00305880
Obec Čierny Brod
Čierny Brod č. 1, Čierny Brod, 92508, SVK
31413919
EMATECH, s.r.o.
Piešťanská 3/3, Radošina, 95605, SVK
Veľkokapacitná zberná nádoba
veľkokapacitná zberná nádoba, kontajner
Tovar, Služba
1. Veľkokapacitná zberná nádoba
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet zákazky pozostáva z nákupu technológie na zberný dvor - Veľkokapacitná zberná nádoba |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Veľkokapacitná zberná nádoba | ks | 5 | ||
Objem | m3 | 5,5 | ||
Podlaha kontajneru z plechu o hrúbke | mm | 4 | ||
Čelo a boky kontajneru z plechu o hrúbke | mm | 3 | ||
Hmotnosť práznedho kontajnera | kg | 700 | ||
Výška kontajnera | mm | 1300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Symetrické prevedenie | Áno |
Výklopná predná stena smerom nadol | Áno |
Vhodná na všetky typy tuhých odpadov | Áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Ak je niekde v opise použitý názov výrobcu, výrobku alebo ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, dodáavateľ môže nahradiť takýto výrobok “ekvivalentným” výrobkom, alebo “ekvivalentom” technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok, ekvivalentné riešenie bude spĺňať úžitkové a prevádzkové charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je predmet zákazky určený. |
Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky môže uchádzač predložiť aj “ekvivalent” inej značky, pričom parametre výrobkov musia byť minimálne také ako ich zadefinoval objednávateľ alebo lepšie, tak aby boli zachované všetky požadované prevádzkové a úžitkové charakteristiky. |
Predmet zákazky musí byť dodaný ako nový, pričom za nový sa považuje, ak rok dodania je totožný s rokom výroby predmetu zákazky, alebo ak rok výroby predmetu zákazky je o jeden rok nižší ako je rok dodania predmetu zákazky. |
Predmet zákazky musí byť certifikovaný v súlade s platnou legislatívou EU a SR a musí byť hygienický nezávadný. |
Požaduje sa predložiť doklad preukazujúci technické vlastnosti ponúkaného tovaru (napr. produktový list, a pod.) do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. (Požaduje sa predložiť doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností jednotlivých položiek predmetu zmluvy uvedených v tomto opisnom formulári: napr. prospektový materiál, prospekt, katalóg, technický list, produktový list a pod., ktorý musí obsahovať technickú špecifikáciu a technické vlastnosti ako aj obrázok ponúkaného tovaru.) |
Pokiaľ si dodávateľ nesplní povinnosť predloženia dokladu preukazujúceho technické vlastnosti ponúkaného tovaru v stanovenej lehote (v zmysle predchádzajúceho bodu), je objednávateľ oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu vo výške 100,00 EUR za každý deň omeškania sa s touto povinnosťou. |
Upozornenie: čestné vyhlásenie o plnení technický parametrov nebude Objednávateľ považovať za dostatočné preukázanie uvedenej skutočnosti v zmysle bodu vyššie. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj uvedenie do prevádzky, t.j. zabezpečenie všetkých potrebných dokumentov na riadnu prevádzku predmetu obstarávania. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj 15 dňová skúšobná prevádzka predmetu zákazky. Počas skúšobnej prevádzky nemôže dôjsť k prerušeniu prevádzky z dôvodu poruchy predmetu zákazky. V prípade, že dôjde k prerušeniu prevádzky z dôvodu poruchy predmetu zákazky začína plynúť skúšobná prevádzka nanovo. |
Nesplnenie akejkoľvek funkčnej alebo technickej špecifikácie predmetu zákazky, alebo nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak v rámci administratívnej kontroly verejného obstarávania zo strany Poskytovateľa nenávratného finančného príspevku nebol proces verejného obstarávania odsúhlasený alebo bol proces verejného obstarávania odsúhlasený s finančnou korekciou. |
Termín dodania do 30 pracovných dní odo dňa písomného vyzvania Objednávateľom na dodanie celého predmetu zmluvy. Ak do 31.12.2019 Objednávateľ písomne nevyzve Dodávateľa na plnenie, zmluva zaniká. Zánikom zmluvy podľa tohto bodu zanikajú všetky práva a povinnosti strán z tejto zmluvy vrátane nároku na náhradu škody. |
Zmluva zaniká aj skôr ako za podmienok uvedených v predchádzajúcom bode, ak Objednávateľovi nebude pridelený nenávratný finančný príspevok, dotácia alebo subvencia, ktorej predmetom bude financovanie predmetu zákazky podľa tejto zmluvy. O nepridelení finančných prostriedkov na financovanie predmetu zákazky podľa tejto zmluvy je Objednávateľ povinný písomne informovať Dodávateľa bezodkladne, najneskôr do 10 dní odo dňa, kedy sa o tejto skutočnosti dozvedel. Zmluva zaniká doručením informácie o nepridelení finančných prostriedkov. |
Požaduje sa uvedenie ceny s DPH a bez DPH. |
Objednávateľ požaduje dodať celý predmet zmluvy naraz. |
Záručná doba na predmet zákazky je 24 mesiacov od protokolárneho prebratia predmetu zákazky. |
Záručné opravy budú vykonávané v mieste dodania. |
Spôsob fakturácie: Dodávateľ je oprávnený vystastaviť faktúru za dodanie predmetu Zmluvy až po úspešnom ukončení skúšobnej prevádzky na základe písomného záznamu a písomne prevzatého celého predmetu Zmluvy na základeprotokolu o prevzatí predmetu Zmluvy bez vád. |
Objednávateľ požaduje, aby faktúra od dodávateľa obsahovala číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+ a názov projektu. O daných informáciach bude dodávateľ oboznámený. |
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky alebo poštou)minimálne 3 pracovné dni vopred tak, aby Kupjúci zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb objednávateľa za prevzatie predmetu zákazky. |
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako neplatca DPH prehási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni ceny s DPH. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy Kupujúcemu podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek. Dodávateľ uvedie v rozpočte aj rozdelnie na ceny bez DPH a ceny s DPH (kvôli rôznym výškam DPH). V prípade nedodržania tejto povinnosti, je objednávateľ oprávnený zmluvnú pokutu vo výške 50,00 EUR za každý deň omeškania. |
Pri nedodaní predmetu zmluvy v stanovenej lehote je Objednávateľ oprávnený účtovať penále vo výške 0,05 % zo zmluvnej ceny s DPH za každý začatý deň omeškania. |
S ohľadom na skutočnosť, že kúpna cena bude financovaná najmä z nenávratného finančného príspevku poskytnutého Európskou úniou a Štátnym rozpočtom SR, Dodávateľ berie na vedomie, že môže prísť k situácii, kedy bude Objednávateľ povinný vrátiť nenávratný finančný príspevok na základe výzvy poskytovateľa príspevku alebo na základe rozhodnutia orgánov verejnej moci, ktoré sú oprávnené vykonávať kontrolu nad použitím nenávratných finančných príspevkov. |
V prípade, že Objednávateľ bude povinný vrátiť nenávratný finančný príspevok z dôvodu pochybenia Dodávateľa, tak sa Dodávateľ zaväzuje v zmysle § 534 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka, že splní takúto povinnosť za Objednávateľa alebo vprípade, ak Objednávateľ sám uhradí tieto záväzky, tak Dodávateľ zaplatí Objednávateľovi sumu vo výške takto uhradených finančných prostriedkov a to v lehote tridsať (30) dní odo dňa doručenia písomnej výzvy Objednávateľa na takéto plnenie. |
Objednávateľ berie na vedomie, že časť finančných prostriedkov na zaplatenie kúpnej ceny bude poskytnutá z verejných zdrojov a preto pri nakladaní s týmito prostriedkami je spojený osobitný právny režim. Vzhľadom na tieto skutočnosti sa Predávajúci zaväzuje dodržiavať všetky všeobecne záväzné právne predpisy platné na území Slovenskej republiky, ako aj inštrukcie Ďodávateľa, ktoré mu budú v tejto súvislosti dané a súčasne sa zaväzuje bezodkladne, najneskôr do dvoch pracovných dní, poskytnúť Objednávateľovi alebo kontrolným orgánom všetku vyžiadanú súčinnosť. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorenej medzi riadiacim orgánom a Objednávateľovi a poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť, oprávneným osobám na výkon auditu. |
Čierny Brod 1, Čierny Brod, Galanta, Trnavský, Slovenská republika
11.02.2019 11:00 — 31.12.2019 15:00
5,00 ks
7 083,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.01.2019 14:49
04.02.2019 10:00
04.02.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.01.2019 07:52 - Vstupná ponuka | 7 083,33 | € | Cena s DPH |
04.02.2019 09:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: