00317063
Obec Beluša
Farská 1045/6, Beluša, 01861, SVK
36357065
AVE SK odpadové hospodárstvo s.r.o.
Osvetová 24, Bratislava, 82105, SVK
Zber, odvoz a zneškodnenie/spracovanie zmesového komunálneho odpadu
zmesový komunálny odpad, zber, preprava
Služba
1. Zber a odvoz zmesového komunálneho odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Zber a odvoz zmesového komunálneho odpadu, ktorý vznikol na území obce v zmysle platných a účinných právnych predpisov, najmä zákona o odpadoch v platnom a účinnom znení v čase realizácie zákazky. Obec sa nachádza v okrese Púchov vo vzdialenosti do 10 cestných kilometrov od okresného mesta. |
2. Prenájom odpadových nádob v zmysle technickej špecifikácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zber a odvoz zmesového komunálneho odpadu – 110/120 l nádoba počas zmluvného obdobia 12 mesiacov | vyvezený kus | 47 775 | ||
Zber a odvoz zmesového komunálneho odpadu - 240 l nádoba počas zmluvného obdobia 12 mesiacov | vyvezený kus | 480 | ||
Zber a odvoz zmesového komunálneho odpadu - 1100 l nádoba počas zmluvného obdobia 12 mesiacov | vyvezený kus | 7097 | ||
Zneškodnenie jednej tony zmesového komunálneho odpadu bez zákonného poplatku | tona | 1632 | ||
Prenájom: 1100 litrové nádoby na zmesový komunálny odpad počas zmluvného obdobia | kusomesiace | 2076 |
Názov |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred jej plnením, predložiť Objednávateľovi platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia o registrácii dodávateľa v registri právnických osôb, ktoré ho oprávňuje Zmluvu plniť. |
Dodávateľ je, do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred plnením, povinný predložiť Objednávateľovi certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality služby, min.: ISO 9001 a ISO 14001, alebo ekvivalentné, resp. opis postupov, ktoré má uchádzač zavedené a ktorými sa sleduje dodržanie uvedených noriem. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred jej plnením, predložiť Objednávateľovi platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia týkajúce sa nakladania s odpadom v zmysle Zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov § 6, odsek (1) Hierarchia odpadového hospodárstva, odsek a) - d). |
Požaduje sa predložiť podrobný položkovitý rozpočet s uvedením jednotkových cien do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Pod kusomesiacmi sa má na mysli prenájom 1 nádoby po dobu 1 mesiaca (kusomesiac). Pod vyvezenými kusmi sa rozumie celkový počet vyvezení/manipulácií počas zmluvného obdobia 12 mesiacov. Špecifikácia zmluvnej ceny, ktorú dodávateľ predloží rozdelenú po položkách, musí v súčte zodpovedať celkovej zmluvnej cene. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predložiť Objednávateľovi harmonogram dní, v ktorých bude odvážať z katastrálneho územia obce komunálny odpad podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. Frekvencia odvozov bude rámcovo a primerane zodpovedať jednotlivým druhom odpadov a ich počtu v celom zmluvnom období, avšak predpokladá sa odvoz každé dva týždne, teda cca 26 krát ročne. |
Nedodržanie povinností uvedených v bode 1. až 5. sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
V cene musia byť zahrnuté aj náklady Dodávateľa na dopravu na miesto zneškodnenia alebo spracovania, potrebné na uspokojivé poskytnutie služby. |
Dodávateľ je od momentu prevzatia odpadu na prepravu zodpovedný za manipuláciu a nakladanie s týmto odpadom v súlade s príslušnými právnymi predpismi. |
Dodávateľ je povinný odovzdať Objednávateľovi kontajnery a nádoby na miesta plnenia oznámené Objednávateľom v stave spôsobilom na ich užívanie, do 3 pracovných dní odo dňa doručenia písomného oznámenia, s adresami miest plnenia. |
Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstraňovať prípadné závady na kontajneroch a nádobách, znemožňujúce ich riadne užívanie, do troch pracovných dní od zistenia závady resp. písomnom upozornení Objednávateľa. |
Objednávateľ sa zaväzuje prenajaté kontajnery a nádoby užívať spôsobom na to určeným a nevykonávať žiadne úpravy prenajatých kontajnerov a nádob. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby bezprostredné okolie zberných nádob a kontajnerov zostalo po zbere odpadov čisté. |
Objednávateľ je oprávnený požadovať plnenie v rozsahu zodpovedajúcim aktuálnym podmienkam, t.j. napr. v menšom rozsahu ako je uvedené v technickej špecifikácii. |
V prípade požiadavky objednávateľa zmeniť plnenie, uvedené v technickej špecifikácii, je Objednávateľ povinný písomne predložiť Dodávateľovi takúto požiadavku. Dodávateľ je povinný akceptovať požiadavku Objednávateľa na zmenu rozsahu plnenia. V prípade, že dôjde k zmene rozsahu plnenia, peňažné plnenie bude vychádzať z jednotkových cien za položku, uvedených v položkovitom rozpočte. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú – 1 rok (12 mesiacov) odo dňa účinnosti, pričom všetky položky v technických vlastnostiach zodpovedajú ročnému obdobiu. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ v jeho mene zabezpečil všetky potrebné hlásenia vyžadované platnou legislatívou SR. |
Názov | Upresnenie |
Predmet zákazky | bude nacenený podľa podrobného položkového rozpočtu technických vlastností tohto opisného formulára, ktorý po vynásobení položiek bude totožný s celkovou cenou zákazky |
Spôsob fakturácie | raz mesačne na základe skutočného objemu odvezeného odpadu, počtu nádob resp. kontajnerov a pod., splatnosť 30 dní odo dňa vystavenia |
Obsah faktúr | zákonné náležitosti, špecifikácia poskytnutých služieb podľa položkového rozpočtu a súhrn |
Cena za prenájom nádob | zahŕňa aj ich dovoz a ich uloženie na objednávateľom určené miesta |
Cena za odvezený odpad | zahŕňa všetky náklady spojené s odvozom a likvidáciou, vrátane manipulačných poplatkov, avšak bez zákonných poplatkov, ktoré sa ku faktúre pripočítajú v súlade so zákonom podľa odpadovej bilancie obce |
Farská 1045/6, Beluša 018 61, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika
12
1,00 celý objem zákazky v zmysle formulára
125 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.02.2019 08:36
07.02.2019 13:00
07.02.2019 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.02.2019 12:33 - Vstupná ponuka | 124 999,99 | € | Cena s DPH |
07.02.2019 12:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 124 999,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: