30797209
Združenie miest a obcí Malokarpatského regiónu
Horná 20, Modra, 90001, SVK
47176253
TTP consulting s.r.o.
Stred 55/41, Považská Bystrica, 01701, SVK
Záhradné kompostéry
Kompostér, doprava
Tovar, Služba
1. Záhradné kompostéry
|
|
---|---|
Funkcia |
Spracovanie biologicky rozložiteľného odpadu zo záhrad a z domácností na kompost |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Objem kompostéra 1 | l | 900 | 1000 | |
Váha kompostéra 1 | kg | 21 | ||
Hrúbka steny kompostéra 1 | mm | 6 | ||
Počet kusov kompostéra 1 | ks | 470 | ||
Objem kompostéra 2 | l | 700 | 800 | |
Váha kompostéra 2 | kg | 19 | ||
Hrúbka steny kompostéra 2 | mm | 6 | ||
Počet kusov kompostéra 2 | ks | 837 | ||
Objem kompostéra 3 | l | 1050 | 1100 | |
Váha kompostéra 3 | kg | 28 | ||
Hrúbka steny kompostéra 3 | mm | 7 | ||
Počet kusov kompostéra 3 | ks | 170 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kompostér - popis | otvárovosť (na vyberanie kompostu) na každej strane kompostéra |
Kompostér - popis | uzatvárateľná nádoba bez dna |
Kompostér - popis | veko na pántoch, poistka proti samovoľnému otvoreniu veka |
Kompostér - popis | montáž a demontáž kompostéra bez použitia náradia |
Kompostér - vetranie | vetracie otvory na každej strane kompostéra |
Kompostér - rebrovanie | vnútorné rebrovanie |
Kompostér - použitý materiál | UV stabilizovaný, podiel recyklovanej zložky HDPE min. 50% |
Teplota stabilizovania | min. - 40°C do + 80°C |
Kompostér - Obsluha | Súčasťou dodávky každého kompostéra musia byť návody na obsluhovanie kompostérov a brožúra správneho kompostovania |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Úspešný uchádzač predložením ponuky a akceptovaním všeobecných zmluvných podmienok EKS berie tiež na vedomie skutočnosť, že táto zmluva sa uzatvára v rámci predloženia žiadosti o nenávratný finančný príspevok z Operačného programu Kvalita životného prostredia 0PKZP-P01-SC111-2017-23. |
Objednávateľ má právo jednostranne od tejto zmluvy odstúpiť v prípade, ak výsledok overenia verejného obstarávania na RO/SORO nebude kladný. Po doručení správy z overenia procesu verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy: podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy: obchodnú značku a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru, zodpovednú osobu za plnenie predmetu zmluvy a jeho odovzdanie (kontaktné údaje - telefón a email). |
Dodávateľ doručí objednávateľovi dokumenty preukazujúce splnenie technických parametrov a vlastností podľa požiadaviek Objednávateľa spolu pri realizácii dodávky predmetu zákazky (napr. produktový list, a pod.) |
Objednávateľ na základe predložených dokumentov rozhodne či vysúťažené tovary spĺňajú technické či užívateľské požiadavky. Ak dôjde k rozporu prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. |
Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami. Objednávateľ má právo jednostranne od tejto zmluvy odstúpiť. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Dodávateľ dodá nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Horná 215/20, Modra, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
15.02.2019 14:00 — 29.03.2019 14:00
1,00 celý predmet zákazky
160 379,23
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.02.2019 14:12
06.02.2019 14:00
06.02.2019 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.02.2019 13:34 - Vstupná ponuka | 160 379,22 | € | Cena s DPH |
06.02.2019 13:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 160 300,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: