31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
36365556
LABO - SK, s.r.o.
Slávičie údolie 102/A, Bratislava, 81102, SVK
Kryokonzervácia a dusíkové hospodárstvo
kryo, kryokonzervácia, zmrazovanie, zmrazovacie zariadenie, nerezové kazety, dewarova nádoba, pumpa, tekutý dusík, skladovací kontajner, zásobník, kvapalný dusík, držiaky, nádoba, systém na meranie kyslíku
Tovar, Služba
1. Kryokonzervácia a dusíkové hospodárstvo
|
|
---|---|
Funkcia |
Kryokonzervácia ( zmrazovanie na –196 stup. C) pre účely transplantácie kmeňových krvotvorných buniek z periférnej krvi alebo kostnej drene v súvislosti s národným transplantačným programom kmeňových krvotvorných buniek |
1. Programovateľné zmrazovacie zariadenie + príslušenstvo na kmeňové krvotvorné bunky pre transplantačný program |
2. Príslušenstvo na skladovanie kmeňových krvotvorných buniek pre transplantačný program |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Programovateľné zmrazovacie zariadenie | ks | 1 | ||
- komora objem | l | 15 | 18 | |
- Dewarova nádoba na tekutý dusík, objem | l | 30 | 35 | |
2. zásobník na kvapálny dusík, objem | l | 210 | 240 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Programovateľné zmrazovacie zariadenie | riadiaca jednotka, tlačiareň, software, držiak kaziet |
1. nerezové kazety na upínanie krvných vakov ( na zmrazovanie v prístroji) | 20 ks |
1. pumpa na prečerpávanie tekutého dusíku | do Dewarovej nádoby napojenej na prístroj |
2. Príslušenstvo na skladovanie kmeňových krvotvorných buniek pre transplantačný program | áno |
2. skladovací kontajner | objem nádoby v rozsahu 700 až 800 litrov LN2 vrátane skladovacieho systému na krvné vaky, automatické doplňovanie hladiny tekutého dusíku, uspôsobené na skladovanie v parách tekutého dusíku |
2. zásobník na kvapálny dusík | na udržiavanie pár tekutého dusíku v skladovacom kontajneri, kompatibilný so skladovacím kontajnerom |
2. kontajner na skladovanie vzoriek | objem v rozsahu 60 až 65 litrov LN2, kapacita 2000 ks 2 ml ampuliek |
2. hliníkové držiaky | na 2 ml ampulky na vzorky (80 ks) |
2. transportná nádoba na bezpečnú prepravu materiálu (kryovakov) v parách tekutého dusíku | objem v rozsahu 8 až 10 litrov LN2, na 10 kryovakov |
2. systém na meranie a monitorovanie kyslíku v miestnostiach s kontajnermi s tekutým dusíkom | áno |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy je programovateľné zmrazovacie zariadenie + príslušenstvo na kmeňové krvotvorné bunky pre transplatačný program a príslušenstvo na skladovanie kmeňových krvotvorých buniek pre transplantačný program, podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky . |
Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätia parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené. |
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný. |
Súčasťou dodávky musia byť všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platným v Slovenskej republike ( zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/a pod. ) a manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku. |
Vrátane dopravy, inštalácie na mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu. |
Miestom plnenia je zdravotnícke zariadenie objednávateľa v Bratislave. |
Podmienkou dodávky je zabezpečenie servisných činností počas záručnej doby autorizovaným servisom, vrátane dodávky náhradných dielcov, po dobu minimálne 10 rokov odo dňa inštalácie |
Nástup servisného technika k diagnostikovaniu a odstráneniu poruchy je max. do 48 hodín od nahlásenia poruchy (v pracovných dňoch). |
Odstránenie poruchy prístroja sa vyžaduje do 2 pracovných dní od vzniku poruchy, resp. nahlásenia poruchy za predpokladu, že porucha nevyžaduje dodanie náhradných dielcov od výrobcu. V opačnom prípade o lehote dodávky rozhoduje termín dodania náhradného dielu. |
Záručná doba na zariadenie, vrátane príslušenstva je min. 36 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky. |
Dodávateľ bude vykonávať pravidelné prehliadky celej zostavy v intervaloch stanovených výrobcom. Najviac 14 dní pred uplynutím záručnej lehoty, Dodávateľ vykoná bezplatnú bezpečnostno technickú prehliadku a bezplatné odstránenie všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku. |
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Cena za tovar sa rozumie cena vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
V kúpnej cene sú zahrnuté aj všetky náklady spojené s vykonávaním pravidelných predpísaných prevádzkových revízií a kontrol po celú dobu záruky, nevyhnutných pre zabezpečenie bezporuchovej prevádzky zariadenia po celú dobu záruky. |
Predmet zmluvy alebo jeho časť sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľ. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad so zmluvou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 48 hodín od uplatnenej reklamácie. |
Úhrada predmetu zákazky alebo jeho časti bude realizovaná z účelovo vyčlenených finančných prostriedkov pridelených na tento účel zo strany poskytovateľa MZ SR. V prípade, že poskytovateľ neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na financovanie tejto zákazky, si objednávateľ vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť a zmluvné strany sa dohodli, že v tomto prípade nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Táto zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálne účinných obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou bez uvedenia dôvodu s výpovednou lehotou tri mesiace. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi: |
a) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastností, parametrov a hodnôt tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike( zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie a pod. ) |
c) oprávnenie dodávateľa vykonávať opravy vyhradených technických zariadení elektrických |
d) podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus prístroja) v € bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH a cenu spolu bez DPH a s DPH. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18 OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
V prípade ak kontrakčnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Jednotlivé ustanovenia tejto zmluvy môžu byť zmenené, doplňované, resp. rušené iba písomnou formou po dohode obidvoch zmluvných strán. Všetky zmeny týkajúce sa tejto zmluvy, uvedené v dodatkoch, budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy. |
Táto dohoda nadobúda platnosť dňom jej podpísania zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania. |
Antolská 11, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
25.02.2019 08:00 — 10.04.2019 13:00
1,00 zostava
100 080,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.02.2019 11:36
13.02.2019 08:45
13.02.2019 09:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.02.2019 17:41 - Vstupná ponuka | 100 080,00 | € | Cena s DPH |
13.02.2019 07:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 100 068,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: