00165361
Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave
Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK
00685852
Messer Tatragas, spol. s r.o.
Chalupkova 9, Bratislava, 81944, SVK
Laboratórne a technické plyny
technické plyny
Tovar, Služba
1. Laboratórne a technické plyny
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dusík technický F40 P150 | ks | 5 | ||
Argon 4.8 F50 P200 | ks | 15 | ||
Acetylén technický F50 10kg | ks | 3 | ||
Oxid uhličitý technický F40 30 kg | ks | 3 | ||
Suchý ľad bloky 60 mm | kg | 20 | ||
Dusík technický F50 P200 | ks | 10 | ||
Dusík 5.0 F50 P200 | ks | 3 | ||
Nájomné oceľová fľaša | počet fliaš * 365 dní 98*365 | 35770 | ||
dodatkové nájomné fľaša | počet fliaš * 365 dní 86*365 | 313901 | ||
Prepravné fľaša | ks | 59 | ||
Poplatky súvisiace s dodaním fliaš | ks | 59 |
Názov |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, t. j. ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet jednotlivých cien s uvedením ich obchodného názvu, ako aj oznámiť kontaktné údaje na osobu oprávnenú prijímať objednávky. |
Miestom plnenia je sídlo objednávateľa, resp. pracoviská v sídle objednávateľa. |
Ku každému typu plynu požaduje verejný obstarávateľ doložiť v písomnej podobe kartu bezpečnostných údajov a dátové listy. Ku kalibračným plynom sa požaduje doložiť aj analytický certifikát. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru, počas obdobia platnosti zmluvy, podľa potrieb objednávateľa, na základe priebežnej objednávky, zadávanej telefonicky, e-mailom alebo osobne obchodnému zástupcovi dodávateľa. |
Množstvo predmetu zmluvy je predpokladané, určené na základe predchádzajúcej spotreby objednávateľa a môže byť objednávateľom počas platnosti zmluvy upravované podľa jeho aktuálnych potrieb bez nároku na dodanie celkového predpokladaného množstva plynov a súvisiacich služieb. |
Objednávateľ požaduje dodávku objednaného tovaru max. do dvoch pracovných dní (48hodín) od doručenia objednávky. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že ním dodané fľaše, počas doby trvania zmluvy, budú označené čiarovým kódom predávajúceho pre ich rýchlu a jednoduchú identifikáciu. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v rámci plnenia predmetu zmluvy, bude dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ako aj zabezpečí, aby plnením predmetu zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak nejakú oblasť predmetu zmluvy bude realizovať subdodávkou. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou. |
Platby za plnenie predmetu kúpnej zmluvy sa budú uskutočňovať po dodaní príslušného množstva tovaru a poskytnutí súvisiacich služieb v príslušnom fakturovanom mesiaci objednávateľovi a to na základe dodávateľom vystavených faktúr doručených objednávateľovi. |
Predmetom fakturácie bude len skutočne dodané množstvo a druh tovaru na základe objednávky objednávateľa. |
Okrem poplatkov uvedených v opisnom formulári si dodávateľ nesmie účtovať žiadne ďalšie poplatky. |
Faktúry sú splatné 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu a ich súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom predmete-príslušnom dodanom množstve tovaru a súvis. službách, potvrdené zástupcami oboch zmluvných strán. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru alebo poskytnutím súvisiacich služieb je dodávateľ povinný uhradiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z kúpnej ceny tovaru / služieb, s dodaním ktorého sa dodávateľ omeškal a to za každý deň omeškania. |
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa. |
Predmetom reklamácie bude poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá, samotné poškodenia tovarov. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania objednávateľa so zaplatením kúpnej ceny môže dodávateľ požadovať od objednávateľa úrok z omeškania počítaný podľa osobitného predpisu, Nariadenia vlády SR č. 87/1995 Z. z. v platnom znení. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania sumy, resp. množstva podľa tejto zmluvy a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Predávajúci sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 sada
9 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.02.2019 08:03
13.02.2019 09:00
13.02.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.02.2019 11:05 - Vstupná ponuka | 8 999,90 | € | Cena bez DPH |
11.02.2019 18:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 999,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: