17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
50197975
Surgitech s. r. o.
Pri suchom mlyne 58, Bratislava, 81104, SVK
Akumulátorový dermatom
Odobratie kožného štepu, akumulátorový dermatom
Tovar, Služba
1. Akumulátorový dermatom.
|
|
---|---|
Funkcia |
Akumulátorový dermatom - zariadenie na odobratie kožného štepu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Akumulátorový dermatom | ks | 1 | ||
- výkon | kW | 220 | ||
- min rozsah oscilácie | kmitov/min | 0 | 6 500 | |
- zdvih listu | mm | 3,1 | ||
- min rozsah nastaviteľná šírka rezu | mm | 8,0 | 78,0 | |
- krok nastavenia šírky rezu | mm | 8,0 | ||
- min rozsah nastaviteľnej hrúbky rezu | mm | 0,2 | 1,2 | |
- krok nastavenia hrúbky rezu | mm | 0,1 | ||
- hmotnosť – prevádzková | g | 1 700 | ||
- teplota sterilizovania | ˚C | 130 | ||
Akumulátor NiMH – ako súčasť dermatomu | ks | 1 | ||
- napätie | V | 9,6 | ||
- kapacita | Ah | 1,05 | ||
- hmotnosť | g | 304 | ||
Sito pre uloženie dermatomu – na sterilizáciu – vrátane uchytenia, ktoré zabezpečí správny odtok kondenzátu | ks | 1 | ||
Balenie s 10 ks sterilných nožov do dermatomu | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dermatom | |
- telo zariadenia – titánový alebo ekvivalentný celokovový povrch z ľahkých zliatin všetkých komponentov | áno |
- oddeliteľná riadiaca elektronika motora – bez sterilizácie spolu s telom – samostatná alebo v akumulátore | áno |
- nastavenie šírky a hrúbky rezu bez nutnosti použiť kľúč | áno |
Akumulátor NiMH | |
- musí byť umiestnený v tele dermatomu | áno |
- bez nutnosti sterilizovať akumulátor | áno |
- možnosť výmeny akumulátora počas operácie, bez porušenia sterility | áno |
Kompatibilita so stávajúcim nabíjacím zariadením AESCULAP | áno |
V prípade, že dodávateľ nedokáže zabezpečiť kompatibilitu so stávajúcim nabíjacím zariadením AESCULAP, je oprávnený ponúknuť dermatom vrátane nabíjacieho zariadenia | áno |
Názov |
Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný |
Odborné zaškolenie a zaučenie personálu na obsluhu zariadenia s písomným potvrdením o zaškolení v rozsahu minimálne 1 hodina, najneskôr do 3 pracovných dní od dodania prístroja |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku |
Možnosť objednania a dodávky príslušenstva samostatne ako náhradný diel počas životnosti zariadenia minimálne 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky |
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 72 hodín od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 5 kalendárnych dní odo dňa nástupu servisného technika na servis, alebo dodávateľ bezodplatne zapožičia náhradné zariadenie technicky a funkčne porovnateľné |
Požadujeme do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy |
Požaduje sa do 7 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky ,rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je do 30 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod.do15:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list/faktúra, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy. |
c) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 pracovné dni vopred na jeho emailovú adresu |
d) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ má v prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodov na strane dodávateľa, nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 30 dní od nadobudnutia účinnosti odstúpenia. |
Dodávateľ vyhlasuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja |
Dohodnutú kúpnu cenu nie je možné zvýšiť s výnimkou zmeny zákonnej sadzby DPH. Zmena kúpnej ceny z dôvodu zvýšenia zákonnej sadzby DPH je možná iba po dohode zmluvných strán na základe písomného dodatku |
- Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. svoju pohľadávku bez súhlasu objednávateľa. Právne úkony, postúpenie pohľadávky ktoré budú vykonané bez súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s dohodou dlžníka sú s poukazom na ustanovenie §39 OZ neplatné. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Sankcie: |
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vovýške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až e) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Dodávateľ môže požadovať: |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
- zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska . |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy v prípadoch, ktoré ustanovuje Obchodný zákonník a zároveň v prípadoch, ak dodávateľ: |
a) nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstvu dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska |
d) je v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( black list) trhoviska. |
e) nedodrží ktorúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v tomto opisnom formulári |
f) v momente uzavretia Zmluvy nemá zápis v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu konečných užívateľov výhod do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní. |
Súčasne s uplatnením práva odstúpiť od zmluvy objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
Objednávateľ následne po odstúpení od zmluvy s dodávateľom môže: |
- vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Zodpovednosť za vady: |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku |
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom |
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, prípadne dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od zmluvy. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH a inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č.222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 a/alebo §7 a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy. |
Ochrana osobných údajov: |
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
Informačná povinnosť : |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že sa oboznámi o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Názov | Upresnenie |
Minimálna záručná doba od dodania a spustenia do prevádzky | 24 mesiacov |
Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
07.02.2019 07:00 — 21.03.2019 15:30
1,00 Súhrn položiek definovaných v technickom opise
9 337,29
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.01.2019 08:50
04.02.2019 13:30
04.02.2019 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.01.2019 23:02 - Vstupná ponuka | 9 337,29 | € | Cena bez DPH |
03.02.2019 14:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 300,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: