30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
35974559
PHARMOS, a.s.
Levická 11, Nitra, 94901, SVK
Špeciálny zdravotný spotrebný materiál - vata, obväzový materiál, filtračný papier, diagnostický spotrebný materiál
obväzový materiál, vata, filtračný papier, diagnostický spotrebný materiál
Tovar, Služba
1. Špeciálny zdravotný spotrebný materiál - vata, obväzový materiál, filtračný papier, diagnostický spotrebný materiál
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho zdravotného materiálu (obväzový materiál, vata, filtračný papier, diagnostický spotrebný materiál) pre potreby objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Rýchloobväz delený, z PVC á 100ks 19x72mm | ks | 21 | ||
2. Rýchloobväz 6cmx1m | ks | 18 | ||
3. Rýchloobväz 8cmx1m | ks | 15 | ||
4. Náplasť telová na cievke 2,5cmx5m | ks | 53 | ||
5. Obväz hydrofilný 6cmx5m | ks | 48 | ||
6. Obväz hydrofilný 8cmx5m | ks | 37 | ||
7. Obväz hydrofilný 10cmx5m | ks | 18 | ||
8. Obväz hydrofilný 20cmx10m nesterilný, bal=10ks | bal | 5 | ||
9. Gáza hydrofilná skladaná 90cm x 100 m | ks | 7 | ||
10. Gáza hydrofilná rolo 90cm x 10 m | ks | 40 | ||
11. Gázové štvorce 5cmx5cm 100ks/bal | bal | 18 | ||
12. Gázové štvorce 7,5x7,5 cm 100ks/bal | ks | 6 | ||
13. Gázové štvorce 10cmx10cm, 100ks/bal | bal | 16 | ||
14. Vata buničitá vinutá (papierová)bielená 1000g rolka | ks | 1 | ||
15. Vata buničitá strihaná v rezoch 20x30 cm 500g | ks | 428 | ||
16. Vata buničitá strihaná v rezoch 40x60 cm 5000g | ks | 85 | ||
17. Hydrofilná vata obväzová mäkká, 500 g | ks | 5 | ||
18. Vata buničitá odrezky 10kg/bal | 10kg | 124 | ||
19. Obväz hadicový Batist - hlava, č.6, 20m | ks | 4 | ||
20. Papier filtračný archy 50x50 cm, bal= 12,5 kg | kg | 100 | ||
21. Papier filtračný kvalitatívny skladaný 1290 spevnený, Ø185mm, bal=100ks | bal | 11 | ||
22. Papier filtračný kvalitatívny skladaný 1288 spevnený, Ø90mm, bal=100ks | bal | 4 | ||
23. Papier filtračný kvantitatívny 392, Ø150mm, bal=100ks | bal | 1 | ||
24. Papier filtračný kvalitatívny skladaný 292, Ø150mm, bal=100ks | bal | 2 | ||
25. Papier filtračný kruhový výsek Ø70mm 84g/cm², 100 ks/bal | bal | 1 | ||
26. Papier filtračný kruhový výsek Ø150mm, 84g/cm², 100 ks/bal | bal | 1 | ||
27. Papier filtračný kruhový výsek Ø185mm, 84g/cm², 100ks/bal | bal | 1 | ||
28. Papier filtračný kruhový výsek Ø240mm, 84g/cm²,100 ks/bal | bal | 5 | ||
29. GLUKOZA GOD 1500, GLU GOD 6x250, k.č. 10003223 - substrat | bal | 2 | ||
30. Solunorm glukóza SONO G - štandardy | ks | 4 | ||
31. Testy na stanovenie glykovaného hemoglobínu HbA1 ionovýmenná separač. na živici, 100testov/bal, kat.č.10658 | bal | 2 | ||
32. HbA1 Kontrola k súprave 10358, kat.č. 10259, 100testov/bal | bal | 2 | ||
33. Vodné štandardné roztoky etanolu, v koncentrácii 0,8 - 3,0 mg/ml, č. 10003148 | bal | 121 | ||
34. Hepta Phan papieriky na stanovenie bielkovín, krvi,cukru, bilirubínu, ketónov, urobilinogénu, 50ks/bal | bal | 2 | ||
35. Papier indikátorový univerzálny pH 0-12, bal=100ks | bal | 9 | ||
36. Tampón ( drevená tyčinka) detox. aktívnym uhlím v skumavke, bal=100ks | bal | 2 | ||
37. Tampón odberový PS/viskóza v skúmavke, bez média, sterilný ( bal=1 ks) | ks | 46 | ||
38. Tampón odberový (steril),drevená tyčinka, bal=100 ks | bal | 1 | ||
39. Odberový tampon transportný v skúmavke so STUARTOVÝM médiom bez aktívneho uhlia, sterilné 100ks/bal | bal | 5 |
Názov |
1.Predmetom rámcovej dohody je dodanie špeciálneho zdravotného spotrebného materiálu pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa, ktorého detailná špecifikácia je uvedená v technickej špecifikácii predmetu zmluvy (ďalej len „tovar“). |
2.Adresy miest dodania tovaru (pracoviská objednávateľa) sú: Bratislava, Banská Bystrica, Košice, Martin, Prešov, Poprad, Žilina, Nitra, pričom presné adresy miest dodania a kontaktné osoby budú dodávateľovi oznámené do 7 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. |
3.Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a ktorý vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
4.Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v bezchybnom stave a v prvej kvalitatívnej triede. Objednávateľ neakceptuje dodanie tovaru v druhej kvalitatívnej triede. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude spĺňať požadované kvalitatívne a úžitkové vlastnosti a bude zodpovedať zadanej technickej špecifikácii predmetu zmluvy. |
5.Dodávateľ sa zaväzuje predložiť k tovaru certifikát kvality v slovenskom jazyku a iné doklady, týkajúce sa tovaru požadované objednávateľom, a to bez zbytočného odkladu od doručenia požiadavky objednávateľa. |
6.Nepredloženie ktoréhokoľvek objednávateľom požadovaného dokladu bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od rámcovej dohody pri nepredložení ktoréhokoľvek objednávateľom požadovaného dokladu. |
7.V prípade, ak dôjde na strane dodávateľa k objektívnej prechodnej alebo trvalej nemožnosti dodať tovar, je dodávateľ povinný navrhnúť ekvivalentnú náhradu tovaru. Navrhovaný ekvivalentný tovar musí byť rovnakého druhu s rovnakými alebo vyššími parametrami ako je tovar podľa rámcovej dohody pri dodržaní kúpnych cien uvedených v rámcovej dohode. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že akékoľvek ekvivalentné nahradenie alebo zmena tovaru je možná len na základe písomnej (e-mailovej) akceptácie objednávateľom. |
8.Ak z technickej špecifikácie vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobcu alebo druhu tovaru, objednávateľ pripustí ekvivalentný tovar, za ktorý sa považuje tovar rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené v technickej špecifikácii predmetu zmluvy pri dodržaní kúpnych cien uvedených v rámcovej dohode. |
9.Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby objednať aj iné druhy tovaru z dodávateľom predloženého katalógu rozšíreného sortimentu tovaru. |
10.Objednávateľ si vyhradzuje právo prostredníctvom objednávky objednať aj vyšší počet, alebo nižší počet jednotlivých druhov tovarov ako je uvedený v technickej špecifikácii predmetu zmluvy v závislosti na aktuálnej potrebe a za predpokladu dodržania celkovej kúpnej ceny podľa rámcovej dohody. |
11.V prípade, že dodávateľ dodá tovar, ktorý nezodpovedá požadovanej technickej špecifikácii predstavuje to podstatné porušenie rámcovej dohody a objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a odstúpiť od rámcovej dohody. |
12.Tovar dodá dodávateľ počas trvania rámcovej dohody na základe doručenej objednávky a to vždy najneskôr do 30 pracovných dní od dňa doručenia objednávky dodávateľovi. Nedodanie tovaru v lehote uvedenej v tejto dohode bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, ktoré oprávňuje objednávateľa odstúpiť od rámcovej dohody. |
13.Objednávateľ je povinný zaslať objednávku dodávateľovi poštou alebo e-mailom. Objednávka bude obsahovať minimálne nasledovné položky: názov a typové označenie konkrétneho druhu objednávaného tovaru, množstvo objednaného tovaru, termín dodania, cenu tovaru, presnú adresu miesta dodania, kontaktnú osobu pre prevzatie tovaru, číslo telefónu a fakturačné údaje. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať tovar podľa svojej potreby a súčasne nie je zaviazaný k minimálnemu odberu tovarov. |
14.Dodávateľ je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň po dni doručenia písomnej objednávky od objednávateľa, písomne potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky. V potvrdení a akceptácii objednávky dodávateľ uvedie presný dátum dodania tovaru. Objednávka sa považuje dodávateľom za akceptovanú aj v prípade, ak márne uplynula lehota na akceptáciu objednávky v zmysle predchádzajúcej vety. |
15.Kúpna cena jednotlivých tovarov bude detailne špecifikovaná v podrobnom rozpočte, ktorý je dodávateľ povinný spolu s uvedením čísla bankového účtu doručiť objednávateľovi do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody s názvom: „Cenová špecifikácia (jednotkové ceny tovarov)“. Kúpna cena bude uvedená bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) a v prípade, že je dodávateľ platiteľom DPH, kúpna cena bude navýšená o aktuálnu sadzbu DPH. |
15.a)Kúpna cena zahŕňa dopravu, nakládku a vykládku tovaru v mieste dodania uvedeného v objednávke vrátane všetkých ostatných súvisiacich poplatkov (poštovné, balné a iné) a nákladov dodávateľa (ďalej len „kúpna cena“). |
16.Celková cena za dodanie tovaru počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody nesmie prekročiť celkovú kúpnu cenu uvedenú v rámcovej dohode (ďalej len „celková kúpna cena“). Celková kúpna cena sa bude skladať zo súčtu kúpnych cien jednotlivých objednávok tovaru počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody. |
17.Dodávateľ garantuje objednávateľovi pevnú kúpnu cenu tovaru počas celej doby platnosti a účinnosti rámcovej dohody. |
18.V prípade výmeny tovaru v rámci záručnej doby náklady na dopravu a všetky súvisiace poplatky zabezpečuje a hradí dodávateľ. |
19.Objednávateľ v deň dodania tovaru preverí, či je dodaný tovar v súlade s rámcovou dohodou. V prípade, že zistí nesúlad dodaného tovaru s technickou špecifikáciou uvedenou v rámcovej dohode alebo v objednávke objednávateľa, resp. zistí jeho poškodenie alebo nefunkčnosť (zjavné vady), má právo odmietnuť prevziať dodaný tovar, pričom v tomto prípade sa dodávateľ dostáva do omeškania so splnením svojho zmluvného záväzku a je povinný dodať nový tovar, spĺňajúci kritéria podľa rámcovej dohody a príslušných noriem v dodatočnej lehote určenej objednávateľom. |
20.V prípade dodania tovaru, ktorý nebude vykazovať vady a bude v súlade s objednávkou, poverený zástupca objednávateľa potvrdí prevzatie tovaru podpisom a odtlačkom pečiatky na dodacom liste. Dodací list je podkladom na úhradu faktúry. |
21.Dodací list podpíšu obe zmluvné strany a bude obsahovať najmä popis a množstvo tovaru, čitateľné mená, priezviská a podpisy povereného odovzdávajúceho zamestnanca dodávateľa a povereného preberajúceho zamestnanca objednávateľa, pečiatku a dátum prevzatia tovaru. Za objednávateľa bude oprávnená osoba uvedená na písomnej objednávke. |
22.Objednávateľ je oprávnený dňom podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami užívať tovar v rozsahu a spôsobom obvyklým pre jeho použitie a to bez časového obmedzenia v zmysle technických a prevádzkových špecifikácií. Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na objednávateľa po prevzatí tovaru v zmysle príslušnej objednávky, t. j. po podpísaní dodacieho listu. |
23.Po podpísaní dodacieho listu oboma zmluvnými stranami, dodávateľ vyhotoví faktúru, ktorej súčasťou budú dodacie listy. |
24.Faktúru za dodaný tovar vystaví dodávateľ do 5 pracovných dní od podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami, najneskôr však do 15 kalendárnych dní odo dňa ukončenia kalendárneho mesiaca, v ktorom bol tovar odovzdaný objednávateľovi. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude originál dodacieho listu. |
25.Faktúra podlieha povinnosti zverejnenia faktúry na tovary a služby podľa § 5b zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov. |
26.Nedodržanie ktorejkoľvek povinnosti dodávateľa, požiadavky objednávateľa uvedenej v týchto osobitných požiadavkách na plnenie a vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy a predloženie nepravdivých informácií sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. V takomto prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody a to z dôvodu podstatného porušenia zmluvných povinností dodávateľa. |
27.Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú na obdobie 12 mesiacov od uzavretia rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. O vyčerpaní limitu bude objednávateľ dodávateľa bezodkladne informovať. |
28.Rámcovú dohodu možno ukončiť písomnou výpoveďou, odstúpením od rámcovej dohody ktoroukoľvek zo zmluvných strán alebo písomnou dohodou. |
29.Túto rámcovú dohodu je možné vypovedať v priebehu jej platnosti a účinnosti písomným prejavom ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej dobe, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
39,00 položky
14 193,30
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.01.2019 13:34
06.02.2019 10:00
06.02.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.02.2019 09:02 - Vstupná ponuka | 14 193,30 | € | Cena s DPH |
06.02.2019 09:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 193,30 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: