00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Kuchynské potreby
Kuchynské potreby, jednorazové obaly, plastový riad
Tovar, Služba
1. Dodávanie kuchynských potrieb počas obdobia 12 mesiacov
|
|
---|---|
Funkcia |
1 alobal extra silný. MJ: ks. množstvo: 20 ks. Šírka 45 cm, návin 150m. |
2. fólia potravinová. MJ: ks. množstvo: 300 ks. Šírka 45 cm, návin 300m. |
3. menu box dvojdielny. MJ: bal (125ks). množstvo: 2000 bal. Potravinový box dvojdielny s integrovaným viečkom, jednorazový potravinový obal z polystyrénu, biely, rozmer 250 x 205 x 75 mm. |
4. miska na šalát. MJ: bal (50 ks).. množstvo: 800 bal. Plastová miska na šalát , ovocie, zeleninu, materiál PET, objem 600 ml. |
5. viečko na misku - šalát. MJ: bal (50 ks). množstvo: 800 bal. Plastové viečko pre plastovú misku, kompatibilné s miskou z položky č.4, materiál PET. |
6. termo miska. MJ: bal (25 ks). množstvo: 1500 bal. Z polystyrénu, objem cca 300-400 ml. |
7. termo viečko. MJ: bal (50 ks). množstvo: 1600 bal. Z polystyrénu, kompatibilné s termomiskou z položky č. 6. |
8. papier na pečenie. MJ: ks. množstvo: 375 ks. Šírka 38 cm, návin 8m. |
9. poháre PP priesvitné 200 ml. MJ: bal (100 ks). množstvo: 200 bal. |
10. poháre PP priesvitné 300 ml. MJ: bal (100ks). množstvo: 10 000 bal. |
11. sáčky mikroténové. MJ: bal (50 ks). množstvo: 400 bal. Mikroténové vrecká v trhacom bloku, rozmery 200x300 mm, hrúbka 12 mikrónov. |
12. sáčky mikroténové. MJ: bal (50 ks). množstvo: 400 bal. Mikroténové vrecká v trhacom bloku, rozmery 300x400 mm, hrúbka 15 mikrónov. |
13. sáčky PVC samozatváracie. MJ: bal (100 ks). množstvo: 40 bal. Polyetylénové vrecká s uzáverom, rozmery 80 x 120 mm. |
14. sáčky PVC samozatváracie. MJ: bal (100 ks). množstvo: 30 bal. Polyetylénové vrecká s uzáverom, rozmery 150 x 200 mm, objem 5l. |
15. špajdle drevené. MJ: bal (100 ks). množstvo: 2 000 bal. nehrotené, dĺžka 280 - 320 mm, priemer 3 mm. |
16. špáradlá drevené. MJ: bal (1000 ks). množstvo: 200 bal. Jednotlivo, hygienicky balené v papieri, dľžka 65 mm. |
17. lyžica plastová biela. MJ: bal (2000ks). množstvo: 2bal. Plastová lyžica 17cm. |
18. vidlička plastová biela. MJ: bal (2000ks). množstvo: 2bal. Plastová vidlička 17 cm. |
19. nôž plastový biely. MJ: bal (2000ks). množstvo: 2 bal. Plastový nôž 17cm. |
20. taška mikroténová. MJ: bal (100ks). množstvo: 500 bal. Taška s nosnosťou 10 kg na potraviny. |
21. vrecia na odpad 140 - 150l. MJ: bal (25 ks). množstvo: 500 bal. Vrecia na odpad modré, minimálne 50 mikrónové, 140 - 150l, rozmer minimálne 900 x 1 100mm. |
22. prírezy z mikroténu. MJ: bal (4000 ks). množstvo: 10 bal. Prírezy z mikroténového materiálu, rozmer 50 cm x 70 cm. |
23. podnos hranatý. MJ: bal (10 ks). množstvo: 40 bal. ALU 37,5 x 28 cm. |
24. podnos oválny. MJ: bal (10 ks). množstvo: 20 bal. ALU 33,3 x 23,3 cm. |
25. podnos oválny. MJ: bal (10 ks). množstvo: 40 bal. ALU 44,5 x 29,5 cm. |
26. podnos oválny. MJ: bal (10 ks). množstvo: 40 bal. ALU 54,5 x 36 cm. |
27. sada plastového príboru HB. MJ: bal (100 ks). množstvo: 200 bal. Sada príboru plast (lyžica, nôž a vidlička + obrúsok) hygienicky balené. |
28. miska hranatá s viečkom. MJ: bal (50 ks). množstvo: 50 bal. Pet miska hranatá s viečkom 250 ml. |
29. napichovadlá na kanapky. MJ: bal (250 ks). množstvo: 20 bal. Bambusové napichovátka na kanapky s dĺžkou 12 cm. |
30. servítky biele. MJ: bal (500 ks), množstvo: 50 bal. Servítka biela jednovrstvová, rozmer 30 x 30cm. |
31. servítky farebné. MJ: bal (250 ks), množstvo: 40 bal. Servítky papierové jednofarebné, 33x33 cm, trojvrstvové rôzne farby. |
32. naperóny farebné. MJ: bal (20 ks), množstvo: 20 bal. Naperóny papierové, 80 x 80 cm, rôzne farby. |
33. stredové pásy na stoly premium. MJ: bal (1ks), množstvo: 20 bal. Stredové pásy na stoly premium, 24 x 40 cm, rôzne farby, netkaná textília. |
34. skirting - sukne na stoly premium. MJ: bal (1 ks), množstvo: 300 ks. Stolové sukienky premium s lepiacou vrstvou, 4000 x 72 cm, rôzne farby, netkaná textília. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Celkové množstvá jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru špecifikuje v čiastkových objednávkach. Objednávka tovaru nesmie byť úspešným uchádzačom nijako limitovaná, ani minimálnym množstvom, ani cenou. |
Úspešný uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody podrobnú cenovú ponuku, v ktorej uvedie cenu za mernú jednotku bez DPH a s DPH, cenu za balenie bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. |
Doba trvania Rámcovej dohody je 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu tejto Rámcovej dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit, na ktorý je uzatvorená Rámcová dohoda. |
Verejný obstarávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe súhrnnej faktúry, ktorú úspešný uchádzač vyhotoví raz za 15 dní. Splatnosť faktúr je 30 dní od ich doručenia verejnému obstarávateľovi. Na faktúru úspešný uchádzač uvedie číslo rámcovej dohody z EKS, ako aj číslo rámcovej objednávky, ktorú na základe uzatvorenej rámcovej dohody vystaví verejný obstarávateľ, ako aj druh tovaru, jeho výrobcu a mernú jednotku v zmysle bodov 2. a 3; |
V prípade, že úspešný uchádzač bude úspešný aj v niektorej z iných zákaziek verejného obstarávateľ, fakturácia tovaru bude vždy samostatná v súlade s konkrétnou uzatvorenou rámcovou dohodou, t.j. do fakturácie nesmie byť zahrnutý tovar z inej uzatvorenej rámcovej dohody. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých ekonomicky oprávnených nákladov úspešného uchádzača vynaložených v súvislosti s dodávkou predmetu plnenia rámcovej dohody, napr. obaly na prepravu tovaru, doprava na miesto dodania prepravnými prostriedkami úspešného uchádzača, v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru na konkrétne miesto; |
V cene sú zahrnuté náklady spojené s výmenou reklamovaného tovaru počas záručnej doby. |
Úspešný uchádzač je povinný dodávať predmet rámcovej dohody na základe emailovej čiastkovej výzvy verejného obstarávateľa. Túto objednávku je úspešný uchádzač povinný potvrdiť e-mailom, kde uvedie druh a množstvo objednaného tovaru. |
Dodávka požadovaného tovaru sa uskutoční od 7:30 hod do 14:30 hod do troch pracovných dní od prijatia čiastkovej výzvy, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak. Tovar za verejného obstarávateľa preberá pracovník skladu. |
Verejný obstarávateľ je oprávnený odmietnuť dodávku predmetu rámcovej dohody v prípade, ak táto bola dodaná po lehote na dodanie tovaru určenej rámcovou dohodou, resp. objednávkou, alebo ak má viditeľné vady (najmä poškodené obaly), alebo ak nebolo dodržané objednané množstvo a druhu tovaru alebo vlastnosti v zmysle bodu 2. a 3. V takom prípade, sa bude postupovať akoby tovar ani nebol dodaný a verejný obstarávateľ je oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Verejný obstarávateľ nepripúšťa ekvivalent k danému predmetu zákazky. Odstúpenie od rámcovej dohody je možné v prípade podstatného porušenia tejto rámcovej dohody. Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä: |
a) nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľom, b) dodanie tovaru za iné ako jednotkové ceny uvedené v predloženej cenovej ponuke, c) ak predmet plnenia rámcovej dohody bude fakturovaný v rozpore s dohodnutými podmienkami v rámcovej dohode alebo bude opakovane fakturovaný, d) neschopnosť úspešného uchádzača dodať predmet rámcovej dohody za jednotkové ceny uvedené v predloženej cenovej ponuke, e) omeškanie verejného obstarávateľa s úhradou faktúry o viac ako 15 dní, |
f) úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opätovné dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača aspoň raz písomne upozornil), g) omeškanie úspešného uchádzača s dodávkou tovaru o viac ako 2 pracovné dni, h) nedodanie predmetu plnenia z dôvodov na strane úspešného uchádzača. |
Verejný obstarávateľ akceptuje balenia s odlišnými počtami kusov produktov ako je uvedené, pri dodržaní celkového požadovaného množstva. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia rámcovej dohody vlastný návrh na plnenie – t.j. predloží informácie o ponúknutých tovaroch, ich značku, veľkosť, balenie, prípadne iné informácie, na základe ktorých preukáže, resp. potvrdí, špecifikáciu zadanú verejným obstarávateľom. Úspešný uchádzač predloží na požiadanie verejnému obstarávateľovi vzorku ponúknutého tovaru. |
Univerzita Komenského v Bratislave, Vysokoškolské mesto Ľ. Štúra - Mlyny UK, Staré Grunty 36, 841 04 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 Kompletný predmet zákazky
49 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.02.2019 12:34
11.02.2019 12:33
11.02.2019 12:48
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.02.2019 14:41 - Vstupná ponuka | 49 500,00 | € | Cena bez DPH |
11.02.2019 12:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 49 400,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: