36084221
Nemocnica Alexandra Wintera n. o.
Winterova 66, Piešťany, 92163, SVK
35245590
Jaroslav Vasičko JV tlačiareň
64, Valkovce, 09042, SVK
Tlačivá
blok, denník, preukaz, spisový obal, zdravotný záznam, žiadanka, potvrdenka
Tovar, Služba
1. Tlačivá
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlačivá slúžia pri práci zamestnancov a zdravotníckych zamestnancov v administratíve. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
01-Biochemické vyšetrenie krvi, blok =100 listov | blok | 150 | ||
05-Biochemické vyšetrenie diabetika, blok =100 listov | blok | 150 | ||
02- Biochemické vyšetrenie vnútorného prostredia, blok= 100 listov | blok | 150 | ||
Dovolenka A6, blok = 100 list | blok | 150 | ||
Dodatočné hlásenie zmien v počte diét A5 blok, blok = 100 list | blok | 150 | ||
Denník transfúzneho lekára A4 – 200 listov | ks | 25 | ||
Hlásenie počtu chorých, formát A5, blok =100 list | blok | 150 | ||
Chorobopis A4 2-list, balenie =500ks | bal | 20 | ||
Krvný obraz A6 2-list | ks | 25 000 | ||
Kniha omamných látok 56 listov | ks | 25 | ||
Lekársky predpis na omamné lieky blok A6 3x25 | blok | 150 | ||
Lekársky predpis A6 blok, blok=100listov, sypaný, 80g biely papier, 1 balenie =40blokov | blok | 2 000 | ||
Lekárenské vrecká 70 mm x110 mm | ks | 6 000 | ||
Lekárska správa - nález A5 list | ks | 6 000 | ||
Legitimácia dobrovoľných darcov krvi A6 2-list | ks | 1 500 | ||
Menštruačný kalendár leporelo | ks | 1 000 | ||
Objednávka liekov 4x25 číslovaná, formát A5 | blok | 250 | ||
Obálka na RTG snímky 45,5 x 37,5 cm | ks | 1 500 | ||
Osobná karta na zverené predmety formát A5 | ks | 1 000 | ||
Priepustka A7 blok = 100 listov | blok | 150 | ||
Príkaz na dopravu osoby zo zdravotných dôvodov, formát A6, blok=100listov | blok | 150 | ||
Poukaz na zdravotnú pomôcku, formát A5, blok= 50 listov, sypaný | blok | 600 | ||
Predpis stravy pre oddelenia, formát 2/3 A4, blok=100listov | blok | 150 | ||
Pôrodná kniha A4 100 listov | ks | 10 | ||
Preukaz o zdravotnej starostlivosti A7 | ks | 500 | ||
Registratúrny denník formát A4, 96 listov | ks | 25 | ||
Stravenka 400 x 120 mm, blok =1000 lístkov | blok | 80 | ||
Spisový obal, formát A3 | ks | 1 000 | ||
Samolepiaci štítok Označenie odberu oddelenia, biela, na šírku, 35 mm x 45 mm | ks | 4 000 | ||
Teplotný lístok pre detské oddelenie, formát A3 | ks | 4 000 | ||
Výdajka – prevodka bez DPH blok A5, blok=100 list | blok | 150 | ||
Výdajka - prevodka ( PE 113 0 MZd) blok A5, blok=100 listov | blok | 150 | ||
Výpis z lekárskeho predpisu blok A6, blok= 100 listov | blok | 120 | ||
Záznam o anestézii A3 | ks | 8 000 | ||
Zdravotný záznam – bočná klopa, formát A3, 510 x 382 mm, papier = kartón, farba biela, 1 balenie=200 ks | ks | 4 000 | ||
Zdravotný záznam pre JIS a AIM 840x297 mm | ks | 6 000 | ||
Záznam o spotrebe omamných látok formát A4, zošit= 26 listov | zošit | 30 | ||
Žiadanka o sérologické vyšetrenie 210 x 100 mm | ks | 10 000 | ||
Žiadanka o bakteriologické vyšetrenie 210 x100 mm | ks | 16 000 | ||
Žiadanka o liečebnú rehabilitáciu a fyzikálnu terapiu, formát A5 | ks | 10 000 | ||
Žiadanka na opravu – príkaz na prácu formát A5, blok =50 listov | blok | 50 | ||
Žiadanka o imunohematologické vyšetrenie a transfúzny prípravok | ks | 6 000 | ||
Žiadanka o imunohematologické vyšetrenie 210 x 100 mm | ks | 4 000 | ||
Žiadanka na vypranie – opravu 297 x 105 mm | blok | 150 | ||
Zdravotný záznam pre neonatologické pracoviská A3 | ks | 5 000 | ||
Záznam o vyšetrení krvných skupín A4 200-listový | ks | 15 | ||
Zápisná kniha bioptického laboratória /stanice | ks | 15 | ||
Rehabilitačný preukaz protetického oddelenia, formát A6 1+1( obojstranná tlač, jednofarebná) , papier-kartón, biela farba, viď príloha č.1 | ks | 8 000 | ||
Príjmový pokladničný doklad A6. Kolonka Organizácia- obsahuje údaje podľa požiadavky odberateľa, viď príloha č.2 | blok | 150 | ||
Potvrdenka s JUXTOU A6 25x3 list samoprepisovacia, číslovaná. Kolonka Organizácia- obsahuje údaje podľa požiadavky odberateľa, viď príloha č.3 | blok | 1 200 | ||
Zdravotný záznam – bočná klopa , formát A5, papier = kartón, biela farba, viď príloha č.4 | ks | 1 000 | ||
Informácia pre pacientov, A4 há 1+1, viď príloha č.5 | ks | 14 000 | ||
Tlačivo JIS , 42 cm x 30,50 cm 4+2, viď príloha č.6 | ks | 5 000 | ||
Samolepky 70 cm x 6 cm bez tlače, matné | ks | 5 000 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane grafických prác. |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží výpis z obchodného registra resp. živnostenský list, ktorý preukazuje oprávnenie dodávateľa na dodávanie tohto tovaru. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu jednotkové ceny bez DPH aj s DPH, cenu spolu bez DPH a cenu spolu s DPH. |
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy. |
Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia elektronickej objednávky (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy). |
Reklamovaný tovar je potrebné prevziať u odberateľa osobne alebo kuriérnou službou, ktorú zabezpečí dodávateľ na vlastné náklady. |
Dodanie tovaru požadujeme oznámiť zo strany dodávateľa minimálne jeden deň pred dodaním. |
Dodávku tovaru požadujeme realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod. |
Fakturácia sa bude realizovať jedenkrát mesačne, vždy na konci mesiaca, pričom prílohou faktúry budú objednávateľom potvrdené dodacie listy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu. |
Zmluvný vzťah je možné ukončiť písomnou výpoveďou aj bez udania dôvodu v 1-mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
V prípade, že dodávateľ nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 10% z ceny nedodaného tovaru. |
Objednávateľ je oprávnený započítať pohľadávku dodávateľa, a to aj v prípade, že táto pohľadávka dodávateľa ešte nie je splatná, so svojimi pohľadávkami voči dodávateľovi, ktoré mu vzniknú zo škôd spôsobených dodávateľom alebo sankcií voči dodávateľovi, alebo z iných záväzkov dodávateľa voči objednávateľovi a dodávateľ k tomu týmto dáva objednávateľovi svoj súhlas. |
V prípade jednostranného započítania splatnej a nesplatnej pohľadávky zaniknú (stretnú sa) pohľadávky okamihom, kedy bude prejav vôle smerujúci k započítaniu doručený druhej zmluvnej strane. |
Zmluvná strana v pozícii veriteľa nie je oprávnená akokoľvek postúpiť pohľadávku voči druhej zmluvnej strane v pozícii dlžníka bez predchádzajúceho súhlasu zmluvnej strany v pozícii dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa ust. §39 Občianskeho zákonníka neplatný. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
12
1,00 súbor
10 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.02.2019 12:14
11.02.2019 12:11
11.02.2019 12:26
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.02.2019 09:38 - Vstupná ponuka | 10 000,00 | € | Cena bez DPH |
11.02.2019 10:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 999,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: