Z20193801
OF-182549
zrušená
35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
Autotransfúzny prístroj - cell saver
Autotransfúzny prístroj, transfúzia, cell saver
Tovar, Služba
1. Autotransfúzny prístroj - cell saver
|
|
---|---|
Funkcia |
Prístroj umožňujúci odsávanie krvi a tekutín so zbytkami tkanív z operačnej rany počas operácie, oddelenie erytrocytov a vytvorenie ich koncentrátu s možnosťou následného vrátenia do krvného obehu pacienta. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kompaktné rozmery - čo najužší pôdorys prístroja vrátane obrazovky a držiakov | m2 | 0,2 | ||
Počet vákuových púmp | ks | 1 | ||
Odkladací priestor na vozíku so zabezpečením proti vypadnutiu | ks vakov na roztok | 6 | ||
Možnosť voľby veľkosti setu minimálne z rozsahu | ml | 55 | 225 | |
Výstupná hladina hematokritu | % | 50 | ||
Minimálny podtlak na odsávačke | mmHg | -5 | -10 | |
Maximálny podtlak na odsávačke | mmHg | -300 | -350 | |
Minimálny počet otáčok centrifúgy | RPM | 0 | 1500 | |
Maximálny počet otáčok centrifúgy | RPM | 7500 | 8500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Autotransfúzny prístroj určený na peri- a post-operačné použitie (ako drenážny prístroj) | áno |
Plne automatický systém s používaním jednorázový setov | áno |
Bezúdržbová vákuová pumpa (netreba pravidelne vymieňať žiadne komponenty/spotrebný materál) | áno |
Zabudovaný zdroj vákua | áno |
Farebná dotyková obrazovka nepresahujúca pôdorys prístroja | áno |
Centrálne alebo predne brzdené kolieska vozíka | áno |
Držiaky na spotrebný materiál na oboch stranách prístroja | áno |
Hardwarové tlačítko na prerušenie chodu prístroja; Automatické plnenie a preplachovanie setov prístroja | áno |
Možnosť tvorby vlastných protokolov | modulárne parametre: rýchlosť plnenia/vyprázdňovania, premývací objem |
Možnosť samostatného nákupu jednotlivých komponentov spotrebného setu (zberná časť, spracovávacia časť,sacie linky) | áno |
Funkcia núdzového módu a možnosť jeho spustenia kedykoľvek | áno |
Automatické rozpoznanie vloženého spotrebného materiálu | áno |
Možnosť voľby druhu antikoagulácie | heparínová alebo citrátová |
Indikácia prázdnych hadíc | áno |
Program na získavanie plazmy bohatej alebo chudobnej na krvné doštičky | áno |
Protokol na odstránenie tuku z autolovej krvi | áno |
Stráženie úniku krvi zo setu počas jej spracovania | áno |
Meranie vstupnej a výstupnej hladiny hematokritu | áno |
Indikácia kvality premytia | áno |
Možnosť samostatného použitia vákuovej pumpy aj pri vypnutom prístroji | áno |
USB port; zabudovaná tlačiareň | áno |
Numerické zobrazenie hodnôt vstupného a výstupného hematokritu | áno |
Numerické zobrazenie aktuálneho objemu krvi odsatej z operačného poľa a množstva spracovanej erytrocytovej masy | áno |
Efektívne odstraňovanie jednotlivých zložiek odsatej krvi z operačného poľa | heparín, draslík, albumín, neemulgované častice tukov |
Krátky čas spracovania - účinné programy spracovania obsahu, režim na zrýchlené spracovanie obsahu | áno |
Názov |
Požaduje sa dodať nové, nepoužívané výrobky v predmete Zmluvy. |
Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzky schopnosti výrobkov v predmete Zmluvy a zaškolenia zamestnancov objednávateľa na obsluhu a údržbu na mieste plnenia. |
Objednávateľ potvrdzuje dodávku na preberacom (akceptačnom) protokole a protokole o zaškolení zamestnancov objednávateľa, ktorý pripraví dodávateľ. |
Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov, nástup na servis do 24 hod. (v pracovných dňoch) od nahlásenia poruchy. |
Odborná údržba - pravidelný servis - bezpečnostno-technické prehliadky, opravy, údržba a testovanie v intervaloch predpísaných výrobcom musia byť vykonávané v záručnej dobe bezplatne. |
Požaduje sa splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto podmienky majú prednosť pred ustanoveniami Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
Platba: bezhotovostným platobným stykom. |
Požaduje sa v lehote najneskôr do 7 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi (poštou alebo elektronickou poštou, v listinnej alebo v elektronickej podobe) podrobný rozpočet plnenia predmetu Zmluvy v položkovej špecifikácii, s uvedením kódov zdravotníckych pomôcok v predmete Zmluvy, pridelených ŠÚKL (viď ods. (5), § 110 Zákona č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach). |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, ktorým to vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. účinného od 1. Februára 2017 zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena )za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ: |
- poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou., alebo môže od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ sa zaväzuje nepostúpiť svoje pohľadávky súvisiace s peňažným plnením objednávateľa v zmysle práv a povinností zmluvných strán dohodnutých v tejto zmluve na tretiu osobu (subjekt) bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. V prípade porušenia tohto záväzku dodávateľom je také postúpenie voči objednávateľovi neúčinné a právny úkon postúpenia pohľadávky /pohľadávok/ sa považuje za neplatný právny úkon. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Pri komunikácii bude objednávateľ postupovať v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu. |
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
20.02.2019 00:00 — 17.04.2019 23:59
2,00 ks
56 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.02.2019 10:54
08.02.2019 10:00
08.02.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.02.2019 11:21 - Vstupná ponuka | 56 000,00 | € | Cena bez DPH |
04.02.2019 11:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 56 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: