00164381
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
50603698
flex-it, s.r.o.
Tomášikova 26, Bratislava, 82101, SVK
Support pre existujúci Check point
Check point, support, IPS sonda
Služba
1. Support pre existujúci Check Point.
|
|
---|---|
Funkcia |
Objednávateľ požaduje poskytovanie služieb podpory (support) pre existujúci Check point, ktorý vykonáva funkcionalitu IPS Sondy. Supportované zariadenie slúži na ochranu siete ministerstva od vonkajších útokov, na monitorovanie komunikácie v sieti ministerstva a v prípade potreby do nej zasiahne (blokovanie útokov, ošetrovanie zraniteľnosti používaných systémov, atď.). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Check Point Collaborative Enterprise Support - Standard PRO platnosť: 21.2.2019 - 31.10.2021 pre existujúci HW a SW: bod a) až c) | ks | 1 | ||
Check Point NGTP Package subscription for 5800 Appliance platnosť: 21.2.2019 - 31.10.2021 pre existujúci 5800 appliance: bod a) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Existujúce riešenie Check Point 5800 NGTP appliance (ako IPS sonda) | |
a) Check Point 5800 Next Generation Threat Prevention Appliance - High Performance Package with SSD, 16GB RAM, 10x 1GbE onboard, Slot 1 (2x 10GbE SFP+, 2x SFP+ transceiver for 10G fiber Ports - short range) and Slot 2 | |
b) 4 Port 1GE copper Bypass (Fail-Open) Network interface card (10/100/1000 Base-T) compatible with 5800 appliance | |
c) Next Generation Security Management Software for 5 gateways (perpetual) | |
d) Check Point - Collaborative Enterprise Support - Standard for 1 year. Platnosť maintenance je do 21.2.2019. |
Názov |
I. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY |
1. Na základe tejto zmluvy je dodávateľ povinný poskytovať objednávateľovi služby podpory (support) pre existujúci Check point, ktorý vykonáva funkciu IPS sondy ("ďalej len služby") v termíne od 21.02.2019 do 31.10.2021. Miestom dodania služby je Bratislava, priestory objednávateľa. |
2. Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámi: a) kontaktné údaje osôb zodpovedných za plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa, a ďalej telefónne číslo a adresu webového sídla na ohlasovanie incidentov v rámci poskytovania služieb, b) položkový rozpočet, c) vlastný návrh plnenia, ktorý bude následne schválený/neschválený objednávateľom do 3 pracovných dní. |
3. Dodávateľ je povinný poskytovať služby v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou uvedenou v bode 1.2 Opisného formulára (ďalej "technická špecifikácia"), aby bola zachovaná kompatibilita predmetu zákazky so súčasným SW a HW objednávateľa. V prípade, že dodávateľ ponúkne ekvivalentnú službu, resp. službu, ktorá nebude kompatibilná, alebo hocijakým iným spôsobom nebude zachovaná funkčnosť služby vo vzťahu k súčasnému SW a HW, alebo inému technickému zariadeniu objednávateľa, dodávateľ sa zaväzuje do 7 dní zabezpečiť nápravu. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
4. Pokiaľ z opisu služieb uvedených v technickej špecifikácii vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, dodávateľ je oprávnený poskytnúť objednávateľovi ekvivalentné plnenie, za ktoré sa považuje plnenie v rovnakých alebo vyšších parametroch, ako má plnenie uvedené v technickej špecifikácii, a ktoré bude plne kompatibilné s aktuálnym zariadením objednávateľa. |
II. CENA |
1. Celková cena predmetu plnenia zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s poskytovaním služieb vrátane daní, ciel, poplatkov, a platieb uhradených v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení podľa osobitných predpisov. |
2. Ak dodávateľ ku dňu podpisu zmluvy nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu plnenia o DPH. |
III. FAKTURÁCIA |
1. Objednávateľ uhradí dodávateľovi cenu za poskytovanie služieb formou bezhotovostného platobného styku jednorazovo, po nadobudnutí účinnosti Zmluvy, na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou na adresu dodávateľa a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. |
3. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
IV. ĎALŠIE USTANOVENIA |
1. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek povinnosť uvedenú v zmluve, alebo poskytnutá služba nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v technickej špecifikácii, porušenie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
2. Dodávateľ musí disponovať partnerským certifikátom minimálne na úrovni Check Point 2-Star Partner platným ku dňu uzavretia tejto zmluvy. |
Stromová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
21.02.2019 00:00 — 31.10.2021 00:00
1,00 súbor
46 900,00
Dodávateľ vo vlastnom návrhu plnenia uvedie ponúkané technické vlastnosti poskytovaných služieb, v takom rozsahu, aby objednávateľ mohol posúdiť ich súlad s požadovaným plnením v zmysle opisu predmetu zákazky, resp. opisného formulára predmetnej zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.01.2019 09:09
08.02.2019 12:00
08.02.2019 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.02.2019 10:02 - Vstupná ponuka | 46 899,60 | € | Cena s DPH |
08.02.2019 10:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 46 899,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: