00165565
Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Limbová 2, Bratislava, 83752, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok na rok 2019
stravné poukážky
Tovar, Služba
1. Stravné lístky pre zamestnancov MZ SR na rok 2019
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok na rok 2019 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané množstvo stravných poukážok | ks | 10 000 | ||
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 4,20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka | viazané (počítateľné) po 20 ks v bločkoch alebo v hárkoch |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Interval objednávania stravných poukážok: podľa potreby objednávateľa (predpoklad 1 x mesačne). |
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných lístkov na miesto plnenia podľa objednávky. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od podania objednávky. |
Podanie objednávok na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, mailom, prostredníctvom internetu. |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vyžadované platnými právnymi predpismi. Súčasťou faktúry je aj dodací list alebo iný doklad, ktorý potvrdzuje prevzatie stravovacích poukážok zo strany objednávateľa s vyznačením ich počtu a nominálnej hodnoty. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Konečná cena lístka pokrýva všetky náklady spojené s doručením lístkov obstarávateľskej organizácii. |
Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti rámcovej dohody je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. |
Názov | Upresnenie |
Miesto dodania: | Bratislava |
Limbová 2, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
10 000,00 kus
42 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.01.2019 09:04
05.02.2019 10:00
05.02.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.01.2019 09:43 - Vstupná ponuka | 42 000,00 | € | Cena s DPH |
05.02.2019 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 41 998,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: