00332933
Mesto Vranov nad Topľou
Dr. C. Daxnera 87, Vranov nad Topľou, 09316, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania elektronickou stravnou kartou
elektronické stravné karty, stravné poukážky, zabezpečenie hromadného stravovania zamestnancov
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet alebo ekvivalentom
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet alebo ekvivalentom (stravné poukážky) v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a disponujú vhodným platobným terminálom. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 377/2004 Z.z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota stravnej jednotky | EUR | 4 | ||
predpokladaný počet stravných jednotiek | ks | 45000 | ||
predpokladaný počet stravných kariet | ks | 50 | 70 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravná karta alebo poukážka obsahuje | ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
stravná karta alebo poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu v EUR a rok platnosti |
stravná karta obsahuje | meno držiteľa karty |
stravná karta obsahuje | poučenie pre držiteľa karty, platnosť minimálne po dobu kontraktu, resp. 24 mesiacov |
stravná karta | umožňuje bezkontaktné aj kontaktné použitie alebo použitie PIN-om |
Názov |
Celková cena za stravnú jednotku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej jednotky v eurách a výškou provízie v eurách. |
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa, a to najmä, ale nie výlučne, týkajúce sa: * vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie, vyhotovenia a dodávky do miesta plnenia, * priradenia stravných jednotiek k stravným kartám, vedenia zamestnaneckých účtov k stravným kartám alebo ekvivalentu, * komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, e-mail apod.), * všetky súvisiace transakčné náklady. |
Výška provízie (VP) sa vyjadruje percentom z objednanej hodnoty stravných jednotiek (nominálna hodnota stravnej jednotky x počet stravných jednotiek), je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu a počas jeho trvania bude max 1 %. |
Dodávateľ nebude objednávateľovi účtovať žiadne ďalšie sumy, poplatky, ci provízie. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
Dodávateľ zabezpečí bezplatné prvé vydanie stravnej karty do sídla objednávateľa do 15 dní od objednávky. |
Dodávateľ zabezpečí minimálnu platbu stravnou kartou 0,01 €. |
Dodávateľ musí preukázať, že má zmluvne dohodnutých minimálne 25 prevádzok (reštauračné zariadenia, bufety, pizzérie, stánky rýchleho občerstvenia, jedálne, pekárne, obchody/reťazce s potravinami...) v mieste plnenia, ktoré disponujú vhodným platobným terminálom akceptujúcim stravnú kartu. |
Pri stravných poukážkach vo forme stravných kariet dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravným kartám do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa raz mesačne podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravných jednotiek i nominálnu hodnotu stravnej jednotky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa. |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Zmluva zanikne uplynutím času, na ktorú je dojednaná alebo vyčerpaním stanoveného počtu stravných jednotiek. |
Dr. C. Daxnera 87/1, Vranov nad Topľou, Vranov nad Topľou, Prešovský, Slovenská republika
11.02.2019 00:00 — 31.01.2020 23:59
45 000,00 ks
180 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.01.2019 17:10
06.02.2019 13:00
06.02.2019 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.02.2019 07:12 - Vstupná ponuka | 180 000,00 | € | Cena s DPH |
05.02.2019 10:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 179 998,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: