35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
31662064
AMETYS s.r.o. Košice
Krompašská 9, Košice - mestská časť Pereš, 04011, SVK
1. Kamenivo na zimný posyp ciest
Drvený kameň, kamenivo, materiál na zimnú údržbu ciest
Tovar, Služba
1. Kamenivo na zimný posyp ciest frakcie 4/8
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup prírodného kameniva na zimný posyp ciest frakcie 4/8 vrátane dopravy do miesta určenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Predpokladané množstvo drveného kameniva frakcie 4/8 vrátane dopravy do miesta dodania | tona | 1 | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kamenivo musí spĺňať požiadavky STN EN a katalógových listov pre kamenivo KLK 1/2012 kapitola V. vydaných Ministerstvom dopravy, výstavby a regionál. rozvoja SR, sekcia cest. dopravy a pozemn. komunikácií zo septembra 2012. | |
Podiel zŕn do 1 mm môže byť max do 5% váhy. | |
Je neprípustné dodávať drvený riečny štrk. |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - Moldava nad Bodvou. |
2. Trvanie rámcovej dohody 3 mesiace. |
3. Jednotková cena ocenenej položky musí zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním predmetu rámcovej dohody t. j. vrátane naloženia, dopravy do miesta plnenia, vyloženia z dopravného prostriedku v mieste plnenia a zohľadniť všetky riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
4. Objednávateľ je oprávnený vo vzťahu k určeniu ceny tovaru pre každú čiastkovú výzvu - objednávku počas trvania rámcovej dohody požadovať od dodávateľa prehodnocovanie ceny tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na relevantnom trhu, pričom ak sú ceny na trhu nižšie, než cena určená v zmysle rámcovej dohody, zmluvné strany sú oprávnené určiť cenu pripadajúcu na príslušnú čiastkovú výzvu - objednávku najviac v sume priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu. |
5. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude počas doby trvania rámcovej dohody špecifikované objednávateľom v jednotlivých čiastkových výzvach - objednávkach prostredníctvom e-mailu, v ktorom objednávateľ určí druh tovaru, miesto dodania a množstvo podľa vlastnej potreby. |
6. Objednávateľ je oprávnený upraviť predpokladané množstvo tovaru, podľa svojich skutočných potrieb alebo finančných možností. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ si neuplatní náhradu škody voči objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladané množstvá. |
7. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
- požaduje sa predložiť podrobný rozpis ocenenej položky (bod 1. vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v rozsahu jednotková cena bez DPH, celková cena bez DPH, DPH a celková cena s DPH, |
- požaduje sa predložiť doklad - čestné vyhlásenie uchádzača, že dodávaný tovar - kamenivo na zimný posyp ciest má vlastnosti kameniva používaného ako posypový materiál, ktoré sú v zhode s vlastnosťami požadovanými v KLK 1/2012 vr. uvedenia názvu a adresy lomu. |
8. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - 1. Kamenivo na zimný posyp ciest, doklady" |
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
- najneskôr do 3 dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS. |
9. Termín dodania tovaru: |
- tovar na základe prvej čiastkovej výzvy - objednávky na miesto dodania Moldava nad Bodvou vo výške minimálne 50 ton je potrebné dodať do 2 dní od doručenia objednávky, pričom prvá objednávka bude vystavená najneskôr do 3 dní od účinnosti rámcovej dohody, |
- ďalšie dodávky tovaru budú realizované na základe jednotlivých priebežných, čiastkových objednávkach e-mailom objednávateľom s uvedením druhu, množstva tovaru a miesta plnenia počas obdobia platnosti rámcovej dohody, |
- minimálne množstvo jednej dodávky cca 25 ton, |
- požadovaná lehota dodania: do 5. pracovných dní na miesto plnenia odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie rámcovej dohody. |
10. Objednávateľ pri každom odbere tovaru požaduje vystaviť vážny lístok. |
11. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho omeškanie. |
12. Dodávateľ sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru. |
13. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonávať kontrolu množstva a kvality dodávaného tovaru. |
14. Objednávateľ má právo odmietnuť tovar, ak bol dodaný v rozpore s čiastkovou výzvou - objednávkou, alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru v zmysle predloženého čestného prehlásenia. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
15. Dodávateľ zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia objednávateľom v mieste dodania. |
16. Dodávateľ pri každej dodávke odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom potvrdený dodací list - vážny lístok, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný a prevzatý splnomocnenou osobou uvedenou na dodacom liste. |
17. Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a objednávateľom prevzaté množstvo tovaru. |
18. Dodávateľ vystaví faktúru za odobraté množstvo kameniva sumárne za predchádzajúci mesiac v zmysle plnenia čiastkových výziev - objednávok. |
19. Prílohou faktúry budú dodacie listy vr. objednávateľom potvrdené vážne lístky za fakturované množstvo tovaru. |
20. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie rámcovej dohody. |
21. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. |
22. Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry. |
23. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodávaného tovaru v zmysle predložených dokladov o zhode vlastností tovaru podľa platných technických noriem. |
24. Objednávateľ sa zaväzuje prípadné vady reklamovať bezodkladne po ich zistení v písomnej forme najneskôr však v lehote do 5 pracovných dní od ich zistenia. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj elektronickými prostriedkami alebo telefonicky, v takto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
25. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto rámcovej dohody najneskôr však do 2 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 2-dňovej lehote. |
26. V prípade nedodržania kvality dodaného tovaru je dodávateľ povinný neodkladne zabezpečiť náhradné kvalitné plnenie dodávky na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 2 pracovných dní od uznania reklamácie. |
27. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním objednaného tovaru je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
28. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody a dôvod na odstúpenie od rámcovej dohody: |
28a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
28b.) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
28c.) nedodržanie jednotkových cien, |
28d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
- rozpis ocenenej položky (bod 1. vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v rozsahu jednotková cena bez DPH, celková cena bez DPH, DPH a celková cena s DPH, |
- čestné vyhlásenie uchádzača, že dodávaný tovar - kamenivo na zimný posyp ciest má vlastnosti kameniva používaného ako posypový materiál, ktoré sú v zhode s vlastnosťami požadovanými v KLK 1/2012 vr. uvedenia názvu a adresy lomu, |
28e.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody, |
29. Ukončenie rámcovej dohody môže nastať: |
29a.) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote, |
29b.) odstúpením od rámcovej dohody pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
29c.) odstúpením od rámcovej dohody z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie rámcovej dohody z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od rámcovej dohody z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u dodávateľovi v listinnej forme, |
29d.) ukončením rámcovej dohody dohodou zmluvných strán, ukončenie rámcovej dohody dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení rámcovej dohody, pre ukončenie rámcovej dohody dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení rámcovej dohody v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením rámcovej dohody a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
30a.) Ak v momente uzavretia Zmluvy/Rámcovej dohody nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZRPVS), zapísaných v RPVS konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva/Rámcová dohoda nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra. |
30b.) Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy/Rámcovej dohody odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy/Rámcovej dohody nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy/Rámcovej dohody. |
Moldava nad Bodvou, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
3
200,00 tona
1 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.01.2019 13:43
31.01.2019 14:00
31.01.2019 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.01.2019 13:38 - Vstupná ponuka | 1 800,00 | € | Cena bez DPH |
29.01.2019 13:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 800,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: