorý bola služba realizovaná alebo svojím rozsahom nezodpovedá rozsahu stanovenému v tejto zmluve. |
Dodávateľ je povinný začať s odstraňovaním prípadných vád služieb do 2 hodín od uplatnenia reklamácie objednávateľa a vady odstrániť v čo najkratšom technicky možnom čase. |
V prípade, že má poskytnutá služba vady, má objednávateľ právo uplatniť a dodávateľ povinnosť zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 100,-€ za každú jednotlivú vadu. |
V prípade, ak dodávateľ bude v omeškaní s dokončením alebo riadnym poskytnutím služby, má objednávateľ právo uplatniť a dodávateľ povinnosť zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 150,-€ za každý i začatý deň omeškania |
V prípade, ak dodávateľ bude v omeškaní s čiastkovým plnením jednotlivých služieb podľa tech. špecifikácie, má objednávateľ právo uplatniť a dodávateľ povinnosť zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 150,-€ za každý i začatý deň omeškania. |
Uplatnením zmluvných pokút sa objednávateľ nezbavuje práva na náhradu škody v plnej výške. |
Poverení pracovníci objednávateľa (zvyčajne vedúce sestry, epidemiologické sestry, staničné sestry, sestry, vedúce laborantky, vedúca asistentka, vedúca fyzioterapeutka, referentky, vedúci pracovník, prevádzkár) preberajú vykonané práce písomne. |
Na preberanie prác slúži Kontrolný doklad o vykonaných službách. Vecné plnenie prác dodávateľa musí byť odsúhlasené objednávateľom na konci mesiaca na základe priebežných reklamácií a podmienok najneskôr do 5. dňa nasledujúceho mesiaca. |
Režim upratovania stanovuje minimálne požiadavky na výkon upratovacích a čistiacich prác. Upratovacie práce sa musia vykonávať minimálne podľa týchto režimov. Podrobný režim upratovania jednotlivých pracovísk poskytne objednávateľ dodávateľovi po uzatvorení zmluvy na požiadanie bezodkladne, najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení tejto požiadavky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo kontroly efektívnosti upratovania nemocnič. hygienikom. Kontrola bude vykonávaná prostredníctvom odberu vzoriek z prostredia na mikrobiolog. vyšetr. a správnosti riedenia dezinfekč. prostriedkov, dodržiavania fareb. kódovania pomôcok a postupov pri upratovaní. |
V prípade, ak nedostatky nebudú odstránené v primeranej lehote, alebo sa vyskytnú opakovane, bude to považované za hrubé porušenie tejto zmluvy zo strany dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný umožniť výkon externej kontroly (RÚVZ, interní audítori objednávateľa), byť k dispozícii zamestnancom kontrolného orgánu, podávať vysvetlenia, predkladať dôkazy a akceptovať návrhy zo strany objednávateľa na zlepšenie kvality upratovania. |
Dodávateľ nahradí objednávateľovi škodu, pokutu a iné sankčné postihy v plnom rozsahu, ktoré objednávateľovi vzniknú resp. ktoré mu uložia kontrolné orgány za nedostatky resp. pochybenia súvisiace s výkonom upratovacích, čistiacich a dezinfekčných prác dodávateľom. |
Dodávateľ súhlasí s tým, že bude včas odpovedať na otázky objednávateľa ohľadne dodržiavania kvality poskytovania služieb, technologického postupu upratovania, dezinfekčného programu a taktiež súhlasí s vykonaním interného auditu objednávateľom. |
Dodávateľ bude povinný spracovať kalkuláciu nákladov na upratovanie na jednotlivé kliniky a oddelenia na základe podkladov a v súčinnosti s objednávateľom do 10 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzatvorenia zmluvy zložiť na účet objednávateľa finančnú čiastku vo výške 5 000 EUR, ktorá bude slúžiť ako zabezpečovací nástroj zmluvného záväzku za účelom riadneho poskytovania služieb (kvality, včasnosti a dohodnutého rozsahu). |
V prípade, ak vyššie uvedená finančná čiastka nebude vo vyššie uvedenej lehote pripísaná na účet objednávateľa, je tento oprávnený od zmluvy odstúpiť |
V prípade, ak dodávateľ v priebehu prvého mesiaca odo dňa uzatvorenia zmluvy závažným, alebo opakovaným spôsobom poruší zmluvné povinnosti, |
alebo k dátumu začatia poskytovania služieb nenastúpi s dostatočným počtom kvalifikovaných zamestnancov, vyššie uvedená finančná čiastka v plnej sume prepadá v prospech objednávateľa, ako zmluvná pokuta. |
V prípade riadneho plnenia zmluvných povinností dodávateľa, je objednávateľ povinný do 5 dní po uplynutí prvého mesiaca trvania zmluvy, vrátiť dodávateľovi na jeho účet vyššie uvedenú finančnú čiastku v plnej výške. |
Ako dostatočný počet kvalifikovaných zamestnancov pre výkon predmetu plneniak dátumu začatia poskytovania služieb je stanovená hodnota min.50 zamestnancov a to na základe rozsahu požadovaných služieb a praktických skúseností s upratovaním daných priestorov zdravotníckeho zariadenia |
Limbová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.03.2019 08:00 — 30.06.2019 16:00
49 697,19 m2 podlahovej plochy
220 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.02.2019 09:30
18.02.2019 12:00
18.02.2019 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: