00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
50197975
Surgitech s. r. o.
Pri suchom mlyne 58, Bratislava, 81104, SVK
Skrinka pre infúznu techniku do MRI prostredia
MRI box, MRI skrinka
Tovar, Služba
1. Skrinka pre infúznu techniku do MRI prostredia
|
|
---|---|
Funkcia |
Skrinka pre infúznu techniku do MRI prostredia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet zásuviek pre infúznu techniku (dávkovače aj pumpy) v skrinke | ks | 4 | ||
Veľkosť skrinky (výška x šírka x dĺžka) | mm x mm x mm | 300 x 400 x 300 | 400 x 500 x 400 | |
Hmotnosť skrinky | kg | 11 | ||
Dĺžka prevádzky na vstavané batérie | hod | 6 | ||
Počet alarmových úrovní skrinky pre vyhodnotenie sily magnetického poľa | počet | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prevedenie skrinky: uzamykateľná nemagnetická tienená skrinka s priehľadným oknom pre sledovanie stavu infúznej techniky z externého prostredia | áno |
MRI skrinka použiteľná pre infúzne pumpy aj infúzne dávkovače z oddelení nemocnice | áno |
MRI skrinka s vlastnými senzormi magnetického poľa so svetelnou a zvukovou signalizáciou | áno |
MRI skrinka s rozhraním pre infúznu techniku pre prepojenie do monitorovacej siete a zároveň poskytujúca napájanie pre infúznu techniku | áno |
Pamäť pre ukladanie kritických stavov (prekročenie limitu sily magnetického poľa a pod.) | áno |
Skrinka plniaca normu: IEC60601 ff a trieda ochrany : minimálne IP21 | áno |
Napájanie skrinky: 230Vac/50 Hz | áno |
Názov |
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, balenia, naskladnenia a vyloženia na miesto plnenia. Dodávateľ dopraví tovar na vlastné náklady na objednávateľom určené miesto dodania. |
Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky a zaškolenia osôb do údržby a prevádzky predmetu plnenia na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ predloží elektronicky do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy: podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov, typové označenie, špecifikácia, doplnené o JC bez DPH, DPH, JC s DPH, cena celkom bez DPH, s DPH. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. |
Dodávateľ predloží elektronicky do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy : návod na obsluhu v slovenskom jazyku, vyhlásenie o zhode a doplňujúce podklady k nemu, certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár. |
Požaduje sa predložiť preberací protokol, dodací a záručný list k predmetu plnenia. Požaduje sa záručná doba 24 mesiacov. Požaduje sa zabezpečenie záručného servisu. |
Nástup servisného technika do 48 hodín od nahlásenia poruchy. |
Odstránenie poruchy v rámci záručného servisu, ak nie je potrebný náhradný diel z dovozu - Dodávateľ odstráni poruchu v čo najkratšom čase, najneskôr do 48 hodín od nástupu na opravu. |
Prístroj musí byť dodaný nový – nepoužívaný. |
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať 3 dní vopred osobu uvedenú v kúpnej zmluve, ktorá zabezpečí proces preberania. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto dohody vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Ak dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto RD vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak proces VO nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, resp. ak mu nebudú pridelené prostriedky zo strany poskytovateľa. |
Klenová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
13.03.2019 00:00 — 13.03.2019 00:00
1,00 ks
21 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.01.2019 16:59
30.01.2019 10:00
30.01.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.01.2019 17:15 - Vstupná ponuka | 21 600,00 | € | Cena bez DPH |
29.01.2019 11:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 599,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: