• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2019 14:13
  •    Predkladanie ponúk
    04.02.2019 12:05
  •    Ukončenie zákazky
    04.02.2019 14:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.02.2019 15:05

Detail zákazky Z20192245

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2019 14:13
  •    Predkladanie ponúk
    04.02.2019 12:05
  •    Ukončenie zákazky
    04.02.2019 14:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.02.2019 15:05

Základné údaje

Z20192245

OF-186232

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3875176

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

31625657

UNIPHARMA - 1.slovenská lekárnická akciová spoločnosť

Opatovská cesta 4, Bojnice, 97201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Lieky ATC skupiny - L03AA02 - filgrastim

L03AA02, filgrastim

  • 33652000-5 - Antineoplastické a imunomodulačné činidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Lieky ATC skupiny - L03AA02 - filgrastim
Funkcia
filgrastim
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo účinnej látky v mernej jednotke - filgrastim 30 MU ks 1
množstvo liečiva na 1 ampulu MU (milióny jednotiek) /amp 30 MU
počet ampúl amp 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ATC skupina L03AA02 - filgrastim 30MU
názov účinnej látky filgrastim
cesta podania parenterálne
lieková forma injekčný alebo infúzny roztok v naplnenej injekčnej striekačke
výrobca filgrastim 30 MU a 48 MU musia byť od jedného výrobcu
 2. Lieky ATC skupiny - L03AA02 - filgrastim
Funkcia
filgrastim
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo účinnej látky v mernej jednotke - filgrastim 48 MU ks 1
množstvo liečiva na 1 ampulu MU (milióny jednotiek) /amp 48 MU
počet ampúl amp 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ATC skupina L03AA02 - filgrastim 48MU
názov účinnej látky filgrastim
cesta podania parenterálne
lieková forma injekčný alebo infúzny roztok v naplnenej injekčnej striekačke
výrobca filgrastim 30 MU a 48 MU musia byť od jedného výrobcu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Vrátane služieb spojených s manipuláciou, naložením a vyložením tovaru v mieste plnenia.
3. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
4. Liek je určený na humánne použitie.
5. Objednávateľ požaduje do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť rozpis položky, kde dodávateľ uvedie obchodný názov ponúkaného tovaru, jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzu DPH, cenu položky s DPH, objednávacie číslo (katalógové číslo), kód tovaru.
6. Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb.
7. Objednávateľ požaduje sa dodanie tovaru:
- do 24hod od doručenia čiastkovej písomnej objednávky dodávateľovi,
- do zmluvnej lekárne zdravotníckeho zariadenia, zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy),
- v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky),
- v čase od 7:30 hod do 15:00 hod.,
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH,
8. Predávajúci sa zaväzuje dodávať kupujúcemu tovar podľa tejto rámcovej dohody výlučne v originálnych baleniach a s dokladmi zodpovedajúcimi podmienkam, ktoré sú stanovené v príslušných právnych predpisoch a rozhodnutiach príslušných orgánov verejnej správy upravujúcich uchovávanie a ochranu tovaru podľa tejto rámcovej dohody.
9. Zazmluvnené množstvo je predpokladaným množstvom na obdobie trvania zmluvy ("Maximálne trvanie zmluvy") v mesiacoch.
10. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy do doby uplynutia doby trvania zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorá situácia nastane skôr.
11. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť, znížiť) predpokladané množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky. V prípade, ak objednávateľovi nevznikne prevádzková potreba, vyhradzuje si právo neodobrať žiadne množstvo tovaru.
12. Ak dodávateľ dodá objednávateľovi tovar inej akosti a vyhotovenia, ako je stanovené v tejto dohode a následne doručenom rozpise cien tovaru po položkách po uzatvorení zmluvy, porušuje tým povinnosť ustanovenú v § 420 Obchodného zákonníka a dodávka tovaru je vadná. Vadnou je tiež dodávka iného, než dohodnutého tovaru.
13. Platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa na základe faktúry doručenej dodávateľom za ucelenú časť plnenia, ktorej prílohou musí byť aj fotokópia objednávky. Dodávateľ vystaví súhrnnú faktúru do 15 dňa v mesiaci za mesiac predchádzajúci, súhrnne za všetky dodávky zrealizované v danom mesiaci.
14. Každá dodávka bude fakturovaná samostatne s lehotou splatnosti faktúr 30 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
15. Faktúra musí obsahovať odvolávku na číslo zmluvy z EKS. Faktúra bude vystavená na objednávateľa, s ktorým bude uzatvorená zmluva (nie na zmluvnú lekáreň).
16. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v nesprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi
ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
17. Porušenie ktorejkoľvek povinnosti predávajúceho uvedenej v tomto bode, považujú zmluvné strany za podstatné porušenie povinnosti predávajúceho, ktoré zakladá právo kupujúceho na odstúpenie od tejto dohody, resp. čiastkovej kúpnej zmluvy.
18. Predávajúci sa zaväzuje, že v prípade, ak bude na základe plnenia povinností kupujúceho vo vzťahu k overovaniu jednotlivých balení tovaru (špecifický identifikátor, Unique Identifier - UI ) a overovaniu, či bolo manipulované s vonkajším obalom (Anti Tampering Device - ATD) zistené, že tovar je falzifikátom, nie originálnym výrobkom alebo, že bolo manipulované s vonkajším obalom, prípadne iné negatívne zistenie na základe tohto overovania, predávajúci sa zaväzuje, že tento tovar od
kupujúceho bezodkladne, najneskôr do 7 dní prevezme a doručí mu náhradný tovar alebo mu vráti kúpnu cenu za časť tovaru, ktorej by sa takéto zistenie týkalo.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

3

750,00 amp.

8 132,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.01.2019 14:13

04.02.2019 12:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.02.2019 12:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 272
 139
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.02.2019 09:36 - Vstupná ponuka 8 132,00 € Cena bez DPH
04.02.2019 11:32 - Najvýhodnejšia ponuka 8 131,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS