00165549
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK
35195827
Marián Juhás MRJ
Pribinova 8722/43, Zvolen, 96001, SVK
Kancelárske stoličky
stolička
Tovar, Služba
1. Kancelárske stoličky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka kancelárskych stoličiek vrátane súvisiacich služieb |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pol. č.1 Kancelárska stolička | ks | 70 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pol. č.1 | Kancelárska stolička s fixnou chrbtovou opierkou. Synchrónny mechanizmus s aretáciou v 4 polohách, výškovo nastaviteľné podrúčky, výškovo nastaviteľný sedák, nastavenie sily protiváhy podľa telesnej |
Pol. č.1 | hmotnosti, univerzálne kolieska na tvrdú aj mäkkú podlahu. Anatomicky tvarovaný sedák, operadlo obojstranne čalúnené samonosnou sieťovinou. Výška chrbtovej opierky 58 cm. Poťah stoličky látka, |
Pol. č.1 | farba poťahu čierna alebo modrá, nosnosť do 120 kg. Viď príloha č.1 |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do skladu objednávateľa. |
2. Na adresu objednávateľa, najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy s objednávateľom dodávateľ predloží : |
a) Podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky vrátane typu tovaru, ktorý bude reálne dodaný - podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy s uvedením minimálne nasledovných údajov : názov položky predmetu zákazky, merná jednotka (MJ), počet MJ, typ ponúkanej položky predmetu zákazky, jednotková cena bez DPH, sadzba DPH, vrátane DPH, cena celkom bez DPH a cena celkom vrátane DPH za príslušnú položku predmetu zákazky zaokrúhlená na dve desatinné miesta, celková cena v EUR bez DPH a celková cena v EUR s DPH za predmet zákazky. |
2a. bod pokračovanie : Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do skladu objednávateľa. Náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky musia byť premietnuté do jednotkových cien tovaru. Podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
b) Kontaktné údaje osoby poverenej dodávateľom zodpovedajúcej za plnenie zmluvy. |
c) Podrobný opis ponúkanej položky s uvedením údajov deklarujúcich požadované technické parametre, vlastnosti a hodnoty ponúknutej položky predmetu zákazky. |
3. Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané nové, nepoužité a minimálne v špecifikácii uvedenej vo funkčných, technických a osobitných požiadavkách v opisnom formulári. |
4. Pri dodávke objednávateľ požaduje doloženie Technických listov a certifikátov, ktoré preukazujú splnenie vlastností požadovaných v opisnom formulári. |
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo skontrolovať predmet dodávky a prevziať iba tovar v súlade s predmetom zákazky, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. Dodávka tovaru bude prevzatá oprávnenými osobami objednávateľa na základe dodacieho listu a záručného listu. |
6. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád najneskôr do 14 dní od doručenia reklamácie. |
7. Dodávateľ spolu s tovarom dodá dodací list a faktúru, ktoré musia obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo kúpnej zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a s DPH. |
8. Platba bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, podkladom pre vystavenie faktúry je dodací list potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva a kvality predmetu zákazky, vrátane služieb s dodaním tovaru - dopravou na miesto plnenia a vyložením do skladu objednávateľa. |
9. Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. § 340 b ods. 5 podľa osobitného zákona požadujeme úhradu faktúr 60 dní, preddavky nebudú poskytnuté. |
10. Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takého postúpenie neplatné. |
11. Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu a to v zmysle § 8 zákona č.374/2014 Z.z o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení. |
12. V prípade ak ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EU, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
13. Vzťahy neuvedené v tejto zmluve sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom. |
14. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
22.02.2019 08:34 — 15.03.2019 08:35
70,00 ks
6 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.02.2019 08:11
18.02.2019 08:32
18.02.2019 08:47
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.02.2019 08:30 - Vstupná ponuka | 6 500,00 | € | Cena bez DPH |
13.02.2019 09:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 449,96 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: