• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.02.2019 08:36
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2019 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2019 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2019 13:50

Detail zákazky Z20193762

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.02.2019 08:36
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2019 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2019 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2019 13:50

Základné údaje

Z20193762

OF-186814

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3880662

Objednávateľ

00317063

Obec Beluša

Farská 1045/6, Beluša, 01861, SVK

Dodávateľ

36357065

AVE SK odpadové hospodárstvo s.r.o.

Osvetová 24, Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber, odvoz a zneškodnenie/spracovanie zmesového komunálneho odpadu

zmesový komunálny odpad, zber, preprava

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zber a odvoz zmesového komunálneho odpadu
Funkcia
1. Zber a odvoz zmesového komunálneho odpadu, ktorý vznikol na území obce v zmysle platných a účinných právnych predpisov, najmä zákona o odpadoch v platnom a účinnom znení v čase realizácie zákazky. Obec sa nachádza v okrese Púchov vo vzdialenosti do 10 cestných kilometrov od okresného mesta.
2. Prenájom odpadových nádob v zmysle technickej špecifikácie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zber a odvoz zmesového komunálneho odpadu – 110/120 l nádoba počas zmluvného obdobia 12 mesiacov vyvezený kus 47 775
Zber a odvoz zmesového komunálneho odpadu - 240 l nádoba počas zmluvného obdobia 12 mesiacov vyvezený kus 480
Zber a odvoz zmesového komunálneho odpadu - 1100 l nádoba počas zmluvného obdobia 12 mesiacov vyvezený kus 7097
Zneškodnenie jednej tony zmesového komunálneho odpadu bez zákonného poplatku tona 1632
Prenájom: 1100 litrové nádoby na zmesový komunálny odpad počas zmluvného obdobia kusomesiace 2076
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred jej plnením, predložiť Objednávateľovi platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia o registrácii dodávateľa v registri právnických osôb, ktoré ho oprávňuje Zmluvu plniť.
Dodávateľ je, do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred plnením, povinný predložiť Objednávateľovi certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality služby, min.: ISO 9001 a ISO 14001, alebo ekvivalentné, resp. opis postupov, ktoré má uchádzač zavedené a ktorými sa sleduje dodržanie uvedených noriem.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred jej plnením, predložiť Objednávateľovi platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia týkajúce sa nakladania s odpadom v zmysle Zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov § 6, odsek (1) Hierarchia odpadového hospodárstva, odsek a) - d).
Požaduje sa predložiť podrobný položkovitý rozpočet s uvedením jednotkových cien do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Pod kusomesiacmi sa má na mysli prenájom 1 nádoby po dobu 1 mesiaca (kusomesiac). Pod vyvezenými kusmi sa rozumie celkový počet vyvezení/manipulácií počas zmluvného obdobia 12 mesiacov. Špecifikácia zmluvnej ceny, ktorú dodávateľ predloží rozdelenú po položkách, musí v súčte zodpovedať celkovej zmluvnej cene.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predložiť Objednávateľovi harmonogram dní, v ktorých bude odvážať z katastrálneho územia obce komunálny odpad podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. Frekvencia odvozov bude rámcovo a primerane zodpovedať jednotlivým druhom odpadov a ich počtu v celom zmluvnom období, avšak predpokladá sa odvoz každé dva týždne, teda cca 26 krát ročne.
Nedodržanie povinností uvedených v bode 1. až 5. sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.
V cene musia byť zahrnuté aj náklady Dodávateľa na dopravu na miesto zneškodnenia alebo spracovania, potrebné na uspokojivé poskytnutie služby.
Dodávateľ je od momentu prevzatia odpadu na prepravu zodpovedný za manipuláciu a nakladanie s týmto odpadom v súlade s príslušnými právnymi predpismi.
Dodávateľ je povinný odovzdať Objednávateľovi kontajnery a nádoby na miesta plnenia oznámené Objednávateľom v stave spôsobilom na ich užívanie, do 3 pracovných dní odo dňa doručenia písomného oznámenia, s adresami miest plnenia.
Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstraňovať prípadné závady na kontajneroch a nádobách, znemožňujúce ich riadne užívanie, do troch pracovných dní od zistenia závady resp. písomnom upozornení Objednávateľa.
Objednávateľ sa zaväzuje prenajaté kontajnery a nádoby užívať spôsobom na to určeným a nevykonávať žiadne úpravy prenajatých kontajnerov a nádob.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby bezprostredné okolie zberných nádob a kontajnerov zostalo po zbere odpadov čisté.
Objednávateľ je oprávnený požadovať plnenie v rozsahu zodpovedajúcim aktuálnym podmienkam, t.j. napr. v menšom rozsahu ako je uvedené v technickej špecifikácii.
V prípade požiadavky objednávateľa zmeniť plnenie, uvedené v technickej špecifikácii, je Objednávateľ povinný písomne predložiť Dodávateľovi takúto požiadavku. Dodávateľ je povinný akceptovať požiadavku Objednávateľa na zmenu rozsahu plnenia. V prípade, že dôjde k zmene rozsahu plnenia, peňažné plnenie bude vychádzať z jednotkových cien za položku, uvedených v položkovitom rozpočte.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú – 1 rok (12 mesiacov) odo dňa účinnosti, pričom všetky položky v technických vlastnostiach zodpovedajú ročnému obdobiu.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ v jeho mene zabezpečil všetky potrebné hlásenia vyžadované platnou legislatívou SR.
Názov Upresnenie
Predmet zákazky bude nacenený podľa podrobného položkového rozpočtu technických vlastností tohto opisného formulára, ktorý po vynásobení položiek bude totožný s celkovou cenou zákazky
Spôsob fakturácie raz mesačne na základe skutočného objemu odvezeného odpadu, počtu nádob resp. kontajnerov a pod., splatnosť 30 dní odo dňa vystavenia
Obsah faktúr zákonné náležitosti, špecifikácia poskytnutých služieb podľa položkového rozpočtu a súhrn
Cena za prenájom nádob zahŕňa aj ich dovoz a ich uloženie na objednávateľom určené miesta
Cena za odvezený odpad zahŕňa všetky náklady spojené s odvozom a likvidáciou, vrátane manipulačných poplatkov, avšak bez zákonných poplatkov, ktoré sa ku faktúre pripočítajú v súlade so zákonom podľa odpadovej bilancie obce

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Farská 1045/6, Beluša 018 61, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celý objem zákazky v zmysle formulára

125 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.02.2019 08:36

07.02.2019 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.02.2019 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 260
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.02.2019 12:33 - Vstupná ponuka 124 999,99 € Cena s DPH
07.02.2019 12:33 - Najvýhodnejšia ponuka 124 999,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS