17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
35245590
Jaroslav Vasičko JV tlačiareň
64, Valkovce, 09042, SVK
Tlačené výrobky a príbuzne produkty - tlačivá štandardné
tlačivá , zdravotnícke tlačivá
Tovar, Služba
1. Tlačené výrobky a príbuzne produkty - tlačivá štandardné
|
|
---|---|
Funkcia |
dokumentácia, zaznamenávanie údajov ,tlačivá pre zabezpečenie prevádzky zariadenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Registratúrny denník - - Kniha A4, rozsah - 100 listov, papier - bezdrevný ofsetový 90 g, tlač 1+1 | kniha | 15 | ||
Registratúrny denník - - Zošit A4, rozsah - 8 listov, tlač 1+1 | zošit | 60 | ||
Priepustka z budovy- Blok A7, rozsah - 100 listov, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+0 | blok | 400 | ||
Zápisník bezpečnosti práce- Formát A5, zošit, rozsah - 24 strán, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+1 | zošit | 800 | ||
Zdravotný záznam- veľkosť 510x385, vyhotovenie - Dvojlist s 2 záložkami, papier - kartón 200g, tlač 1+1 | ks | 8000 | ||
Dekurz - Formát A4, list, papier - bezdrevný ofsetový 80g, tlač 1+1 | ks | 200000 | ||
Preukaz o zdravotnej starostlivosti- Formát A7, vyhotovenie - karta, papier - kartón 140g, tlač 1+1 | ks | 2000 | ||
Kniha ošetrených neprijatých- Formát A4, rozsah - 400 listov, vyhotovenie - kniha, papier - bezdrevný ofsetový 70g, tlač 1+1 | kniha | 1 | ||
Chorobopis - Formát A4, vyhotovenie - dvojlist list, papier - bezdrevný ofsetový 80g, tlač 1+1 | ks | 60 000 | ||
Záznam o hospitalizácii - Formát A4, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+0 | ks | 30 000 | ||
Záznam o anestézii - Formát A4, vyhotovenie - dvojlist, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+1 | ks | 30 000 | ||
Zdravotný záznam pre pracoviská JIS a AIM- veľkosť 840x297, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 80g, tlač 4+0, farebná | ks | 50 000 | ||
Úmrtný lístok- Formát A7, vyhotovenie - karta, papier - kartón 140g, tlač 1+0 | ks | 2000 | ||
Teplotná tabuľka-Formát A4, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+0 | ks | 12 000 | ||
Vložka do chorobopisu pre popáleniny (pre dospelých)- Formát A4, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+1 | ks | 500 | ||
Operačná vložka chirurgická - Formát A4, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 80g, tlač 1+0 | ks | 10 000 | ||
Zápisná kniha biotického laboratória- Formát A4, vyhotovenie - zošit, rozsah 100 listov, papier - bezdrevný ofsetový 70g, tlač 1+1 | zošit | 3 | ||
Potvrdenie o odovzdaní - prevzatí vecí - Formát A5, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+1 | ks | 2000 | ||
Výmenný list- Formát A6, rozsah - 100 listov, vyhotovenie - blok, papier - bezdrevný ofsetový 70g, tlač 1+1 | blok | 300 | ||
List o prehliadke mŕtveho a štatistické hlásenie o úmrtí - Formát A4, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 80g, tlač 1+1 | ks | 6000 | ||
Krvný obraz veľký - Formát A5, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 80g, tlač 1+1 | ks | 100 000 | ||
Lekárska správa - nález - Formát A5, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 70g, tlač 1+0 | ks | 80 000 | ||
Záznam o priebehu rehabilitačnej starostlivosti A4- Formát A4, vyhotovenie - karta, papier - kartón 140g, tlač 1+1 | ks | 6000 | ||
Záznam o priebehu rehabilitačnej starostlivosti A5- Formát A5, vyhotovenie - karta, papier - kartón 140g, tlač 1+1 | ks | 6000 | ||
Sprievodný list na rtg. vyšetrenie - Formát A4, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 80g, tlač 1+1 | ks | 15 000 | ||
Lekársky poukaz- Formát A5, vyhotovenie - blok, rozsah - 50 listov, papier - bezdrevný ofsetový 80g, tlač 1+1 | blok | 800 | ||
Poukaz na okuliare a optickú pomôcku- Formát A5, rozsah - 50 listov, vyhotovenie - blok, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+1 | blok | 20 | ||
Lekársky predpis- Formát A6, vyhotovenie - blok, rozsah - 100 listov, papier - bezdrevný ofsetový 80g, tlač 1+0 | blok | 4000 | ||
Objednávka liekov (zdravotníckych pomôcok) /samo priepis/-Formát A5, vyhotovenie - blok, rozsah - 100 /25x4/, papier - samo priepis 50g, tlač 2+0 a 1+0, Číslovanie 4-listov rovnakým číslom na pokračovanie | blok | 60 | ||
Objednávka viazaných antibiotík-Formát A6, vyhotovenie blok 100 (50x2) listový, papier 60g, tlač 1+0 | blok | 200 | ||
Výpis z lekárskeho predpisu- Formát A6, vyhotovenie blok 100 listový, papier 60g, tlač 1+0 | blok | 60 | ||
Záznam gynekológa -Formát A4, vyhotovenie - dvojlist, papier kartón 200g, tlač 1+1 | ks | 4000 | ||
Pôrodopis- Formát A4, vyhotovenie - dvojlist, papier - bezdrevný ofsetový 70g, tlač 1+1 | ks | 5000 | ||
Dekurz pre pôrodnú sálu - Formát A4, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+1 | ks | 4000 | ||
Dekurz pre šestonedelie -Formát A4, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 60g, 1+1 | ks | 6000 | ||
Sprievodný list pre vyšetr. krvi tehotných žien - Formát A5, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+1 | ks | 1500 | ||
Žiadosť o umelé prerušenie tehotenstva a hlásenie potratu- Formát A4, vyhotovenie súprava, rozsah samopriepisové 3 listy, papier 60g, tlač 1+0 | ks | 2000 | ||
Hlásenie vrodenej chyby- Formát A4, vyhotovenie - súprava, rozsah - 2 listy, papier - samopriepis 60g, tlač 1+0 | ks | 100 | ||
Hlásenie úrazu- Formát A5, rozsah - 50 listov, vyhotovenie - blok, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+1 | blok | 400 | ||
Karta pre kalmetizáciu - muži - Formát A6, vyhotovenie - karta, papier - kartón 170g, tlač 1+1 | ks | 500 | ||
Protokol o lekárskom vyšetrení ku skúške na alkohol v krvi - Formát A4, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+1 | ks | 2000 | ||
Zdravotný záznam pre chorého na cukrovku- Formát A6, Vyhotovenie zošit 16 listový, papier 60g, tlač 1+1 | zošit | 600 | ||
Evidenčná karta chorých na zhubné nádory - Formát A5, vyhotovenie - karta, papier - kartón 170g, tlač 1+1 | ks | 1500 | ||
Žiadanka na krvný prípravok a predtransfúzne vyšetrenie- Formát A4, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+1 | ks | 15 000 | ||
Záznam o transfúzii - Formát A4, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+1 | ks | 20 000 | ||
Obal chorobopisu pre psychiatrické liečebne- Formát 520x370, vyhotovenie - Dvojlist s 2 záložkami, papier - kartón 180g, tlač 1+0 | ks | 1500 | ||
Psychiatrické vyšetrenie pri prijatí -Formát A4, vyhotovenie -list, papier- bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+1 | ks | 1500 | ||
Návrh na kúpeľnú liečbu- Formát A4, rozsah - 4 listy, vyhotovenie - súprava samopriepis 60g, tlač 1+0 | ks | 2000 | ||
Žiadanka o Sérologické vyšetrenie - Formát 1/3 A4, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 2+1 | ks | 1000 | ||
Bakteriologické vyšetrenie-Formát - 1/3 A4, vyhotovenie - list, papier - PB 60g, tlač 1+1 | ks | 5 000 | ||
Žiadanka na opravu - príkaz na prácu- Formát A5, rozsah - 50 listov, vyhotovenie - blok, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+1 | blok | 100 | ||
Žiadanka o vypranie alebo oprava bielizne- Formát 1/2 A4, vyhotovenie blok, rozsah 100 (50x2), papier 60g, tlač 1+0 | blok | 300 | ||
Potvrdenie o úschove- Formát 1/3 A4, rozsah - 100 listov, vyhotovenie - blok, papier - bezdrevný ofsetový 70g, tlač 1+1 | blok | 200 | ||
Miestny zoznam inventárneho úseku pre DHM - Formát - A4, vyhotovenie - dvojlist, papier - bezdrevný ofsetový, tlač - 1+1 | ks | 100 | ||
Súhrn výkonov za mesiac - Formát A4, vyhotovenie - karta, papier - kartón 140g, tlač 1+1 | ks | 500 | ||
Príkaz na dopravu osoby zo zdravotných dôvodov- Formát A6, rozsah - 100 listov, vyhotovenie - blok, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+1 | blok | 200 | ||
Predpis stravy pre celé zdravotnícke zariadenie -Formát A3, vyhotovenie-list, papier 60g, tlač 1+0 | ks | 500 | ||
Osobná karta pacienta- Formát 145x90, vyhotovenie karta, papier 170g, tlač 1+1 | ks | 20 000 | ||
Lekársky predpis na omamné látky- Formát A6, vyhotovenie - blok, rozsah - 75 /25x3/, papier - bezdrevný ofsetový, tlač - 2+0, Gramáž - 80g | blok | 300 | ||
Objednávka omamných látok- Formát A5, vyhotovenie - blok, rozsah - 200 /50x4/, papier - samopriepis, tlač - 2+0,1+0; garmáž - 60 g | blok | 30 | ||
Kniha omamných látok- Formát A3, rozsah - 57 listov, vyhotovenie - kniha, papier - bezdrevný ofsetový 80g, tlač 1+1 | kniha | 15 | ||
Záznam o spotrebe omamných látok- Formát A4, rozsah - 26 listov, vyhotovenie - zošit, papier - bezdrevný ofsetový 70g, tlač 1+1 | zošit | 50 | ||
Evidencia dochádzky- Formát A3, vyhotovenie list, papier 60g, tlač 1+1 | ks | 500 | ||
Dovolenka- Formát A6, rozsah 100 listov, vyhotovenie - blok, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+0 | blok | 600 | ||
Inventárna karta dlhodobého hmotného a dlhodobého nehmotného majetku - Formát A5, vyhotovenie - karta, papier - kartón 140g, tlač 1+1 | ks | 600 | ||
Skladová karta zásob (typ a) - Formát A5, vyhotovenie - karta, papier - kartón 140g, tlač 1+1 | ks | 8000 | ||
Žiadanka na prepravu osôb - nákladu- Formát A6, rozsah - 100 listov, vyhotovenie - blok, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+0 | blok | 30 | ||
Záznam o prevádzke vozidla osobnej dopravy- Formát A5, rozsah - 100 listov, vyhotovenie - blok, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+1 | blok | 20 | ||
Príjmový pokladničný doklad (s DPH, samopriepis)- Formát A6, rozsah - 100 listov, vyhotovenie - blok, papier - samopriepis 60g, tlač 1+0 | blok | 20 | ||
Výdavkový pokladničný doklad (s DPH, samopriepis)- Formát A6, rozsah - 100 listov, vyhotovenie - blok, papier - samopriepis 60g, tlač 1+0 | blok | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tlačivá musia byť v súlade s legislatívou SR a EU platné a správne. Aktuálnosť tlačív musí byť prepojená so sledovaním procesov v oblasti legislatívy - ministerstvami, úradmi a organizáciami, ktoré tlačivá tvoria, aktualizujú, zrušujú alebo administratívny proces usmerňujú. Verejný obstarávateľ neskúma vysporiadanie autorských práv, táto skutočnosť je v kompetencii výrobcu tlačív. | |
2.Pri tlačivách vo forme lepeného bloku požadujeme : | aby lepidlo neostávalo na odtrhnutom liste (recepty, poukazy ..). Ostatkové lepidlá na tlačivách spôsobujú poškodzovanie tlačiarní. Nesplnenie tejto podmienky môže byť dôvodom na odstúpenie od zmluvy |
Názov |
Predpokladané množstvo zákazky je stanovené podľa odobratého množstva za predchádzajúci rok a navýšené o nové požadované druhy tovarov. Uvedené predpokladané množstvo nie je pre Objednávateľa záväzné, nakoľko počet počas zmluvného vzťahu môže znížiť. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do vyčerpania finančného objemu predpokladanej hodnoty zákazky, najviac však na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že aj v prípade neodobratia predpokladaného množstva predmetu zákazky počas zmluvného vzťahu, nebude požadovať navýšenie ceny alebo úhradu za neodobratie predmetu zákazky |
Požaduje sa predložiť obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo každého zmluvného produktu e-mailom do 4 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) Plnenie na základe čiastkových objednávok odoslaných e-mailom v priebehu 12 mesiacov |
b) Termín dodania tovaru je do 7 pracovných dní od zaslania čiastkovej objednávky v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 14:30 hod. |
c) Súčasťou dodávky je povinne dodací list/faktúra, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky. V prípade, že dodávateľ spracováva fakturáciu elektronicky je nutné doručenie faktúry e- mailom najneskôr v deň dodania tovaru. |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu |
- Predmetom fakturácie bude len skutočne dodaný tovar, ako aj skutočne dodané množstvo tovaru na základe objednávok objednávateľa. |
d) Oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
e) Objednávateľ nie je viazaný množstvom tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky . Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie alebo rovnaké ako množstvo tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Množstvo bude spresňované počas plnenia zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Zmluvné ceny a platobné podmienky: |
Požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi |
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania a vyloženie tovaru do určených priestorov vrátane nákladov na dopravu |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Sankcie: |
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v §436 ObZ ods. 1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení |
Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Objednávateľ má v prípade odstúpenia nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy a to najneskôr do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti odstúpenia |
Dodávateľ môže požadovať: |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z.z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska. |
Výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany dodávateľa a jeden mesiac zo strany objednávateľa. |
Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede. |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania predmetu dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenie zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka a ustanovenia aktuálnych Obchodných podmienok trhoviska |
d) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska |
e) v prípade nedodržania akejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
I. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
II. môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS |
III. môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom |
f) objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní |
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva, môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ |
Zodpovednosť za vady: |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel,resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté,resp inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku |
Dodávateľ zodpovedá za vady , ktoré má tovar v okamihu keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 pracovných dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty,alebo e-mailom |
Dodávateľ je povinný oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody |
Zodpovednosť za vady v rozsahu, ktorý je upravený zmluvou bude objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka |
Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si v zmysle vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní |
Tovar musí byť dodaný nový, nepoužívaný, nerepasovaný |
Dodávateľ tovaru je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ tovaru predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce. Každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa,kde môže prísť do styku z osobnými údajmi |
Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa |
Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov - Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov |
Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa, v sekcii "Ochrana osobných údajov, GDPR": Poučenie o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
Poskytovateľ služby zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii "Ochrana osobných údajov, GDPR" |
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč.dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/ bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH a inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č.222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 a/alebo §7 a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z. |
V.Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
13.02.2019 07:00 — 12.02.2020 14:30
1,00 súhrn položiek defiovaných v technickom opise
22 007,17
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.02.2019 11:01
08.02.2019 11:00
08.02.2019 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.02.2019 11:05 - Vstupná ponuka | 22 007,17 | € | Cena bez DPH |
07.02.2019 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 950,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: