• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.01.2019 12:05
  •    Predkladanie ponúk
    01.02.2019 12:03
  •    Ukončenie zákazky
    01.02.2019 12:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.02.2019 13:00

Detail zákazky Z20193042

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.01.2019 12:05
  •    Predkladanie ponúk
    01.02.2019 12:03
  •    Ukončenie zákazky
    01.02.2019 12:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.02.2019 13:00

Základné údaje

Z20193042

OF-182552

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3873301

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

51026414

JNL s.r.o.

Uzovce 26, Uzovce, 08266, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obliečky na paplóny, Nemocničná bielizeň

Obliečky na paplóny, Nemocničná bielizeň

  • 39518000-6 - Nemocničná bielizeň
  • 39512200-6 - Prikrývky na periny

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obliečky na paplóny, Nemocničná bielizeň
Funkcia
Dodržiavanie hygienicko - epidemiologického režimu, úžitková funkcia .
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Obliečky na paplóny - -
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Obliečky na paplóny rozmer 150x 220 cm
materiál 100% bavlna, plátnova väzba plošná hmotnosť (STN EN 12127) 150 - 160  g/m2
Klasická návliečka na paplón s otvorom ukončeným hotelovým uzáverom
farba biela
pevnosť v ťahu o/ú (STN EN ISO13 934-1) o- min 400N,ú-min 400N
zmena rozmerov po 3 cykle prania pri 95°C (STN EN 25077, 6330) o-max 5%, ú-max 5%
stálofarebnosť pri svetle (STN EN ISO 105-B02/A1) min 4
stálofarebnosť pri praní (STN EN ISO105-C06) min 4
stálofarebnosť pri bielení chlórnanom (STN EN 20105-N01) min 4
stálofarebnosť v otere za sucha/mokrá (CSN EN ISO 105-X12) min 3/min 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.    Dodávateľ predloží do 15 pracovných dní od uzavretia zmluvy jednu vzorku z uvedeného výrobku na posúdenie zhody opisu a požiadaviek uvedených v zákazke.
2.    Dodávateľ predloží do 15 pracovných dní od uzavretia zmluvy Materiálové listy na materiál , z ktorého je zrejme splnenie podmienok uvedených v predmetnej zákazke originál alebo overenú kópiu potvrdenú výrobcom alebo dovozcom  materiálu , materiálové listy nebudú staršie ako 3 mesiace ku dňu vyhlásenia zákazky.
3.    Dodávateľ predloží do 15 pracovných dní platný Certifikát OEKO TEX 100 ku tkanine, z ktorej je výrobok vyrobený alebo Certifikát na hyg. vlastnosti podľa normy  STN 800055.
4.    Dodávateľ predloží do 15 pracovných dní od uzavretia zmluvy Protokol o skúškach , vystavený akreditovaným certifikačným orgánom, z ktorého bude zrejmé splnenie požiadaviek v zákazke. Originál alebo úradne overenú kópiu.
5.    Jedna vzorka bude overená a zároveň zapečatená akreditovaným certifikačným orgánom. Tento zároveň vystaví Správu, v ktorej vyhodnotí zhodu predloženej vzorky s požiadavkami v zákazke, ošetrovacími symbolmi a dokumentami. Správa je súčasťou predkladanej dokumentácie.
6.  Dodávateľ je povinný doručiť kontaktnej osobe objednávateľa bez vyzvania elektronickou formou , najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
- štruktúrovaný rozpočet ceny s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH, jednotková cena za MJ v EUR s DPH , celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky
7. Kontaktná osoba objednávateľa posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v lehote 2 pracovných dni a oznámenie zašle do 24 hodín po vyhodnotení kontaktnej osobe dodávateľa
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a /alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar do určeného miesta , v požadovanej kvalite, v požadovanom balení a v množstvách stanovených v objednávkach objednávateľa, vrátane dopravy do miesta plnenia, vyloženia do skladu objednávateľa spolu s dodacím listom .
9. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za každé dodanie tovaru. Vystavená faktúra musí mať náležitosti dokladu v súlade so zák. č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Zároveň dodávateľ uvedie číslo zmluvy a číslo dodacieho listu.
10. Splatnosť faktúry 60 dní v zmysle obchodného zákonníka č 513 /1991 z.z. § 340 b) odst. 5.
11. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
12. Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné.
13. V prípade porušenia bodu  12.  je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 20%, slovom: dvadsať percent, z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.“

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, 040 01 Košice , Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

08.02.2019 12:02 — 28.02.2019 12:03

500,00 ks

4 740,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.01.2019 12:05

01.02.2019 12:03

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.02.2019 12:18

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 272
 19
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.02.2019 04:01 - Vstupná ponuka 4 740,00 € Cena bez DPH
01.02.2019 05:59 - Najvýhodnejšia ponuka 4 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS