31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
28111290
INDUBIA s.r.o.
Milady Horákové 42/127, Praha, 16000, CZE
Transportné lehátka
lehátka, vozíky
Tovar, Služba
1. Transportné lehátka
|
|
---|---|
Funkcia |
prevoz ležiacich pacientov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Transportné lehátko | ks | 53 | ||
- rozsah zdvihu ložnej plochy | cm | 59 | 89 | |
- rozmery celkovej ložnej plochy - dĺžka | cm | 192 | ||
- vonkajšie rozmery vrátane zábran - šírka | cm | 65 | 80 | |
- vonkajšie rozmery vrátane zábran - dĺžka | cm | 215 | ||
- nosnosť | kg | 200 | ||
- výška matraca | cm | 5 | 10 | |
- dĺžka zábran | cm | 140 | 170 | |
- priemer koliesok | mm | 200 | 220 | |
- uhol nastavenia chrbtového dielu | stupňov | 60 | ||
2. Popruhy ( bezpečnostné pásy) - zápästie | pár | 20 | ||
3. Popruhy ( bezpečnostné pásy) - členky | pár | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
konštrukcia lôžka | pevná, kovová a stabilná konštrukcia, povrchová úprava vhodná na použitie v zdravotníctve |
infúzny stojan | 1 ks ku každému lehátku |
umývateľné košíky/odkladací priestor na podvozku | áno |
piate koliesko kvôli ľahšej manipulácii s pacientom | áno |
odnímateľný matrac s vodovzdorným, antistatickým, paropriepustným poťahom | áno |
4 kolieska s brzdou, prípadne s centrálnou brzdou + s nášľapnými pákami | áno |
4 rohové , ochranné protinárazové kolieska | áno |
bočnice so sklápaním pozdĺž vozíka | áno |
držiak na kyslíkovú fľašu | áno |
ovládanie Trendelenburgovej/ Antitrendelenburgovej polohy v rozsahu min. +/- 12 stupňov | áno |
ložná plocha na teleskopických stĺpoch pre stabilitu a nosnosť vozíka | áno |
ovládanie chrbtovej časti, náklonu Trendelenburg/Antitrendelenburg plynovými pružinami | áno |
ovládanie výšky ložnej plochy pneumaticky/hydraulicky | áno |
bočné držiaky (háčiky) na drobné príslušenstvo | áno |
madlo ovládania lehátka na hlavovom alebo nožnom čele | áno |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy sú transportné lehátka podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky, v celkovom počte 50 ks . |
Súčasťou dodávky musia byť všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platným v Slovenskej republike ( zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/a pod. ) a manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku. |
Vrátane dopravy, inštalácie na mieste plnenia, uvedenia zariadenia do prevádzky a odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti. |
Miestom plnenia sú zdravotnícke zariadenia objednávateľa ( 5 miest dodania v Bratislave). |
Dodacia lehota do 8 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Cena za tovar sa rozumie cena vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad so zmluvou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 48 hodín od uplatnenej reklamácie. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi: |
a.) typové označenie tovaru, výrobcu, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie a pod.). |
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus ) v € bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH a ceny celkom bez DPH a s DPH. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predložených dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18 OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
Jednotlivé ustanovenia tejto zmluvy môžu byť zmenené, doplňované, resp. rušené iba písomnou formou po dohode obidvoch zmluvných strán. Všetky zmeny týkajúce sa tejto zmluvy, uvedené v dodatkoch, budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy. |
Táto dohoda nadobúda platnosť dňom jej podpísania zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia. |
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na jednorázovom plnení zmluvy. |
Záruka 24 mesiacov. |
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z. |
Úhrada predmetu zákazky alebo jeho časti bude realizovaná z účelovo vyčlenených finančných prostriedkov pridelených na tento účel zo strany poskytovateľa MZ SR. V prípade, že poskytovateľ neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na financovanie tejto zákazky, si objednávateľ vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť a zmluvné strany sa dohodli, že v tomto prípade nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené. |
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Ružinovská 6, Limbová 5, Antolská 11, Mickiewiczova 13, Krajinská cesta 11, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
05.02.2019 08:00 — 23.03.2019 12:00
53,00 ks
208 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.01.2019 10:48
24.01.2019 11:00
24.01.2019 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.01.2019 08:28 - Vstupná ponuka | 208 800,00 | € | Cena s DPH |
23.01.2019 15:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 207 852,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: