42137004
Centrum účelových zariadení
Rekreačná 13, Piešťany, 92101, SVK
43897452
GASTRO VRÁBEĽ, s.r.o.
M.R.Štefánika 1832, Dolný Kubín, 02601, SVK
Veľké elektrické spotrebiče a gastrotechnológia do stravovacích a reštauračných zariadení
umývačka
Tovar, Služba
1. Elektrické spotrebiče a gastrotechnológia do stravovacích, reštauračných a hotelových zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Nové, nepoužité, originál zabalené profesionálne elektrické spotrebiče a gastrozariadenia do stravovacích, reštauračných a hotelových zariadení objednávateľa |
Dodanie zariadení do prevádzky objednávateľa vrátane ich inštalácie, spustenia do prevádzky, revíznych správ a zaškolenia zamestnancov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stredisko Donovaly | 0 | 0 | ||
Položka č. 1 - Umývačka riadu priebežná elektronická QQI 102, 634x744x1599mm(šxhxv), príkon elektro: 8,5kW/400V, kapacita: 60/30/24/6 košov/h, cyklus: 60″,120″,150″, 600″,rozmer koša: 500x500mm(šxh), jednoplášťová, spotreba vody: 2,1 l/cyklus; bojler, tlakový, horné a dolné rotačné umývacie a oplachové ramená, elektronické ovládanie, nastavenie dávkovačov cez ovládací panel, samočistiaci program, počítadlo umývacích cyklov, autodiagnostický systém detekcie závad s chybovým hlásením, termostop pre garantovanú teplotu oplachu HACCP, účinný filtračný systém, odpadové čerpadlo, | ks | 1 | ||
k položke č. 1: ovládanie umiestnené na hornej kapote, zmäkčovač vody 12l s max. prietokom 500l/h, príslušenstvo: ; -koš na sklo 1x; -koš na taniere 1x; kontajner na príbory 1x; dávkovač umývacieho prostriedku; dávkovač oplachového prostriedku; umývací prostriedok 12kg; oplachový prostriedok 10kg | ks | 1 |
Názov |
Objednávateľ uvíta dodanie tovaru dodávateľom pred termínom stanoveným v zmluve. |
Cena je maximálna, vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru, vyskladnením tovaru, spustením do prevádzky, zaškolením /max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny na mieste plnenia/ do miesta plnenia v pracovné dni v čase od 8.00 do 14.00 hodiny. Dodávateľ doručenie tovaru oznámi objednávateľovi minimálne 2 pracovné dni vopred. |
Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy zaslať emailom: 1/ technickú špecifikáciu a presné názvy ponúknutých tovarov (technický opis) vrátane vyobrazenia tovarov, aby si objednávateľ mohol overiť spĺňanie všetkých požadovaných parametrov, 2/ podrobnú cenovú ponuku, s cenou na 2 desatinné miesta za kus bez DPH a s DPH, sadzbu DPH v % aj v € a celkovú cenu bez DPH a s DPH - v súlade so Zákonom o DPH /prenos daňovej povinnosti a pod./. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ ich týmto dopĺňa slovami „alebo ekvivalentný“. Kvalitatívne a výkonnostné parametre výrobkov sú určené ako minimálne a uchádzač musí ponúknuť výrobky s takto učenými alebo lepšími parametrami ak má výrobok ďalšie užitočné funkcie nad rámec požadovaných. Dodávateľ ponúkané ekvivalenty vyznačí v cenovej ponuke. |
Nezaslanie požadovaných dokladov a nedodržanie požadovaných vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
Predmet zákazky musí byť dodaný na každé stredisko naraz (pokiaľ sa zmluvné strany preukázateľne nedohodnú inak), v dohodnutom množstve, nový, nepoužitý tovar, v bezchybnom stave a s požadovanými vlastnosťami. Odovzdanie dokumentácie k predmetu zákazky v slovenskom, alebo českom jazyku - návody na obsluhu a údržbu, vyhlásenia o zhode, certifikáty. |
V prípade zistenia viditeľných vád alebo odlišností pri preberaní dodávky v porovnaní s požadovanými technickými vlastnosťami má objednávateľ právo takúto dodávku vrátiť a dodávateľ povinnosť vymeniť ju na svoje náklady. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu dňom riadneho a včasného splnenia jeho zmluvného záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky za každé stredisko samostatne po zrealizovaní celej dodávky. Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom a včasnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry s potvrdenými dodacími listami so splatnosťou 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Záručná doba výrobkov je minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu, v prípade uvedenia dlhšej záručnej doby výrobcom je platná dlhšia záručná doba. Pri uplatnení reklamácie počas záručnej doby je dodávateľ povinný prevziať tovar v mieste dodania na vlastné náklady do 24 hodín od uplatnenia reklamácie emailom. Reklamovaný tovar /opravený alebo vymenený za nový/ je následne povinný doručiť na vlastné náklady. Na reklamáciu sa vzťahujú všeobecné platné podmienky a lehoty. |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia a dodávateľovi bude následne vystavená negatívna referencia. |
Drotárska cesta 46 - kontaktná adresa, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
29.01.2019 08:00 — 31.01.2019 14:30
1,00 ks
2 360,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.01.2019 12:16
24.01.2019 13:20
24.01.2019 13:35
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.01.2019 10:35 - Vstupná ponuka | 2 350,00 | € | Cena bez DPH |
22.01.2019 13:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 300,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: