50806378
LaserBox s.r.o.
Koniarekova 5865/6, Trnava, 91701, SVK
26819953
SEMPER CORPORATION, s.r.o.
2. května 480, Studénka, 74213, CZE
Laserový CO2 rezací stroj
Laserový rezací stroj, laserová rezačka, Gravírovaci stroj
Tovar, Služba
1. Laserový CO2 rezací stroj
|
|
---|---|
Funkcia |
Bude slúžit na gravírova, rezanie, popisovanie rôznych organických materiálov (drevo, koža, papier, acryl) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Laserový rezací stroj | ks | 1 | ||
Ovládací software | ks | 1 | ||
Pracovná plocha (nakladacia) | mm | 1020x680 | ||
Pracovná plocha aktívna | mm | 860x600 | ||
Min. nastavitelná výška osi Z od pracovnej plochy | mm | 175 | ||
Výkon CO2 Laseru | W | 90 | ||
Vlnová dĺžka CO2 | μm | 10,56 | 10,64 | |
Sada šošoviek | ks | 3 | ||
HW rozhranie na pripojenie PC | Usb | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Konštrukcia | Uzavretý CO2 laser |
Konštrukcia | Možnost inštalovania pridavného vláknového laseru |
Konštrukcia | Priechodzí otvor |
Konštrukcia | DC servo motory |
Pracovný stôl | Hliníková mriežka rezací stôl |
Príslušenstvo | Hliníková rezacia mriežka (včelý plást) |
Príslušenstvo | Vákuový stôl |
Príslušenstvo | odsávací systém pre odsávanie a filtráciu splodín |
Konštrukcia | vypínač zariadenia (on/off) na klúčik |
Príslušenstvo | Rotačný nadstavec dlhý |
Príslušenstvo | rotavátor s možnosťou náklonu pre kužeľové obrobky |
Príslušenstvo | Kompresor + vzduchový filter |
Príslušenstvo | prachová ochrana |
Príslušenstvo | Teplotný alebo proti požiarový senzor |
Príslušenstvo | Odfukovacia tryska |
Funkcia | Automatického zaostrovania čocky (autofocus) |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia Trnava |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi výlučne nové (nepoužité), originálne Tovary spôsobilé na riadne používanie. Za ekvivalentné výrobky (Tovary) sa nebudú považovať repasované a/alebo inak použité Tovary. Tovar vrátane všetkých jeho súčastí a vybavenie musí byť od jedného výrobcu a ako originál. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet s rozpisom jednotkových cien, s rozpisom sadzby DPH a ceny bez DPH a aj s DPH. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe |
Dodávateľ je povinný informovať Objednávateľa bez zbytočného odkladu o skutočnosti, že bude v omeškaní s poskytnutím Plnenia. |
Dodávateľ nie je oprávnený požadovať akúkoľvek inú úhradu za prípadné dodatočné náklady, ktoré mu v súvislosti s plnením jeho povinností podľa tejto zmluvy vznikli a ktoré opomenul zahrnúť do ceny. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s rovnakou alebo vyššou kvalitou ako uvedenývýrobok len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, a tiež kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí poskytnutí nenávratného finančného a poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť. |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet spolu so špecifikáciou – uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania (technický opis). |
Objednávateľ si v rámci záväzkového vzťahu s dodávateľom vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom, a výsledky administratívnej finančnej kontroly verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších prepisov. Faktúra musí obsahovať aj odvolávku na číslo Zmluvy, popis plnenia Tovaru, bankové spojenie, ITMS kód projektu a ako prílohu kópiu dodacieho listu potvrdeného Objednávateľom. |
Za riadne dodaný sa považuje Tovar dodaný riadne a včas, bez vád, vrátane zaškolenia obsluhy, v súlade s touto Zmluvou. Objednávateľ je povinný skontrolovať dodaný Tovar podľa dodacieho listu. Ak údaje nesúhlasia alebo Tovar je porušený, či je poškodený, prípadne dodaný Tovar vykazuje zjavné vady, Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie Tovaru ako celku; v takom prípade je Dodávateľ povinný dodať náhradný Tovar, a to bez zbytočného odkladu, tým nie je dotknutý nárok Objednávateľa na zmluvnú pokutu. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Zmluva a nadobudnutie účinnosti zmluvy sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok „Osobitné ustanovenia o Zákazkach financovaných z fondov EÚ“ OPET v platnom znení. |
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Zmluva bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od zmluvy odstúpiť. Predmet zmluvy je dodávateľ oprávnený dodať až po ukončení tejto kontroly. |
Dodávateľ je povinný dodať celý premet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou. |
Platba za Tovar bude realizovaná v 2 častiach, a to po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy, následovne: |
1. Časť vo výške 40% z celkovej kúpnej ceny tovaru bude vyplatená Dodávateľovi v lehote 15 (pätnásť) kalendárnych dní na základe zálohovej fakury od Dodávateľa. Dodávateľ vystaví objednávateľovi potvrdenie o prijatej platbe. |
2. Časť vo výške 60% z celkovej kúpnej ceny tovaru bude uskutočnená až po dodaní Tovaru, za ktorý prislúcha Dodávateľovi cena podľa tejto Zmluvy, a to po prevzatí príslušného Tovaru zo strany Objednávateľa. Podkladom pre vystavenie faktúry zo strany Dodávateľa bude Objednávateľom potvrdený dodací list, ktorý bude neoddeliteľnou prílohou príslušnej faktúry. Faktúra je splatná v lehote 30 (tridsať) Kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
08.03.2019 10:00 — 16.07.2019 10:00
1,00 Kus
64 307,21
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.01.2019 11:53
05.02.2019 14:00
05.02.2019 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.02.2019 12:00 - Vstupná ponuka | 64 302,00 | € | Cena s DPH |
05.02.2019 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 56 628,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: