00164691
Divadelný ústav
Jakubovo nám. 12, Bratislava, 81357, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, stravovanie
Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,80 | ||
predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | ks | 9 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto, určené v objednávke. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 24 hodín od doručenia objednávky.V prípade, že lehota do 24 hodín pripadne na deň pracovného voľna alebo deň pracovného pokoja, bude sa za deň dodania stravných poukážok považovať nasledujúci pracovný deň. |
Doručenie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, telefonicky, poštou, faxom alebo prostredníctvom internetu. |
Daňový doklad - faktúra - za všetky objednané stravné poukážky v danom mesiaci bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných poukážok podľa objednávky. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie stravných poukážok v prípade, že nespĺňajú ním požadované podmienky (nominálnu hodnotu, počet kusov) alebo budú poškodené. Dodávateľ je v tom prípade povinný do 24 hodín dodať objednávateľovi nové stravné poukážky - výška poplatku, ktoré si môže dodávateľ nárokovať je 0,00% z hodnoty takto vrátených poukážok. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať výšku obstarávacích nákladov (odmeny) aj pri zmene nominálnej hodnoty stravnej poukážky po celú dobu trvania zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že požadované množstvo stravných poukážok cca 830 kusov/mesačne je len len predpokladané množstvo a skutočne odobraté množstvo stravných poukážok mesačne bude závisieť od potrieb objednávateľa, najmä zmenou počtu zamestnancov a ich požiadaviek. Odber 9200 kusov bude dodržaný. Zmluva zanikne uplynutím odobratia celkového množstva 9200 stravných poukážok čo môže byť pred uplynutím 11 mesiacov, resp. prekročením 11 mesiacov, čo verejný obstarávateľ bude následne riešiť dodatkom k zmluve. |
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote bez poplatku. |
Splatnosť faktúry je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. V prípade, že lehota splatnosti faktúry pripadne na deň pracovného voľna alebo deň pracovného pokoja, bude sa za deň splatnosti považovať nasledujúci pracovný deň. |
Celková vyfakturovaná cena stravných lístkov na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať z nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných lístkov, z ceny poplatku za poskytnuté služby vrátane dopravy a z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby vrátane dopravy, ak je dodávateľ platca DPH.Celková cena bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Cena za požadované služby, musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18 /1996 Z. z o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z, ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z o cenách v znení neskorších predpisov ako cena maximálna bez možnosti jej úpravy na celé obdobie platnosti zmluvy. |
Služby vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.Neposkytnutie požadovaného dokladu v určenom čase bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy. Neposkytnutie tohto návrhu Objednávateľovi v určenom čase bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi vzor ponúkanej stravnej poukážky so zapracovanými požiadavkami vrátane spôsobu balenia. Neposkytnutie tohto vzoru Objednávateľovi v určenom čase bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie Zmluvy |
Celková cena fakturovaná na základe jednotlivých objednávok za dodané stravné poukážky bude obsahovať:– cenu nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok– cenu poplatku za poskytnuté služby– DPH z ceny nákladov spojených s dodaním stravných poukážok, ak je Dodávateľ platcom DPH. Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne na základe dodaného množstva stravných poukážok podľa čiastkových objednávok |
Pešia vzdialenosť k stravovaciemu zariadeniu v uvedených lokalitách musí byť maximálne 15 minút (určené podla maps.google.com) od adresy: Bratislava-Jakubovo námestie 12, Bratislava - Kollárovo nám.10. Zároveň musí platiť, že v uvedenom okruhu pešej dostupnosti 15 minút musí mať Dodávateľ zazmluvnený minimálny počet 15 prevádzok s možnosťou stravovania formou teplej stravy. |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok so stravovacími zariadeniami minimálne v mieste sídla objednávateľa a administratívnych priestorov objednávateľa ako aj v iných miest SR ako sú Košice, Prešov, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Martin, Žilina, Zvolen. Zazmluvnené stravovacie zariadenia musia poskytovať možnosť stravovania formou teplej stravy. |
Dodávateľ musí mať na svojej web stránke zverejnený zoznam aktuálnych zmluvných stravovacích zariadení. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy poskytne Objednávateľovi web link na zoznam aktuálnych zmluvných stravovacích zariadení. Neposkytnutie tohto linku Objednávateľovi v určenom čase, resp. neuvedenie stravovacích zariadení v požadovaných lokalitách bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | pre obdobie, uvedené na stravnej poukážke minimálne do konca kalendárneho roka 2019, resp. 2020 na obdobie v prípade predĺženia zmluvy tak ako je to uvedené v bode 7 v horeuvedenej sekcie. |
interval objednávania stravných poukážok | mesačne |
Jakubovo nám. 12, 813 57 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
04.02.2019 14:16 — 31.12.2019 14:16
9 200,00 KS
34 960,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.01.2019 14:19
01.02.2019 15:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.01.2019 14:43 - Vstupná ponuka | 34 960,00 | € | Cena s DPH |
01.02.2019 15:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 34 907,56 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: